dus daar dan even bespaard qua werk. 
Mijn vriend is gelukkig erg makkelijk in die dingen. Mr eigenlijk komen we altijd wel overeen in zo´n dingen. We hebben echt dezelfde stijl in quasi alles. Wat het altijd heel makkelijk maakt. Ook toen we aan het verbouwen waren bv.
nooit discussies gehad of compromissen moeten sluiten. We gingen altijd naar dezelfde dingen. 
Haha jij ziet het als een goede oefening Lezertje, ik denk vooral ´nu hopelijk nog zoveel mogelijk goede nachtrust want er zullen nog veel slapeloze nachten volgen´

Mr hier dus ook erg slecht slapen. Veel levensechte dromen, veel plassen, rugpijn, brandend maagzuur, haha, lang leve al die zwangerschapskwaaltjes he!

Klinkt wel lastig dat gevoel in je heupen? Heb je al een zwangerschapskussen geprobeerd? Of desnoods eens langs osteo ofzo passeren?

Zalig die 2e handsjes! Bespaar je idd ontzettend veel geld mee én veel dingen gebruik je uiteindelijk maar kort ook he? Dus fijn als je dat zo wat kan doen vind ik! Ik kan daar ook echt vrolijk en blij van worden, haha!
Hopelijk nu beter na de ophoging Molski! Maar wat een vervelende zoektocht seg..
Goed dat het gelukt is met de autostoel aan kortingsprijs! Hier wonen we ook vlakbij de grens met NL waardoor we eigenlijk veel naar NL gaan voor winkels. Is vaak dichterbij!
Wat de babykamer betreft.. idd heel zot om te beseffen dat daar binnenkort hopelijk onze baby´tjes zullen liggen.. 🥰 toen ik er vanmorgen passeerde dacht ik dit exact en probeerde ik het mij voor te stellen.. zo spannend
🥰Blijkbaar zou Riopan mogen tijdens de zwangerschap voor brandend maagzuur. Maar voorlopig is het redelijk ok met een kussentoren onder m´n hoofd ´s nachts
enkel als ik me wat buk komt het echt wel op en moet ook zien dat ik de nacht echt wel ´goed´ begin in die zin ´zeker hoog genoeg met m´n hoofd´.
0 cryo

)

.
maar goed, we zien (of beter voelen) wel, de gynae ziet het alleszins goed zitten.
🥰.