Ada schreef: ↑13 juli 2022, 20:02
Ik heb wekelijks de hartslag gehoord tussen week 6 en week 10 en een kerngezond kindje van 14 maanden

.
Da's een hele geruststelling Ada, dankjewel.
En succes met de terugplaatsing morgen!!
@Bird, da's goed nieuws van de mooie echo, geniet van je verlof (hopelijk geen echt storende kwaaltjes)
Hoop88 schreef: ↑20 juli 2022, 17:49
Kaaskroketten smaken mij net zoals de vorige keer. En dan is mijn lijstje ten einde ongeveer...
Ik moest lachen toen ik dat las, zo random, kaaskroketten, maar niet leuk natuurlijk dat je zo misselijk bent en andere kwalen met de vertering daarbij.
Van cystes ken ik niets... hopelijk ben je zaterdag gerustgesteld door de gyn.
Liesjeb schreef: ↑21 juli 2022, 14:06
Hier voelt alles alsof ik een marathon loop, voel me zoooooo moe

anders niet echt last van misselijkheid maar wel last van m’n maag bij zo ongeveer alles dat ik eet… heb nog altijd wel gevoelige en pijnlijke borsten, vooral ‘s nachts, sommige dagen meer dan andere.
Vandaag 11 weken exact, nog een weekje wachten op onze 12w echo, ben best nerveus
Hoera 11 weken! 4 cm al zoiets wauw, een echt wezentje hé. Dus jij kan volgende week ook alle tests laten doen en je weet dan ook of het een jongetje dan wel een meisje zal zijn!! Spannend! Ben je weer aan het werk?
Ik ben 8w en het meet 1.6 cm en ben zo blij.
Hier ook geen misselijkheid en heb eetlust voor 4 maar ook zoooooo moe.
Ik zit pal middenin mijn drie weken congé en ging vanalle hoogdringende klusjes doen in huis, boeken lezen en bezoekjes doen, maar in de plaats daarvan slaap ik ongeveer de helft van de tijd, en voor de rest ben ik lui, doe niks, lees niks, bezoek niemand, kan enkel wat internetten en tv kijken en ik word er dus behoorlijk depressief van, waardoor ik dan nog maar eens een dutje ga doen. Het is triestig maar ik geef me er maar even aan over, het zal wel beteren zeker...
Maar hoe het dan in augustus moet op het werk, geen idee. 4 u aan een stuk kan ik wakker blijven maar dan is het dutjes tijd.
Gelukkig verlopen de zwangerschappen hier over het algemeen goed en zijn ze het afzien waard.
40 j. (B)AM met gekende donor
IUI 1-3 (Herfst '21): x
Hysteroscopie: vaststelling cervicale stenose
ICSI1 (Lente '22): 18 rijp > 12 bevrucht > OHSS & freeze-all van 2 cryo's
Zomer '22: In verwachting