Jena, ik wens je van harte echt veel succes en moed in jullie verdere traject met IVF!!!
Sproetje, ik heb vorig maand ook op D10 naar een follikelmeting geweest en er was niets "bruiksbaars" te zien
Moest na drie dagen terug op de echo omdat de bloedwaarden nog niet juist waren. daarna follikel van 22mm en nog afwachten en geen Pregnyl. Ik kwam gek. Uiteindelijk 2 dagen erna kreeg ik het nieuws dat ik Pregnyl mocht spuiten en inseminatie..
In de wachtweken ook veel rustiger beetje buikpijn maar niet misselijk zoals de vorige twee keren.
Dan is de buikpijn begonnen en ik dacht het zal weer niets zijn mijn regels komen door. Heb mij erbij neergelegd.
Gisteren bloedafname, dag 15. Dokter zei opeens, proficiat u bent zwanger! Ik dacht dat ik iets niet goed hoorde. Helemaal niet verwacht, helemaal out of the blue. Heel pril en ben zoooo bang van de volgende controle binnen twee weken. Want ik ben zo bang dat het misgaat
Dus misschien is het ook de juiste tijd voor jullie, met een andere eierstok nieuwe hoop

zoontje geboren in december 
Waw. Zot hoe opgelucht ik me nu voel. Ik dacht echt dat er iets mis was en dit een verloren maand was geweest. Maar niets is minder waar. Nooit de hoop opgeven is dus de boodschap. Het kan toch zomaar ineens.
dochter geboren op 08/03/22