bleitmonster
-
t helpt, ladies, t helpt.
ik geraak weer beetje boven water (heb zelf mijn water bij elkaar gehuild, nu is t op).
ik kruip er weer uit. en kijk vooruit.
nieuwe kansen komen.
shot op die f*** monsters!
de vuilbak in.
kga slapen.
morgen nieuwe week; nieuwe kansen; nieuwe hoop.
we moeten vooruit!
slaapwel
x
ik geraak weer beetje boven water (heb zelf mijn water bij elkaar gehuild, nu is t op).
ik kruip er weer uit. en kijk vooruit.
nieuwe kansen komen.
shot op die f*** monsters!
de vuilbak in.
kga slapen.
morgen nieuwe week; nieuwe kansen; nieuwe hoop.
we moeten vooruit!
slaapwel
x
-
sgoe L***,
ik heb hem ook al buitengesmeten, op naar de volgende kans, op naar het wachtmonster!
heb wel een buikgriepvirusje (kan ik eindelijk op mijn ventje beroep doen) te pakken... bweuh, zal nog een beetje afzien zijn vandaag!
tot vanavond,
geef tot zeven uur therapie (allemaal lieve kindjes;))
liesje
ik heb hem ook al buitengesmeten, op naar de volgende kans, op naar het wachtmonster!
heb wel een buikgriepvirusje (kan ik eindelijk op mijn ventje beroep doen) te pakken... bweuh, zal nog een beetje afzien zijn vandaag!
tot vanavond,
geef tot zeven uur therapie (allemaal lieve kindjes;))
liesje
-
-
Mijn schoonzuster is zo lief geweest om me erg hard te pakken: terwijl ik nog aan't miskramen ben (en ze weet het, ventje heeft het haar verteld) komt madame doodleuk vertellen dat ze zwanger is. Ze weet het van gisteren...
1 dag!!!!!! En 't kan niet wachten tot ik leeggebloed ben!
Ferme ambras met ventje, huilbuien enz....
Ik ben hier kapot van...
1 dag!!!!!! En 't kan niet wachten tot ik leeggebloed ben!
Ferme ambras met ventje, huilbuien enz....
Ik ben hier kapot van...
-
jezus, Lie
echt om je ook nog eens 'op' te bleiten... zo van die 'nieuwsjes' komen nooit op de juiste tijdstip en zeker nu niet.
doet pijnerdepijderdepijnst...
ik heb ook zo een ambraske gehad met ventje over schoonzus. ik zou het haar niet gunnen, zogezegd. snijdt in hartje dat ventje dat zegt!
maar ventjes draaien bij en als ze zien dat je het er zo moeilijk mee hebt, lukt het wel beter na een tijdje!
sterkte,
liesje
echt om je ook nog eens 'op' te bleiten... zo van die 'nieuwsjes' komen nooit op de juiste tijdstip en zeker nu niet.
doet pijnerdepijderdepijnst...
ik heb ook zo een ambraske gehad met ventje over schoonzus. ik zou het haar niet gunnen, zogezegd. snijdt in hartje dat ventje dat zegt!
maar ventjes draaien bij en als ze zien dat je het er zo moeilijk mee hebt, lukt het wel beter na een tijdje!
sterkte,
liesje
-
-
-
Nja, ik liep nochtans hoog met haar op. Da's ook verleden tijd nu. Jezus, ben er nog niet goed van dat die dà t lef heeft zeg....
Ik wens ze een kind toe met een gigantische rebeleerperiode en al! Nèm. 't Zal haar leren
Sla ik net den Dag Allemaal open bij mijn oma en wat lees ik: Hot Marijke zwanger en ze blijft 'werken' want 'sommige mannen zien wel iets in seks met een zwangere vrouw'
Soms vraag ik me af wie er eerst zot wordt: ik of de wereld...
Ik wens ze een kind toe met een gigantische rebeleerperiode en al! Nèm. 't Zal haar leren

Sla ik net den Dag Allemaal open bij mijn oma en wat lees ik: Hot Marijke zwanger en ze blijft 'werken' want 'sommige mannen zien wel iets in seks met een zwangere vrouw'
Soms vraag ik me af wie er eerst zot wordt: ik of de wereld...