IUI-clubje

IUI Forum
wat is er mis?

Bericht door wat is er mis? » 28 september 2009, 14:41

Kippie en Jecca, dikke dikke knuf!!!! Jullie hbb beiden een bevrucht eitje gehad die zich hft ingenesteld; anders kan je nooit een hcg hbb. Dus idd miss biedt dit een troost. Ik vind het toch erg voor jullie, want idd jullie roze wolk wordt zomaar boem pats doorgeprikt. Dikke knuf en ik hoop dat jullie snel een goede blijven zwangerschap mogen meemaken!

Aan de anderen veel succes. De duimen draaien!

Liefs,

Bokje

L***

Bericht door L*** » 28 september 2009, 16:25

bokje heeft het perfect verwoord, ik wil dat alleen maar herhalen.
het is gewoon niet eerlijk... maar ooit zullen we al-le-maal!!!
héél véél sterkte en een dikke knuffel!!
alle anderen op ons lijstje: heel veel succes!

updaten we het lijstje nog es?

Aftellen naar NOD:
Angelaa, 1e iui (clomid), NOD +/- 24/09
Vereltje, 29j, 2e iui (pregnyl), NOD 29/9
Kleinke,28j, 1e IUI (clomid & pregnyl) 30/09
Glenys, 6e IUI (menopur, pregnyl, utro), NOD 05/10

Aftellen naar IUI:
L***, 32j, 2e IUI, recuperatie laparo, FM mid oktober
Teetje, 6de iui (clomid en pregnyl), FM: 22/09, IUI?
Jo'tje, 34j, 4e IUI (Menopur, utro), halverwege oktober
Lyse, 5e iui, 28/09
Tam, 2e IUI (KID), +/- 4/10
Fee,29j, 1e IUI (clomid), 7/10?

Aftellen naar laparo:
Buffalogirlje, 28j, 3 IUI's achter de rug

Teetje

Bericht door Teetje » 28 september 2009, 17:03

alweer even erg kort want van op het werk maar anders weet ik niet goed wanneer het me nog eens lukt om op de computer te geraken:
IUI 6 deze middag achter de rug.

begin het zo stilaan wel een beetje somber in te zien en heb dan toch ook al maar even gevraagd hoe we het verder gaan doen nu... volgens de gyn zijn 3 iui's mét pregnyl en clomid even kansrijk als één IUI poging maar ja, afhankelijk van de reden van het niet zwanger worden natuurlijk. zij zou nog even proberen zei ze, tenzij we het niet meer zagen zitten, en dan eerst een laparoscopie laten doen. dat zie ik dus eigenlijk niet zitten. wat is de zin daar nog van? volgens haar gaan ze dat toch willen doen als ik terecht kom in een fertiliteitscentrum. ik weet het niet hoor...

Ook ik leef hier mee met diegenen die hier even wat hoop kregen... het geeft natuurlijk wel wat perspectief maar op dit moment is dat misschien maar een schrale troost...?

Aftellen naar NOD:
Teetje, 6de iui (clomid en pregnyl), FM: 22/09, NOD: 12/10 (mr wsch al wel wat vroeger)?

Aftellen naar IUI:

Lyse, 5e iui, 28/09

Aftellen naar laparo:

lyse

Bericht door lyse » 28 september 2009, 17:07

Hier komt ie:

Aftellen naar NOD:
Teetje, 6de iui (clomid en pregnyl), FM: 22/09, NOD: 12/10 (mr wsch al wel wat vroeger)?
Lyse, 31j, 5e iui, NOD 12/10

Aftellen naar IUI:

Aftellen naar laparo:

Kimzie

Bericht door Kimzie » 28 september 2009, 18:13

Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum. Wij zitten ondertussen aan onze derde IUI (volgende week). Ik hoop hier wat steun te vinden, want het wordt steeds moeilijker emotioneel. Vorige keer hadden we blijkbaar een bevruchting, maar werd dit onmiddellijk afgestoten. Dit had ik gemerkt door licht bloedverlies vanaf dag 9 na de IUI en dit bleef aanhouden tot mijn ms echt doorkwamen. Nog iemand die dit heeft meegemaakt?

Kippie

Bericht door Kippie » 28 september 2009, 19:02

Hallo meiden,

Vandaag een moeilijke dag achter de rug..... was een dagje thuis, beetje kasten opgekuist en verschrikkelijk veel traantjes achter de rug.
Heb niet veel zin om met iemand te praten, enkel met m'n ventje.... vraag me af tegen wie ik het kwijtwil. Daarnet belde m'n moeder, heb zelfs telefoon niet opgenomen omdat ik er niet over wil praten met iemands anders

Aftellen naar NOD:
Lyse, 31j, 5e iui, NOD 12/10

Aftellen naar IUI:
Kippie, 31j, 2e IUI ??? (na mk dat nog moet komen )

Aftellen naar laparo:

fee

Bericht door fee » 28 september 2009, 20:16

hoi,

@kippie, vreselijk te horen dat het niet gelukt is. een mens wordt voortdurend heen en weer geslingerd tussen hoop en verdriet. Is jouw mama op de hoogte van jouw mk?

