Stukje herkenning bij vriendinnen ken ik. Zelfs vriendinnen die al van een tweede zwanger zijn.
Zet hem op. We kunnen het

positief ❤
Idd echt niet leuk om na 1TP helemaal opnieuw te moeten beginnen zeg! En 'niet leuk' is een serieuze understatement. Ik begrijp het 'zelfmedelijden' helemaal. Gun jezelf maar de tijd om er even van te bekomen. Hoewel we natuurlijk allemaal ook snel terug willen beginnen.... veel succes met je nieuwe poging!Toeti schreef: ↑18 maart 2021, 9:25Hoi allemaal,
Spannende wachtweken voor veel van ons. Hopelijk komt er snel goed nieuws!
Hier heb ik gisteren bloedname gehad, deze was niet goed: hcg van 8. Dus stoppen met utrogestan en menstruatie laten doorkomen. Was de eerste terugplaatsing (verse). Het andere embryo (dat initieel van heel goede kwaliteit leek te zijn) heeft het ook niet gehaald om in te vriezen. Dus we kunnen aan een nieuwe stimulatie beginnen.
Komt toch altijd wel erg hard binnen. Ik probeer altijd heel erg realistisch te zijn, maar ergens ook wel hoopvol te zijn want dat geeft moed. Maar als je dan die tegenslag weer moet verwerken, is toch even slikken..
Ach ja, op naar de volgende poging.
Vind het momenteel wel erg moeilijk omdat echt al mijn vriendinnen momenteel zwanger zijn... En wij blijven maar ter plaatse trappelen en de ene tegenslag na de andere hebben... Ach ja, even wat zelfmedelijden kan ook wel zeker![]()
Hoe gaat het verder met iedereen?
Ik wens iedereen veel geluk en succes toe!!!
Liefs,
Toeti

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten