L.I.F.E Leuven

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Rhune

Bericht door Rhune » 10 maart 2010, 17:26

Hey Noa,

toch een curretage, snap je volledig ergens hoop je toch nog dat het van zelf komt , ik denk ook super hard aan jou maar probeer het langs de positieve kant te kijken , hierachter kan je eindelijk aftellen om opnieuw te starten en hopelijk mag je vrij vlug starten en geen 3 maanden meer moet ,wachten

dikke knuffel.

LittleBean

Bericht door LittleBean » 11 maart 2010, 17:44

Hi Noa09,

Ik heb vandaag aan je gedacht en ik hoop dat de curretage probleemloos verlopen is.

Rust nu maar goed en geef jezelf genoeg tijd om mentaal en fysiek terug op krachten te komen.

Veel sterkte,

LB

Noa09

Bericht door Noa09 » 12 maart 2010, 11:25

Hoi...

De curettage is goed verlopen.
Qua pijn valt het goed mee vandaag, maar emotioneel ligt het moeilijker...
Ben opgelucht dat het achter de rug is want nu kan ik eindelijk proberen het een plaatsje te geven en dat gaat vast lukken.
Ik trek me heel erg op aan jullie steun, jullie lieve berichtjes hebben me erdoor gesleurd.
Jullie zijn echte schatten!

Noa09

Rhune

Bericht door Rhune » 12 maart 2010, 15:37

Hey Noa

ben blij dat het goed verlopen is en dat je niet te veel pijn hebt.

Mijn regels zijn er ook eindelijk doorgekomen, maar zo een hel van pijn nie normaal, prcies of ik heb weeen, hopelijk is het morgen beter, mag morgen terug met estrofem beginnen.

grtz
Kelly

Noa09

Bericht door Noa09 » 12 maart 2010, 16:11

Hoi Kelly,

Lastig dat je zo moet afzien van je regels!
Ik heb daar standaard enorm veel last van dus ik houd mijn hart al vast...
Het positieve is wel dat je weer kan beginnen aftellen, ik duim voor jullie!

Noa09

Rhune

Bericht door Rhune » 17 maart 2010, 16:22

Hallo
vandaag zijn we naar leuven geweest, we hebben er toch een hele tijd binnen gezeten , veel had ik er niet van verwacht maar hij heeft toch geluisterd ed en dat doet toch wel veel he ,

we eerst was het mijn dossie rdoornemen en zo van ja de eeste poging waren er nie echt veel eicellen de tweede wel maar er waren er toch wel iets meer dat ze niet kondern gebruiken wegen afwijkingen , maar wat ze wel hebben kunnen bevruchten was wel goed
en dan onze cryopogingen dus er is geen reden tot paniek ??? er nog niks medisch dat ze zien dat er fout loopt en ik zo van ja hoe komt het dat het dan al nie leukt hoor het al 4 jaar dat er niks mis is maar toch lukt het niet . hij verschoot wel even denk ik maar hij begreep me wel

hij zei ook dat we nog een aantal dingen konden voor zeker alles uite sluiten
dus ze hebben bij mij 6 buisjes bloed afgenomen bij wouter 1 ze gaan de choromosonen nakijken ook al denkt hij dat dti inorde gaat zinomdat we Rhune al hebben maar hij gaat het toch voor zekerheid doen , daar hebben we pas binnen 4 weken resultaten over en dan ging ze nog iets nakijken .

hij zei me nu gewoon verder te doen met ons cryo's indien deze poging niet lukt moet ik bellen zodat ze een afspraak kunnne maken in gasthuisberg voor een scanner of mri van mijn baarmoeder, ja hij tekende van alles ergens van een dikte van baarmoederwand , alle moeilijk uit te leggen hoor maar alle sinds gaan ze dat testen, indien dit afwijkt ga ik 3 maand in een menopauze geplaatst worden zodat die verdikking terug kan verdwijnen of zo iets. dus daar denk ik nog nie aan want ik blijf er van overtuigd dat er iets mis is met of wel de celindeling of wel met innesteling.

dus met de volgende verse poging gaan ze 1 of 2 dagen langer wachten om te kijken hoe de celindeling verer vordert, prof blijft er van overtuigd dat eigen baarmoeder beter is , maar dat hij het ook wel wilt zien hoe de celindeling is zodat we zeker ook kunnen uitsluiten dat uiteindelijk toch mijn delen van cellen niet stopt in de baarmoeder. maar ik mocht echt nog niet panikeren maar hij begrijpt me wel dat ik nu alles wil laten nakijken zodat we zeker zijn dat alles inorde is en dat we weeral gewoon pech hebben dan op de laatste poging vasstellen dat er iets mis is met de deling van onze embryo's dus we gaan weer moeten afwachten.

