Bij mijn dochter ben ik in totaal maar 9 kg bijgekomen, dus volgens mij gaan we weer dezelfde kant op. Het voordeel is dat ik na de bevalling al bijna terug op gewicht zit.
Maar 11 kg is toch ook best ok?
Ik moet wel zeggen dat ik wel mager ben en direct van zodra ik zwanger was, reserves begon aan te maken. Ik ben uiteindelijk die 22kg ook wel kwijt geraakt. Het duurde alleen iets langer. 
Zeg dat maar eens tegen mijn diëtiste/arts die me opvolgt mbt diabetes.Hope88 schreef: ↑8 februari 2022, 14:30Je hebt idd nog wat tijd om na te denken he, wat je gaat doen. Ik was vorige keer ook gestart met het idee: heel graag een onderwaterbevalling, maar ik weet niet of ik tegen de pijn ga kunnen. Dus ik had toen ook in mijn achterhoofd om voor een epidurale te gaan en niet in bad te bevallen moest ik te veel pijn hebben. Het feit dat alle opties nog open lagen, gaf me ook wel rust.
Het scheelt idd als je voor de zwangerschap eerder mager bent. Dan mag je ook gewoon wat meer aankomen he. En ook of je gemakkelijk vocht vast houdt of niet. Een vriendin van mij is 2 keer in het begin van de zomer bevallen en 2x hield ze op het einde zo veel vocht vast dat haar voeten en benen pijn deden gelijk ze gezwollen waren.

Dat is echt een geruststelling en leuk omdat het zo 'echt' begint te worden.
Hoe ging dat bij jullie? 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten