Dr. Mich je bent bevallen zie ik nu pas!! Proficiat

wanneer is je meisje gekomen ? En hoe is het gegaan?
Wel heel naar van de quarantaine idd, zeker 't niet buiten mogen is idd niet min, hopelijk gaan de dagen snel om, voor jou ook Momo

Elvira, klein marmotje

wat een schattig koosnaampje! Fijn dat vannacht beter meeviel! De crèche is mss ook zo'n nieuwe en prikkelende omgeving dat ze sneller moe is dan thuis in 't "bekende"?
De vroedvrouw zei dat ie die reflux poeder (die hij dus niet lust) toch moet gewend raken, door 't te mixen met borstvoeding. Dus moet gekolfde melk mixen met 30ml kunstvoeding en zo ophogen tot ie 't gewend is. En liefst 1x live borstvoeding en dan 1x zo'n fles afwisselen steeds. Alleen zoveel melk heb ik niet, om én voldoende bv te geven én nog eens zoveel afkolven om flessen te maken. Heb ook nog niks van voorraad ofzo ingevroren. Tis ff geleden dat m'n voorgevel zo "leeg" aanvoelde

Wel goeie tip was om snachts tijdens slapen ook melk op te vangen. Nu steek ik compressen of een tetradoek in m'n bh om de lekken op te vangen en smorgens zijn die nat, maar is dus allemaal verspilde melk. Er bestaan "lekschalen" van medela die dit opvangen allemaal en je die smorgens in n flesje kan legen, handig. Sffs halen..
Ze had ook nog een goede tip tegen m'n kloven, "multi mam compressen" dus ik deel 't hier ook maar. Zit een soort helende zalf op, voelt direct zalig. Wel duur..
Net ff K&g geweest weer, de curve gaat eindelijk weer omhoog, 6,15kg nu en 62 cm