L.I.F.E Leuven

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Noa09

Bericht door Noa09 » 14 februari 2010, 19:11

Hoi babske,

Het rozig verlies is één dag weggeweest, maar gisteren en ook vandaag was het er weer...
Toch vreemd...
Altijd maar angstig afwachten he pft...

Noa09

beurtflight

Bericht door beurtflight » 15 februari 2010, 10:18

Ik ben deze morgen naar H.Hart gereden om BN die voorgeschreven werd door spoedname van dit weekend. Deze middag mag ik bellen voor de uitslag. Diep in mezelf hoop ik nog steeds dat het HCG gestegen gaat zijn, maar ik besef ook dat het wel eens de andere kant van de medaille kan zijn. Heb nog nooit zoveel zenuwen gehad. Nog 2 uur...

beurtflight

Bericht door beurtflight » 15 februari 2010, 12:26

Hey babske, mag je morgen gaan? Super. Zie ik je misschien toch nog eens. Moet er normaal zijn om 9 uur en jij?

Heb juiste gebeld naar H.Hart voor uitslag van de bloedname deze morgen. Gyn zei dat het van 120 naar 260 was gegaan, dus goed. Om het zo mooi te zeggen zoals zij: een gunstige zwangerschap. Nu zei ze me wel dat ik moest blijven rusten, want idd het bloeden is nog niet gedaan. Morgen terug voor BN,hopelijk terug gestegen. zou ik dan één van de weinigen zijn die moet blijven platliggen tijdens haar ZS?

En Noa, is het al een beetje minder bij jouw?

Noa09

Bericht door Noa09 » 15 februari 2010, 13:18

Hoi beurtflight,

Oef, wat 'n goed nieuws zeg! Heb 'k toch goed geduimd voor jou :D
Je hebt nu toch al een mooie waarde he.
Probeer nog maar niet teveel te piekeren over blijvende rust tijdens je ZS, mss is het enkel in het begin.
Voorlopig ziet het er goed uit, daar moet je je aan vastklampen.
Hier is het rozig verlies weer even gestopt.
Duim je mee voor ook zo'n mooie waarde voor mij morgen?
Enne, braaf doen wat ze zeggen nu he :wink:

Noa09

beurtflight

Bericht door beurtflight » 15 februari 2010, 14:00

Noa, tuurlijk dat ik meeduim voor morgen. Dat komt wel goed bij jouw. Ik zal bang blijven hebben tot het bloeden gestopt is.

Ik ben echt blij met het resultaat, maar zoals ik zei, de schrik blijft erin zitten. Heb mijn moeder al opgetrommeld om te helpen, dus doe braaf wat ze zeggen.

babske

Bericht door babske » 15 februari 2010, 20:10

Eefje, amai zeg dat is toch goed nieuws!!! Gelukkig!!! Luister nu toch maar goed naar hun advies en blijf maar goed plat liggen. Ik blijf hier verder duimen.

Noa, voor jou duim ik voor morgen een goed resultaat!!

Ik ben vandaag mogen gaan. Heb vanmiddag telefoon gehad en vrijdag moeten we gaan voor hopelijk onze tp van onze cryo's. Dus we zijn weer van start gegaan en de lange wachtweken kunnen weer bijna beginnen. Duimen jullie mee?

Noa09

Bericht door Noa09 » 15 februari 2010, 23:42

Hoi babske,

Ook voor jou breekt weer een spannende tijd aan, ik duim voor een goede ontdooiing en een prachtcryootje dat blijft plakken!

Héél veel goede moed en succes he meid!

Noa09

beurtflight

Bericht door beurtflight » 16 februari 2010, 12:28

Oh Babske ik hoop zo voor jouw dat het lucky cryokes worden. Duimpjes gaan naar omhoog.

Hier juist uitslag van BN één gehad van het ziekenhuis. Blijkbaar is mijn HCG terug gestegen van 260 naar 430 op één dag. Dus das heel goed. Bloeden is nog niet gestopt, dus moet ik teruggaan donderdag voor nieuwe test.

En hoe is het met jouw Noa?

Noa09

Bericht door Noa09 » 16 februari 2010, 12:58

Hoi,

Mag pas na 15u bellen voor resultaat...
Hoop dat mijn waarden ook een fikse sprong gemaakt hebben, als het voortgaat aan het tempo van de laatste twee bloednames zit ik straks nog maar op 210 denk ik...

Noa09

babske

Bericht door babske » 16 februari 2010, 19:01

Das heel lief dames dat jullie voor me duimen!! Pfff... ik heb best wel schrik dat geen enkel cryo de dooi zal overleven. Het worden weer spannende tijden.

Amai Eefje, jij kan toch al een klein beetje geruster zijn. Niet?? Dat hcg gaat toch de goeie kant uit hé. Maar ik blijf verder duimen!!!

En ook voor jou Noa... duimen hoog omhoog!!!! Weet je al iets meer ondertussen?

Noa09

Bericht door Noa09 » 17 februari 2010, 0:23

Hoi babske,

Sorry dat je nu pas iets van me hoort, k was pas om 20u30 terug thuis en toen had ik problemen met de toegang tot de site, geraakte niet binnen.
Het was goed nieuws, mijn HCG staat nu toch al op 410 en ook de ondersteunende waarden waren goed!
Een hele opluchting hoor.
Kreeg daarstraks ineens een aanval van serieuze buikpijn, had vandaag niks gerust en blijkbaar moest ik nodig even gaan liggen.
Ik duim mee voor goeie cryootjes hoor, dat moet gewoon goedgaan.

Noa09

babske

Bericht door babske » 17 februari 2010, 19:10

Noa, wat een goed nieuws meid!! Een hele geruststelling!!! Dus een dikke proficiat!!!! :D

beurtflight

Bericht door beurtflight » 18 februari 2010, 11:10

Hey babske en noa, hoe gaat het met jullie?

Hier ben ik nog aan het bekomen en af en toe pink ik nog een traantje weg. Ik vraag me af wanneer de miskraam kompleet gaat zijn, want ik blijf bloeden. :(
Nu moet ik weer gaan wachten op mijn volgende MS, en ik heb al geen goede cyclus.

babske

Bericht door babske » 18 februari 2010, 18:53

Eefje, je hcg was toch goed gestegen?! Ben je zeker dat je slecht nieuws hebt of is er toch nog hoop? Wat zeggen de dokters ervan? Kom aan hé meid, ik hoop met je mee op een positieve afloop!!

Hier vandaag goed nieuws gekregen. Onze enige twee eskimo'tjes hebben de dooi overleefd en worden morgen teruggeplaatst! Dan beginnen ook voor ons weer de spannende ww...

groetjes

beurtflight

Bericht door beurtflight » 18 februari 2010, 19:41

Nee Babske, voor mij is het echt Game Over. Ben dinsdag op woensdag opgenomen op spoed met enorm bloedverlies en pijn. Op dat moment was mijn HCG al gezakt van 430 naar 230 en de morgend erop was het weer gedaald. De gyn van wacht zei me dat het een miskraam was. Dus naar huis gestuurd en nu aan het uitbloeden. Dus tja....

Plaats reactie