L.I.F.E Leuven

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
babske

Bericht door babske » 20 september 2009, 14:47

Sweetie, welkom op dit forum meid!! Natuurlijk zullen wij er voor je zijn hoor!
22sept is wel niet lang meer hé. Gaan jullie voor een gesprek of gaan jullie al écht starten met de eerste behandeling? Als je je hartje wil luchten, gooi het er hier allemaal maar uit!
Veel succes voor dinsdag!
groetjes babske

Sweetie

Bericht door Sweetie » 20 september 2009, 20:28

We gaan op gesprek en dan zien we weer verder...ben echt zooo zenuwachtig!Maar ik ben wel blij dat we de beslissing hebben genomen om hiermee te starten...Ik weet alleen niet hoelang het duurt om effectief een oplossing te vinden. Ik maak me dus nogal wat zorgen!
XXX

kimpy

Bericht door kimpy » 20 september 2009, 21:31

Hallo allemaal,

ben even niet meer op het forum geweest!

Morgen weet ik de uitslag van 2 cryo's die ik terugkreeg, maar ik vrees dat het weer negatief is en ik maar voor een derde PU zal moeten gaan!
Heb nochtans veel schrik om weer zoveel aftezien aan mijn darmen van al die hormonen!

Babske, je bent ook weer begonnen! Ik duim voor je!

Aan alle dames, veel veel geluk!

natheke

Bericht door natheke » 20 september 2009, 23:46

Hallo dames,

Ik duim ook nog steeds voor jullie allemaal!
Wanneer is je volgende ICSI Babske?
Kimpy, wat spannend, hou ons op de hoogte!
Sweetie, heel veel succes dinsdag!

Probeer hier nog wel regelmatig mee te lezen, maar niet elke keer te reageren, mijn goed nieuws is veel te confronterend voor jullie. Maar na aan hele tijd nog effe een update: ban nu 31 weken zwanger en alles verloopt nog steeds prima!

Vier dikke duimen voor jullie!
Natheke xxx

babske

Bericht door babske » 21 september 2009, 20:28

Natheke, fijn om nog eens iets van je te horen!!! Ja, wij zijn inderdaad aan de voorbereiding van onze vierde ICSI gestart. Ben op het moment Suprefact aan het 'snuiven'. Ik vind het vrij intensief omdat het nogal klok-gebonden is. Maar ja, alles voor het goede doel hé :wink:
Meid, bij jou gaat alles nog goed. Gelukkig!! Voor wanneer ben je uitgeteld? Weten jullie al wat het wordt? Veel succes hoor!!!

Kimpy, en meid?? Heb je ons goed nieuws te vertellen?

Sweety, hoe is je gesprek bij de dokter meegevallen?

Lieve groetjes babske x x x

natheke

Bericht door natheke » 21 september 2009, 23:40

Hey Babske,

Dat klok-gebonden snuiven maakt het nog eens extra confronterend zeker? Moet je om de zoveel uur snuiven? Komt er dan deze cyclus een ICSI? Ken er niet zoveel vanaf (gelukkig maar)! Maar de duimen in de lucht voor jou!
Ben uitgerekend voor 21 november, nog een kleine 9 weken dus! We krijgen een dochter! Alles gaat nog prima, hopen dat het zo blijft!

Heel veel sterkte en een dikke knuffel,
Natheke xxx

babske

Bericht door babske » 22 september 2009, 13:35

Ja Natheke, ik moet om de 8u stipt snuiven : 07u - 15u - 23u. Dus mijn wekker loopt 3x per dag af :roll:
Vrijdag moet ik gaan voor echo en bloedname en als dan alles goed is, hoop ik dat ik mag beginnen spuiten.
Amai, jij moet niet zo lang meer hé. Het begint goed te korten... Fijn zo!
Liefs babske

Sweetie

Bericht door Sweetie » 22 september 2009, 20:49

Het gesprek is goed verlopen.Bloed afgenomen, echo gedaan, volgende week nog 2X bloed laten afnemen en dan zien we weer verder. 20 oktober heb ik volgende afspraak! Volgens dokter was de vorm van de baarmoeder niet helemaal volgens norm...Oei oei...maar hij wou eerst de "gewone" onderzoeken doen.

Pff..wachten, wachten,...Jullie begrijpen best wel wat ik bedoel! Het is allemaal ook zo nieuw voor ons.

Ondertussen zal ik jullie verhalen proberen te volgen (ook allemaal nieuw he) en natuurlijk fingers crossed voor jullie allemaal!!!

XXX

babske

Bericht door babske » 23 september 2009, 11:27

Sweetie, gelukkig is het gesprek al goed verlopen. Dat is al een goed begin :)
En probeer je nog niet te focussen op de vorm van je baarmoeder, maar wacht eerst de onderzoeken af...

