L.I.F.E Leuven

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Noa09

Bericht door Noa09 » 20 januari 2010, 21:04

Hey...

Heb lastige dag, 'zware' buikpijn en lage rugpijn, man man, word er niet goed van...
Weet niet goed wat ik van bezoekje aan gyn vanmorgen moet denken (ik ga meestal bij Life, Kelly).
De 6 follikels aan de linkerkant waren heel verschillend van grootte en zouden misschien niet gaan doorgroeien zei ie, die aan de rechterkant zagen er beter uit, maar zowel links als rechts zat er al een follikel van ca 17mm terwijl ze nu nog maar ca 13mm zouden mogen zijn.
Heeft een van jullie dit al eens voorgehad?
Ben er niet gerust in en voel me gestressed sinds mijn bezoekje.
Ik moet ook vrijdag terug.
Kelly, mss zie ik je dan?
Eefje, ik heb niks geweten van de pick-up hoor, was meteen knockout nadat ze infuus gestart hadden (wist niet eens dat ik helemaal 'weg' zou zijn).
De schrik voor de pickup is eigenlijk véél erger dan de pickup op zich.
Duim voor je dat ze weer goed gegroeid zijn!
Babske, blijven supporteren he, we willen allemaal zo snel mogelijk de eindstreep halen ('de oogst') :D
Kelly, hopelijk morgen een betere dag voor ons twee he?

Noa09

Rhune

Bericht door Rhune » 20 januari 2010, 21:11

Hey Noa,

Alle we voelen ons weer het zelfde, lastig die buikpijn.

Oei ja raar he, zou ook niet weten wat ik er van moet denken, maar als er al 1 zo groot is wat doen ze daar dan mee? ja dan zijn die van mij eigenlijk nog te klein want ik ben voo rjou begonnen met spuiten en die van mij waren eigenlijk nog maar 13MM ? raar he hoe iedereen in elkaar zit je kan er dus op niks reken altijd kan het wijzigen he.

ik vind puttemans wel een goede dokter, sylvia gordts heb ik nie zo graag want zij geeft echt geen uitleg. Puttemans heeft vanmorgen echt wel de tijd genomen om te luisteren en te antwoorden op de vragen.
Ja ik ga wel meestal heel vroeg naar Life zodat ik nog voor 10 op het werk ben.

Eefje, ik had er ook super bang voor maar zoals Noa zie dat je voor je het beseft weg bent, niet helemaal verdoofd maar je bent echt wel van de wereld hoor, en ook ik besefte niet dat dat ik echt weg was.
Ik duim voor je mee dat je morgen een mooi resultaat mag hebben, straks hebben we alle drie samen ons pick up hihi

zo ga nog wat rusten ben op

grtz
Kelly

beurtflight

Bericht door beurtflight » 21 januari 2010, 14:22

Hey

Ben deze morgen naar Life geweest. Had dokter Gordts, zag dat er vrij veel zaten, 20 tal. Heeft me de risico's op overstimulatie uitgelegd. Moet nu enkel nog 50 e puregon spuiten op zaterdag en dan maandag terug voor eco en bloed. Hij wil het voor de zekerheid op de langere baan schuiven voor mijn veiligheid. Mijn bloedwaarden moeten naar beneden voordat ze de pick up kunnen doen. Er zijn er nu van 16 tot 18mm bij. ze mogen blijkbaar groeien tot 28 mm. Dus ik denk dat dat een antwoord is op je vraag Rhune.

Ik was compleet in shock, maar blij dat ik eindelijk een uitleg kreeg, hiervoor al twee keer Sylvie Gordts gehad, en idd ze geeft niet veel uitleg hè. Ben buitengestapt en beginnen wenen. Heb dan deze namiddag verlof gevraagd, want het gaat even niet meer.

Wanneer is jullie PU gepland?

beurtflight

Bericht door beurtflight » 21 januari 2010, 14:57

Juist telefoon gehad van life. Nieuwe wending. Blijkbaar zijn mijn bloedwaarden te laag. Morgen terug naar Life voor bloed en echo. Snap er niets meer van. Eerst te hoog, nu te laag, en mag niet meer spuiten.???

Rhune

Bericht door Rhune » 21 januari 2010, 18:57

Hey Eefje,

Dokter gortds is ook super goed he, ook echt veel uitleg enzo , syvlie gordts vind ik echt geen goeie en ik vrees dat we ze alle drie aan ons been gaan hebben morgen ik denk dat zij op vrijdag ook smorgens de echo's doet, maar ik hoop dat ik mij vergis.

ai zeg wat raar , eerst te veel dan te weinig, misschien mag je niet meer spuiten als het morgen goed is dat ze dit weekend je pick up gaan doen?
en morgenavond je pregnyl laten zetten.

die down momentjes ken er alles van, had het gisteren ook, vandaag al een pak beter.

geen idee wanneer de pick up zal zijn ik gok op maandag maar dat zullen we morgen wel hogen na ons bloed en echo he, ik hoop echt dat ze goed gegroeid zijN.
groetjes
Kelly

beurtflight

Bericht door beurtflight » 21 januari 2010, 19:57

Kelly

Om wat uur moet je morgen gaan?

En jij noa ook morgen?

:D Misschien lopen we elkaar nog tegen het lijf.

Ik moet om kwart voor 10 daar zijn.

Idd ik denk ook dat het morgen sylvie is.

Rhune

Bericht door Rhune » 21 januari 2010, 20:10

a neen ik ga steeds heel vroeg zodat ik tegen 10 uur op werk ben, ik moet gaan om 8u45

grtz
Kelly

Noa09

Bericht door Noa09 » 21 januari 2010, 21:41

Hoi hoi!

