L.I.F.E Leuven

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Noa09

Bericht door Noa09 » 8 februari 2010, 16:14

Hoi DVO-dames,

Ik heb een uurtje geleden naar Life gebeld voor de uitslag van de bloedtest en... deze was POSITIEF!
Ik kan het gewoon niet geloven... zeker niet na de negatieve test thuis...
Ze zeiden er wel bij dat de HCG-waarde aan de lage kant is, 31, en dat het dus nog alle kanten kan uitgaan...
Donderdag terug voor bloedname dus bang afwachten.
Eefje, over bruinverlies lees je allerlei dingen hier op het forum he, k snap je bezorgdheid.
Heb je last van een lage bloeddruk? Anders kan het flauwvallen mss toch nog een goed teken zijn?

Noa09

beurtflight

Bericht door beurtflight » 8 februari 2010, 16:35

Das super nieuws gewoon Noa. Een hele dikke proficiat :D Ik zal voor je duimen donderdag.
Welke symptomen heb je dan nu?

Nee normaal gezien heb ik geen last van lage bloeddruk. Wie weet...

Noa09

Bericht door Noa09 » 8 februari 2010, 16:46

Hoi Eefje,

Symptomen... hmm... weet niet welke door de Utrogestan en Estrofem komen en welke door de rest, maar denk de volgende:

- plotse rode warme wangen, vooral tijdens of net na het eten ('bloedopdrang')
- ik heb het koud en voel me rillerig, alsof ik griep ga krijgen
- bij momenten ineens echt 'mottig' worden, gevoel hebben ineens te moeten kokhalzen

Ik hoop maar dat de waarden tegen donderdag flink gestegen zijn zodat ik er iets geruster in kan zijn...

Ik hoop met je mee dat jij ook goed nieuws krijgt!

Noa09

beurtflight

Bericht door beurtflight » 8 februari 2010, 17:02

Kelly, hoe was het verdikt bij jouw?

Rhune

Bericht door Rhune » 8 februari 2010, 17:50

Hey Noa,

Hoe was je resultaat ?

Ik mag morgen beginnen met estrofem voor mijn cryo's 22 febr. heb ik dan een afspraak voor echo en bloed en mag ik al mijn vragen noteren om aan de dokter te stellen, kijk er al naar uit. het zou volgens de persoon die ikan aan de lijn heb gehad puur pech zijn.

Beurthfligt,

wilt toch niks zggen je bruin verlies, en dat flauwvallen is misschien wel een goed teken.
ik wacht mee in spanning af , want ik hoop dat iemand van ons toch een beetje geluk zal hebben.

Noa09

Bericht door Noa09 » 8 februari 2010, 19:19

Hoi kelly,

Zie mijn berichtje iets hoger :D
Bij mij was de bloedtest POSITIEF!
De waarden staan wel erg laag dus het kan nog alle kanten uitgaan zeiden ze...
Weer (af)wachten dus pft...
Goed dat jij al een concrete datum hebt en weer vooruit kunt he?

Noa09

Rhune

Bericht door Rhune » 8 februari 2010, 19:43

Hey Noa,

Super super super dus je vermoeden klopte echt wel he.
Ik duim heel hard met je mee dat je bloedwaarden blijven stijgen he

raar ik had je berichtje totaal niet gezien daarstraks van niemand, mmm echt raar

maar ben echt super blij voor jou.

ja ben wel blij dat ik morgen al kan starten, volgende week zijn we een weekje weg dus dan denken we er nie te hard aan en de maandag na mijn verlof al echo. Ik hoop gewoon dat mijn cryo's het overleven tijdens de ontdooing want dat is nu echt wel mijn grootste schrik.

ik brand hier een kaarsje voor jou :)

L#

Bericht door L# » 8 februari 2010, 19:54

Hallo, ik ben nieuw hier... ik weet niet of hier veel mannen op het forum zitten, in elk geval, dit is er toch eentje :)

Nu bijna drie jaar zijn mijn vriendin en ik aan het proberen, zonder resultaat. Een paar maanden geleden dan ons beiden laten onderzoeken en ook daar bleek niet uit dat er een probleem was.

