Ik ben Mariska een trotse moeder van een zoontje die geboren is in december 2015 na het stoppen met de pil 2e maand gelijk zwanger. We wilden graag een klein leeftijdsverschil tussen de kinderen dus zijn na mijn operatie in juli 2016 weer gaan proberen. Omdat het de eerste keer zo snel ging! Ja stom ga je er vanuit dat het nu ook wel snel zal gaan... nou niet dus! Onderhand zijn we alweer 4.5 jaar bezig voor een 2e.. nooit verwacht dat dit zo lang ging duren. Vorig jaar januari 2020 gestart met een traject in het ziekenhuis die vanwege corona in maart weer kwam stil te staan. In juli mochten we weer starten en werden mijn eileiders doorgespoeld met contrastvloeistof en moest ik 3 maanden op t wacht bankje gaan zitten in de hoop in die 3 maanden nog zwanger te worden! Niet gelukt helaas .. toen mochten we in oktober onze eerste iui plannen : mislukt
.. 2e en 3e iui ook mislukt. Ik kreeg clomid maar maakte geen extra eitjes aan.. ik baalde natuurlijk want die extra kansen zijn verspild vond ik zelf.. nu de 4e iui gehad met puregon injecties en pregnyl maar ook helaas weer geen extra eitjes.. zo balen.. nu zit ik alweer een weekje op de wacht bank.. stom een test gedaan uit mijn ongeduldigheid en ja een positieve test niet in de weet dat je dus van pregnyl hcg krijgt
Ik was zo blij en nu zo teleurgesteld .. duurt dit echt 12 dagen voor het uit je lichaam is? Ik hoop hier via jullie wat antwoorden te krijgen en de verhalen van jullie te lezen om zo tot wat meer informatie te komen ..