Eefje, ik denk ook dat ze dan de follikels gaan meten en dat je als je geluk hebt morgenavond de Pregnyl mag laten zetten, zou goed zijn he?
Weet niet of ze zondags ook pick-ups doen?
Vorige keer had ik 15 follikels.
De eerste 5 dagen moest ik 200 eenheden Puregon spuiten en toen waren ze precies wat in paniek omdat het te snel ging bij mij; er werd overgeschakeld op 50 eenheden Puregon.
Ditmaal mag ik maar 100 eenheden Puregon spuiten en te oordelen naar de uitleg van Dr. St. Gordts heb ik vorige keer nét geen overstimulatie gehad.
Best even laten checken dus en desnoods een dagje langer spuiten zodat je achteraf geen problemen hebt he.
Kelly, ik wacht ook met een bang hartje af of ze wel mooi gegroeid zijn en nu wél gelijklopen...
Ik heb een afspraak om 9u30 maar doordat ik de trein neem ben ik wsch al rond 9u10 binnen :D

beurtflight

Bericht door beurtflight » 22 januari 2010, 12:38

Kelly, Noa,

Hoe is het geweest? Wat is het oordeel?

Ik heb het te laat gezien, je bericht Noa. Zat ik waarschijnlijk met jouw in de wachtkamer.

Ik heb blijkbaar een linker eierstok die zijn werk mooi heeft gedaan, 8 mooie follikels. de rechter die loopt de spuigaten uit. Nog eens 18. Dus dr. Puttemans heeft besloten me vanaf vandaag tem zondag 's morgens 150 E Prygnil te laten spuiten, 's avonds nog steeds Orgalutran en om half 10 zondagavond 3000 E prygnil. Dinsdag morgend PU om 8u. Ik ben benieuwd.

Rhune

Bericht door Rhune » 22 januari 2010, 17:59

Hey Eefje

oei da is raar hoe komt het dat dat zo een verschil is ?

alle jij dinsdag je pu kei goe he

hier was het resultaat zeer goed , ze waren allemaal heel mooit mee gegroeid , ik had vanmorgen wel sylvia gordts, jij niet ? ze heeft me nie gezegd hoe groot ze zijn en vraag ook nie te veel aan haar maar ze zei wel dat ze perfect waren
Ik moet vanavond nog 1 x peuregon zetten en superfact tot en met morgenmiddag en morgen nacht om 12 dus zaterdag op zondag moet ik mijn pregnyel zetten en maandagmorgen om 10U45 moet ik ziekenhuis zijn voor de punctie.

kijk er al naar uit want die buik begint echt pijn te doen

Noa, hoe was het bij jou?

grtz
Kelly

Noa09

Bericht door Noa09 » 22 januari 2010, 18:02

Hoi Eefje,

Voel me wat bedrukt...
Van de oorspronkelijk 12 follikels zijn er maar 7 doorgegroeid waarvan er slechts 2 rijp zijn.
Vanavond laatste keer Puregon (dosis met 50 eenheden verhoogd maar te laat voor de achtergebleven follikeltjes vrees k) en Orgalutran, morgen nog een keertje Orgalutran en om middernacht ( :roll: ) de Pregnylspuit...
De moet zakt me in de schoenen, kan er niet aan doen...
Vorige keer 15 follikels - 12 eicellen - slechts 4 bevrucht, vandaar mijn grote schrik...

Noa09

Rhune

Bericht door Rhune » 22 januari 2010, 18:11

Hey Noa,

oei toch niet zo goed nieuws, maar blijf een beetje positief ook al weet ik dat dit echt nie gemakkelijk is ,

vorige keer had ik maar 4 folikels in totaal waarvan 3 eicellen en twee goed van bevrucht het waren top embryo's ( spijtig genoeg 1 met de ontooiding niet overleefd) en 1 terugplaats voor ivf maar ja geen zwangerschap.

Ik hoop echt dat van je 7 veel eicellen zijn, ik heb ook nog de schrik hoor, want het wilt niet zeggen dat je er veel hebt dat het allemaal eicellen zijn he

moet je ook maandag gaan?

veel succes alvast en probeer het even van je af te zetten ook al besef ik dat het niet gemakkelijk is, ik ga proberen te genieten van het weekend en hopelijk ben ik er nie te veel mee bezig.

beurtflight

Bericht door beurtflight » 22 januari 2010, 18:50

Kelly,

Ik verschoot ook van het verschil. Blijkbaar vond dokter Puttemans genoeg rijpe follikels en heeft besloten een nieuwe taktiek toe te passen.
Ik ben benieuwd. Heb nu niet bijster veel last ook al zitten er 26 klaar.

Noa,
Hoofd niet laten hagen meid. Er moet maar één goeike bijzitten. :D De één heeft er te weing, de andere te veel.

Glenys

Bericht door Glenys » 23 januari 2010, 14:51

Hey Noa, wat een rot nieuws, ik begrijp dat je liever iets anders had gehoord. Mijn gyn vertelde me dat het in feite niet zo heel veel uitmaakt hoeveel follikels je hebt, als er maar 1 goed eicelletje is. Sterker nog, te veel rijpe follikels zou niet goed zijn voor de kwaliteit van de eicellen. Misschien heb je nu gewoon 2 fantaschtische top-kwaliteit folikels! Ach, we kunnen er zoveel over piekeren en nadenken. Ik wens je voor de PU 2 fantastische eicelletjes toe met het volgende resulaat: één 8-delig embryootje waarmee je zwanger wordt en 1 cryootje voor je volgende boeleke!

Noa09

Bericht door Noa09 » 23 januari 2010, 15:33

Hoi Glenys,

Bedankt om me een hart onder de riem te steken!
Ik hoop dat ik deze keer dan inderdaad twee toppertjes heb die hun werk doen :)

Noa

Plaats reactie