Oh Minosh dat wordt echt ff moeilijk, ik ga het niet verbloemen voor je! Maar je gaat dat wel kunnen, echt waar. Laat gewoon alle emoties de vrije loop, dat gaat opluchten. Ik vind loslaten ook heel moeilijk maar elke dag is het makkelijker om haar naar de crèche te brengen. Vandaag was het heeeeel makkelijk, ze was namelijk om 4 uur wakker

Dus ik had weinig geduld na zo weinig slaap haha. En tis inderdaad zoals Pindanootje zegt, ik geniet nu nog meer van de momenten die we wel samen hebben. Minosh bij jou gaat ze wennen zonder jou he? (was bij mij ook zo!) En hoe gaat het met slapen?
Pindanootje, voor jou is het ook bijna zo ver! Wel fijn dat je er zelf ook een uurtje bij bent woensdag. Die eerste keer dat hij alleen gaat zou ik ook niet gaan werken, zoek een leuke afleiding voor jezelf, je gaat je toch niet kunnen concentreren idd

Fijn dat je zoontje weer stoelgang maakt, en dat je genoeg bv hebt! Dat is toch weer geruststellend he?
Ik kan in mijn logboekje voor Snuggles nog niks vinden qua reden... of ze nu veel of weinig slaapt overdag, ze is altijd te vroeg paraat! Ik ben zo benieuwd he, ik zal het zeker laten weten natuurlijk wat ze me aanraden. Heb ook de nieuwe opvoedingsgids van hen gekocht vandaag, lijkt me ook zeer interessant.