Oh ik ben duidelijk niet de enige met borstvoeding struggles..
ik heb ook lange tijd elke voeding moeten nakolven en dat nog moeten bijgeven. Soms had ik ook quasi niks, frustraties dan, verdriet,... je bent zo machteloos he.. zo je best doen, en dan amper melk produceren en kunnen geven blijkbaar.. 
Hier voorlopig na een intense periode van bijkolven, caspules (boezemvriendjes) enzo toch erin geslaagd om de productie te verbeteren gelukkig. Maar ik was zooo kapot ervan! Ik deed precies heelder dagen en nachten niks anders dan voeden en kolven..

Het heeft ook 3wkn geduurd voor ze haar geboortegewicht terug had. Ze was veel te veel afgevallen dan de 10% die ´mag´. Maar gelukkig komt ze ondertussen wel beetje bij beetje bij.. 🥰
Voor de rest slaapt ze ´s nachts als een roosje, dus we zijn echt wel dankbaar daarvoor. Overdag is ze wel veel wakker en als ze wakker is, is ze heel actief
armpjes en beentjes die alle kanten op vliegen, rondkijken...Ze was amper 1,5w toen ze haar hoofdje al optilde om rond te kijken.
Haar lachjes doen ons smelten! 🥰
Het ´huilmomentje´ tegen de late namiddag/avond herkennen we ook wel.
dan vraagt ze ook veel vaker om te drinken. Beetje reserves opbouwen voor de nacht denk ik.. 
Hoe gaat het hier nog voor de rest? 🩷
0 cryo
en uiteindelijk bleek het de juiste keuze om over te schakelen. Je kan jezelf niks verwijten. Het moet ook gewoon lukken, en soms is dat helaas niet het geval. En je moet het ook beide volhouden.. en je ziet, hij doet het heel goed zo, da´s wat telt! 
we waren even overdonderd!
.

ik zou eerlijk gezegd ook niet te veel energie in de borstvoeding steken, zeker als je al 2 kinderen hebt. Ik vind dat toch best tijd en energierovend. Ik kolf momenteel een 5 à 6 keer per dag en kan tussen de 300 en 400ml kolven, dus zeker niet genoeg voor de bijna 700 die onze kerel moet drinken. 

we gaan mss toch van het idee van 1 kind afstappen.