Uiteindelijk zijn we naar LIFE geweest en is de beslissing gevallen om het direct met IVF te proberen. Drie dagen geleden was het dan zover: de punctie werd genomen en ook ik heb mijn bijdrage geleverd. Deze morgen kregen we te horen dat er 10 goede eicellen waren, waarvan er 8 waren bevrucht. Daarvan waren er 6 van hele goede kwaliteit, en ééntje (met 8 delingen) is dan ook teruggezet, de anderen ingevroren.

Dus nu is het afwachten... best een leuk forum hier, zo voelen we ons niet alleen met de situatie. Veel succes aan iedereen hier!

babske

Bericht door babske » 8 februari 2010, 23:40

Noa, meid wat lees ik hier???? Een megadikke proficiat!!! Dus heeft mijn duimen toch een klein beetje geholpen?? Goed hé... Ik ben zo blij voor je. Ik ga zeker verder blijven duimen dat je donderdag ook nog goed nieuws mag krijgen!!

L#, welkom op ons forum. Ook voor jullie zal ik heel hard gaan duimen. Het zijn dat spannende weken voor jullie. Veel succes gewenst!

groetjes babske

beurtflight

Bericht door beurtflight » 10 februari 2010, 19:25

Dag meiden

Ben vandaag moeten gaan voor de bloedafname. Dacht dat ik nooit op tijd daar ging raken met de sneeuw. Moest normaal om 8u15 daar zijn, maar ben om 10u pas ginder aangekomen. Pfff. Ik moest en zou een bloedtest hebben vandaag. En het heeft geloond. Blijkbaar heb ik een POSITIEVE test!!! totaal verrast, want heb nog steeds bruinverlies. HCG is net zoals bij NOA aan de lage kant 27, maar moet vrijdag terug voorn nieuwe afname. We gaan positief blijven en hopen dat alles in orde komt.

:D

Rhune

Bericht door Rhune » 10 februari 2010, 20:13

Hey Beurtfligth, kei goe nieuws he,
super voor jullie echt waar.

twee deze keer zwanger echt super , hopelijk volgen wij nu ook wel heel vlug

veel succs met jullie bloedafname morgen voor Noa en vrijdag voor jou Eefje

Noa09

Bericht door Noa09 » 10 februari 2010, 22:09

Hoi dames,

Eefje, super!! Een hele verrassing denk ik he?
We zitten blijkbaar in hetzelfde schuitje (lage waarden) :?

Aan alle meeduimende dames: heel erg bedankt, duimen jullie nog even verder voor ons? Ik hoop echt dat jullie heel snel mogen volgen!

Noa09

babske

Bericht door babske » 11 februari 2010, 14:05

Beurtflight, voor jou ook een hele dikke proficiat!!!! Amai, eindelijk begint het goede nieuws hier eens te komen.. Dat werd hoogtijd!!
Nu wij nog hé Rhune.... Maar ondertussen blijf ik natuurlijk heel hard verder duimen voor een positieve bloedwaarde voor beide zwangeren!!

Proficiat!!!

Noa09

Bericht door Noa09 » 11 februari 2010, 16:34

Hoikes,

Mijn HCG-waarde was goed verdubbeld zeiden ze, is nu 81. Toen ik zei dat ik sinds vanmiddag last heb van rozig verlies, zeiden ze dat ik moest bellen als het erger werd maar dat ze daar nu toch niks aan kunnen doen.
Zolang ik er geen krampen bijkrijg zal het wel OK zijn hoop ik?
Denk zelf dat het wel eens een innestelingsbloeding kan zijn.
Eefje, veel succes morgen he!
Ik moet dinsdag weer bloed laten trekken.

Noa09

Rhune

Bericht door Rhune » 11 februari 2010, 18:42

Hey Noa,

Toch super he, ben er zeker van dat het wel innesteling, als je ziet hoe je hormonewaarden verdubbeld zijn;

Eefje, veel succes morgen he.

hier morgen nog ene dagje werken en dan verlof, volgende week trekken we er een weekje op uit, een weekje totaal weg van huis dat zal ons goed doen.
alle dat hoop ik toch, want ik heb het toch moeilijker dan verwacht, snauw echt veel mensen af ook al is dat mjn bedoeling niet, en vooral naar mijn man toe kan ik niks verdragen echt pff waarom lukt hetn iet bij ons???

grtz
Kelly

Plaats reactie