Verdikke Lyse, ik had het je echt gegund!
Hey Kippie, al nieuws????
krijgen de meesten hier een bloedname? Is er iemand die naar een acupuncturist of homeopaat gaat in het kader van het zwanger worden?
lijstje wordt hier lang! dat vergroot de kans dat het lijstje van niet zwangere korter wordt! het zou voor iedereen bemoedigend zijn als het bij iemand lukt he? maar zie: ik ben het levende bewijs dat het echt wel kan, tis al bijna 3 jaar geleden maar kom
de laatste twee keren dat het mislukte moet ik eerlijk zeggen dat het me precies minder raakte. gewenning zeker

Neen, het is al even geleden dat ik er nog eens emotioneel over was. raar.
Bovendien was mijn zus zwanger van IVF en heeft ze deze week een MK gekregen dus net nu zwanger zijn, zou voor mij niet moeten!
Een aantal onder jullie beginnen al te denken aan IVF maar daar ben ik eerlijk gezegd nog niet aan toe. stom misschien want misschien verlies je zo kostbare tijd (zitten alletwee al aan de tweede helft van de 30) maar ik vind het zo griezelig. toch eens goed over praten met de gyn...
Ik moet zeggen dat ik deze keer om de één of andere manier de knop wat heb omgedraaid. daarnet eigenlijk dus misschien is het van zeer korte duur maar het MOET niet nu onmiddellijk. liefst wel hoor maar eerst hoopte ik op twee kindje met max 2 jaar verschil maar dat kan toch al niet meer dus ja...
even het lijstje aangepast:
Aftellen naar NOD:
Kippie, 1ste iui (pregnyl) NOD 17/9
Lyse, 4de iui (pregnyl & Utro), NOD & bn 17/09
Angelaa, 1e iui (clomid), NOD +/- 24/09
Vereltje, 2e iui (pregnyl), NOD 29/9
Kleinke, 1e IUI (clomid & pregnyl) 30/09?
Aftellen naar IUI:
L***, 2e IUI, afwachten recuperatie laparo, 18/9
Glenys, 6e IUI (menopur, pregnyl, utro) +/- 22/09
Teetje, 6de iui (clomid en pregnyl), FM:?