Dag allemaal,
Mijn maandstonden zijn net begonnen, 11 dagen na mijn eisprong. Grrr...ik had het wel verwacht na neg. samenlevingstest en 1ste 'cyclus' in 10 maanden, maar toch...er was nog steeds dat sprankeltje hoop.
Weten jullie of dat 11 dagen een té korte luteale fase is? Ik had 2/02 in mijn hoofd als NOD (14d na eisprong).
We gaan in ieder geval 2/02 naar UZA om meer te weten te komen. We hebben wel al afgesproken dat we als het kan/mag...eerst terug gaan proberen om te kijken of mijn cyclus nu misschien terug spontaan herstelt, hopelijk heeft 1 x clomidcyclus alles terug in gang geduwd.
Soit, ik duik de zetel op een kersenpitje en een dekentje. Straks nog zwemles gaan geven en schoonbroer komt nog langs en blijft slapen...geen kans dus om te wenen/te zagen tegen mijn vriend.
Ik duim op een echte NNNNNNOD voor jullie!
XX
Koala (34): 6 m methformine, duphaston, kijkoperatie, 1x clomid, pregnyl, 1 febr gyn - boedafname en echo,
ICU22 (29j): 9 m gn cyclus, 1 x duphaston-clomid-pregnyl, 2 febr bespreking vorige cyclus, plan van aanpak en staal van partner
Linds (27): 4 cycli Clomid + Pregnyl, daarvoor zeeeeer onregelmatige lange cycli, 2 miskramen (1 zonder behandeling, 1 met). NOD 5 FEB, die week staal van partner
elke (29j);3xclomid,,1xmenopur zonderIUI 1xmenopur met IUI en HSGonderzoek 3dex menopur en pregnyl en IUI NOD niet duidelijk door de utrobollen. Test doen op 7febr.