Amaai, weer zo lang geleden dat ik hier eens alles gelezen heb⦠het leven gaat snel door
Otis gaat intussen al 1,5 maand naar de creche. Hij drinkt daar nu 2 flesjes moedermelk van 150 ml.
Binnen twee a drie weken gaan we starten met groentepap. Hij is dan pas 6 maanden.

Ik heb hem wel al eens laten proeven en ik ga zo nu en dan eens een lepeltje geven, zodat hij dat gevoel gewoon is.
Hij woog gisteren op 5,5 maanden net 8 kg! Eind deze maand (op 6 maanden) wordt hij nog eens gemeten bij K&G. Ben benieuwd! Vorige keer mat hij al 68,5 cm.
Hij ligt nu met koorts in zijn parkje. Nog maar de tweede keer dat hij koorts heeft en dat ik dus Perdolan moet geven. Hij zit met een dikke hoest van de crecheβ¦.
Ik krijg tegenwoordig vaak de vraag : en, wanneer ga je terug werken? Mijn antwoord is dan altijd : euh, ik ben al sinds begin augustus terug aan het werk hoor. En dan zeggen de mensen vaak βah, maar toch niet fulltime?β
Ik kan daar zo lastig van worden, want ik doe mijn job echt graag, maar ja ik zie mijn baby ook graag. Maar ik ben nu eenmaal alleen en financieel is ouderschapsverlof na een lange periode van technische werkloosheid ook niet vol te houden hoor

Soit, moest ik even kwijt, haha.
Blij te lezen dat de babyβs het hier zo goed doen.
Ik verschiet wel van het hoge aantal KMA. Dat komt precies echt meer en meer voor. Hopelijk betert het snel bij de meesten!
Otis drinkt nog altijd twee tot drie keer per nacht. De vroedvrouw zei dat dat perfect normaal is tot 8 maanden. Ik kolf op het werk 2 keer, hij krijgt dus fulltime moedermelk.