!! Dat van die tut is hier ook zo, dan ben je ook nog vaak wakker he, en je moet geen voeding meer geven maar je nachten blijven wel onderbroken. En hier was het voorlopig gelukkig eenmalig, die nachtvoeding. Maar ben wel vrij zeker dat hij door sprong 4 aan het gaan is. Hij wil veel meer gepakt worden, huilt meer, etc.. Hij is gewoon niet zo in zijn element.En wat de dutjes betreft, hier is dat ook nog heel wisselend, afhankelijk van hem en de dagplanning. Hij moet pas in februari naar de crèche, dus wij hebben nog even tijd, maar ik denk dat ik in januari ga beginnen met hem in een bedje te leggen om te dutten. Bij mijn dochter ging dat super vlot, lukte van de eerste keer. Eten, spelen, in bedje gelegd, beetje gestreeld langs haar oogjes en na 5 min konden we de kamer verlaten en we waren vertrokken. Ik hoop even gemakkelijk als bij haar!

Zoontje geboren 🥰
Uitgerekend 14/07/2026
Hij was een paar dagen van zijn verkoudheid af en nu heeft hij dit, wat wel wat erger is. Hij ademt zwaar en trekt ook aan zijn ribben. We moeten het in de gaten houden van de huisarts en puffers geven. Vind het wel best iets engs, maar hij blijft wel vrolijk en drinkt nog goed. Hopelijk snel beterschap.

uitgerekend 29 juli 2023 - geboren 15 juli 2023 🩷
. Ik ben meteen vertrokken en kreeg dan iets later een berichtje dat ze in slaap gevallen was in de drukte
. Als ik haar gaan ophalen was, was ze wel aan het wenen en blijkbaar wou ze de fles niet pakken van de onthaalmoeder
.