@teetje

volgens de gyn zijn 3 iui's mét pregnyl en clomid even kansrijk als één IUI poging Wil je hiermee bedoelen dat je bij een IUI met pregnyl en clomid minder kans maakt dan een IUI zonder hormoonbehandeling.
Ik heb het misschien al gevraagd hoor, maar wat is het probleem juist bij jullie

L***

Bericht door L*** » 28 september 2009, 20:47

kippie,

het is normaal dat je het heel moeilijk hebt nu. hetgeen je het allerliefste wilt, leek binnen handbereik en is nu weer helemaal weg.
je moet je vreselijk voelen.
laat alles er maar goed uit: al die tranen en al die emoties. probeer het zo goed mogelijk te verwerken, zodat je binnenkort opnieuw de energie vindt om verder te gaan: een nieuwe poging is een nieuwe kans!

dikke knuffel

Teetje

Bericht door Teetje » 28 september 2009, 21:37

hey Fee, bedoelde eigenlijk IVF ipv IUI. wat er bij ons aan de hand is kan je lezen in de wie is wie hier ergens in het forum bij algemeen ofzo ;-) niet dat ik het niet nog eens wil herhalen maar daar hebben ze me ooit ook naartoe verwezen en dat is wel handig.

lieve Kippie, wat een verdriet. en terecht. het is ook verdrietig. wat valt er ook over te zeggen eh? ik geef je een dikke virtuele knuffel en houd voor de rest mijn mond X

Kippie

Bericht door Kippie » 28 september 2009, 22:00

Dag meiden,

aan jullie steun heb ik echt heel veel, geloof me....bedankt oprecht allemaal.....

Ik heb nog een vraagje, weet niet of het echt op dit item thuishoort, maar zou het lang wachten zijn eer het mk erdoor komt.....

veel liefs en dikke knuffel,
kippie

Loeki

Bericht door Loeki » 29 september 2009, 8:47

Hey Kippie,

Mega knuffel meid... Je had zo'n mooi hcg om mee te beginnen en dan nog heeft 't niet mogen zijn. Zo oneerlijk! Huil maar lekker uit meid. Je zal vanzelf wel gaan voelen wanneer je klaar bent om verder te gaan.

Wat betreft de mk, ik denk dat je eender wanneer nu contact mag opnemen met je gyne hoor, als het niet vanzelf gebeurt en je wil graag verder. Dat wachten is ook niet alles hé. Als je de natuur zijn gang wil laten gaan, moet je misschien nog een weekje wachten.

Glenys

Bericht door Glenys » 29 september 2009, 9:04

Kippie, echt rotnieuws voor je. Ik weet echt niet wat ik je kan zeggen om je te troosten. Niemand wil zulk nieuws horen.

Ik geef je een dikke virtuele knuffel.

Vereltje

Bericht door Vereltje » 29 september 2009, 9:17

Meiden ik ben weer echt stom geweest... Ik wilde vanmorgen dus testen of het gelukt was (kan morgen pas voor bloed gaan), met een test die ik nog in de schuif had liggen. Dacht ik. Toen ik hem gisterenavond alvast klaar wilde leggen, bleek het een leeg doosje te zijn! Hoe stom! Waarom heb ik in hemelsnaam een leeg doosje teruggelegd??
Langs de andere kant krijg ik dan weer vooral signalen dat het niet gelukt is, dus waarom zou ik dan testen? Kortom, ik ben niet blij vandaag. :cry:

wat is er mis?

Bericht door wat is er mis? » 29 september 2009, 9:24

Kippie, nog eens een dikke knuf. Het is toch heel normaal dat je vele traantjes laat. Zou ik ook doen, wie niet onder ons. Wat er even was, is er nu niet meer. Ik duim voor je!
Wat betreft je mk, is mijn ervaring van de mensen die hier ooit al geschreven hebben dat dit erg verschillend kan zijn van persoon tot persoon. Het kan lang duren maar ook snel er zijn. Ik hoop dat het voor u niet te lang op zich laat wachten, want het is nu voor u waarschijnlijk een stilstaande trein. Misschien moet je idd eens bellen naar Jette en vragen wat je te doen staat? Hebben ze je trouwens niet gezegd om sowieso terug te gaan om te controleren tot je hcg op 0 staat?

Vereltje, dat is toch niet stom. Het is misschien het signaal dat je niet mag testen met urine voor je een bloedtest hebt (zou mijn eigen advies zijn ook trouwens). Ik blijf voor je duimen!!!!

Liefs,

Bokje

Teetje

Bericht door Teetje » 29 september 2009, 10:04

ik heb ooit ook een MK gehad, laag HCG dat wel mooi verdubbelde maar met al heel vroeg bruin- en bloedverlies. bloedverlies, geen massa's hoor, bleef duren en werd stilaan meer en meer. kreeg ook duidelijkere krampen en rond de 7 weken ben ik plots het vruchtzakje verloren. duurde dus wel even maar is er wel rustig uit gekomen. Das mijn ervaring en je vindt natuurlijk nog vele andere. We hebben toen een klein knuffeltje gekocht en de naam gegeven die we aan het groeiende vruchtje gaven. Nu speelt ons dochtertje daar mee en noemt het ook zo en daar put ik wel troost uit. Vooral de periode die vooraf ging aan de MK vond ik slopend. je weet niet wat er gaat komen en hoopt dat het allemaal op een goeie en snelle manier achter de rug gaat zijn, allez, zo was dat toch bij mij, zodat je nadien weer verder kan. knuffel!

Plaats reactie