Wij begrijpen je maar al te goed. Altijd maar wachten, wachten, wachten, :roll:
Eens je in de medische mallemolen stapt, is het niks anders dan WACHTEN! In het begin wil je allemaal dat het vooruit gaat en kan het niet snel genoeg gaan. Maar hoe langer je er mee bezig bent, hoe meer je het kan relativeren.

In elk geval....good luck en hou ons op de hoogte hé!!

kimpy

Bericht door kimpy » 30 september 2009, 19:43

Dames,

Cryocyclus is wederom mislukt, maar gaan voor een derde PU. Miljaar, weer heel de reutemeteut opnieuw. Eind oktober begin ik te snuiven en te spuiten.

Lukt het nog Babske? Hopelijk niet te veel nevenwerkingen?

Natheke, fijn dat je zwangerschap goed verloopt! Het mag ook eens goed nieuws zijn he!

Sweetie, rustig afwachten! Dat is wat ik hier (en vele anderen) al twee jaar 'probeer' te doen. Niet gemakkelijk, maar met de nodige volharding komen we er vast en zeker wel! Ik duim alleszins voor je!

groetjes a allen

babske

Bericht door babske » 1 oktober 2009, 9:32

Dikke knuffel Kimpy!!! Lukt het een beetje? Het is toch allemaal niet min hé... zo oneerlijk. Maar dat kunnen we blijven zeggen, het helpt ons niet vooruit. We moeten ervoor blijven gaan, hoe moeilijk ook!!
Ik duim voor je!!

Hier nog vollebak aan het snuiven (al 20 dagen!). Gelukkig heb ik niet te veel nevenwerkingen... Want toen ik die hele lijst nevenwerkingen van Suprefact las, kreeg ik het toch even benauwd hoor.
Vanaf vandaag moet ik Puregon beginnen spuiten en maandag terug op controle. Hopelijk is het einde bijna in zicht :roll:

HOe is het nog met de andere meiden hier??

Lieve groetjes Babske

wibbeltje

Bericht door wibbeltje » 3 november 2009, 16:07

Hallo

Ik wil eens wat aftoetsen hoe het in Life tewerk gaat.
Duurt het lang vooraleer je een afspraak krijgt?
Zien jullie daar regelmatig lesbische stellen?
Zijn ze wat vriendelijk (want dat is een klacht die ik vaak online tegenkom)?

Kortom, ik wil heel graag ervaringen met jullie delen, als ik er bij mag?
Laatst gewijzigd door wibbeltje op 14 juni 2010, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.

babske

Bericht door babske » 4 november 2009, 10:31

Hoi Wibbeltje, natuurlijk ben je hier welkom!!!! Maar ik kan je niet helpen met alle vragen die je hebt.
Bij ons zit het nl zo... Wij zijn eerst in behandeling geweest in Genk, maar omdat we daar niet tevreden over waren zijn we overgegaan naar LIFE. Dus ik heb alle voorafgaande onderzoeken niet meer moeten doen in LIFE omdat ik alle resultaten al had van in Genk hé.
Verder moet je bij LIFE helemaal niet zo lang wachten voor een afspraak en qua vriendelijkheid hebben wij daar niet te klagen. Natuurlijk is de ene persoon al wat vriendelijker dan de andere, maar dat heb je overal. Voor ons was het belangrijkste dat de dokter vriendelijk zou zijn en voldoende uitleg zou geven. En dat ervaren wij in LIFE als zeer positief.
Ook hebben we daar in de wachtzaal al vaker lesbische koppeltjes zien zitten hoor. Dus jullie zullen heus niet de enige zijn :wink:

In elk geval veel geluk en nogmaals welkom om ons forum!

groetjes babske

kimpy

Bericht door kimpy » 4 november 2009, 18:13

Hallo dames,

hoe gaat het hier???
Ik begin maandag terug met menopur!!!! Derde keer goeie keer hoop ik!

Iedereen is hier van harte welkom! Ik kan enkel beamen wat Babske zegt!

Babske, hoe gaat het met jou en de behandelingen tegenwoordig?

grtz kim

Sweetie

Bericht door Sweetie » 4 november 2009, 20:10

Hallo Wibbeltje en welkom!

Ik heb enkele tests achter de rug in LIFE en ben zeer tevreden over de aanpak! ze zijn ontzettend vriendelijk en leggen alles goed uit (professsor zelf, maar ook verpleegsters en secretariaat). Je moet idd minder lang wachten op een afspraak hier, vandaar ook onze keuze voor LIFE: persoonlijke aanpak en kleinschaliger dan bvb Gasthuisberg.

Kleine update: heb net een scan (MRI) achter de rug en nu is het wachten op de resultaten 17 november. Professsor sprak van mogelijke endometriose en dus kijkoperatie. Heeft iemand daar ook mee te maken gehad?

Lieve groetjes aan jullie allen! X

Plaats reactie