Noa , cava een beetje met jou ?
Beurtfligth en met jou ?

En met de rest van de dames alles oke , waar zitten jullie nu met jullie behandeling ongeveer?

Grtz
Kelly

Noa09

Bericht door Noa09 » 17 maart 2010, 16:52

Hoi Kelly,

Goed dat jullie doorgevraagd hebben want 4 jaar is toch behoorlijk lang he.
Misschien best dat ze nu inderdaad de chromosomen toch eens testen.
Dat van die dikte van de baarmoederwand begrijp ik eerlijk gezegd niet, heb ik ook nog nooit van gehoord.
Het is te hopen dat het dat niet is want 3 maanden je cyclus laten stilleggen is ook niet alles hoor...
Persoonlijk vind ik het wel een fijn idee dat ze de embryootjes wat langer uit de baarmoeder gaan houden om te observeren, bij mij willen ze dat (nog) niet doen :?
Daaruit kunnen ze volgens mij veel meer afleiden dan uit al de rest.
Met mij gaat het op en af, gisteren ging het heel goed maar daarstraks toen ik boodschappen ging doen was de kleuterschool net uit en bij het zien van die leuke kleintjes werd het me weer teveel...
Dan heb ik zoiets van 'daar zou mijn zoontje of dochtertje nu tussen kunnen huppelen'...
Eefje, moest jij vandaag niet naar de fysioloog of zoiets voor je heupklachten?
Ben je iets wijzer geworden?
En Kelly, sorry maar wanneer moet ik juist voor je duimen?
Ik probeer zoveel mogelijk mee te volgen maar sommige dagen kan ik het (nog) niet aan.

Alleszins veel succes aan allen!

Noa09

Rhune

Bericht door Rhune » 17 maart 2010, 17:02

Hey Noa,

ja dan zijn we inderdaad zeker, ja ik had deze keer zoiets van deze keer gaan ze me niet zomaar afwimpelen en het steken op het de natuur hoor.

ja this iets raar hoor, je hebt de baarmoeder want en dan nog iets daarachter en die dikt er tss mag max 1 cm zijn want dat zou de innesteling kunnen beeinvloeden , toen hij het tekende begreep ik het al iets meer wist ook niet dat het bestond maar dat komt maar zelden voor enzo dus ja we zien wel he .

eind maart begin april zou normaal terugplaatsing moeten zijn dus minder dan twee weken.

Ik begrijp je wel hoor dat je het nog moeilijk hebt , zeker als je zo kleuterjes ziet, we hadden dit weekend babybezoek en was stikjaloers , maar ik mag inderdaad al blij zijn dat er eentje hebben rond lopen want hoe jullie dit zo lang volhouden chapeau ik hoop we dit jaar nog allemaal zwanger mogen worden, voor mij is het meer en meer duidelijk als het echt niet lukt tegen eind van jaar wil ik er mee stopen, dit zeg ik nu natuurlijk want het is precies een verslaving aan het worden en wil constant door gaan zodat we elke maand goed kunnen benutten we zien wel zeker en trekken ons weer op aan de nieuwe poging ook al heb ik nie veel hoop bij de cryo's , hij zij dat ik nu met mijn cryo's maar 20% kans op slagen heb terwijl bij een verse poging 40 tot 50% is toch wel veel dus ja de vraagteken zal altijd blijven tot ik ooit zwanger mag zijn denk ik .

Noa09

Bericht door Noa09 » 28 maart 2010, 23:00

Hoi Kelly,

Weet je intussen al wanneer je juist je TP gaat hebben?

Noa09

Rhune

Bericht door Rhune » 29 maart 2010, 7:30

Hey Noa,

Ik heb morgen mijn terugplaatsing van hopelijk twee cryo's.

Hoe is het met jou ?
Heb je al enige vooruitzichten?

groetejs
Kelly

Noa09

Bericht door Noa09 » 29 maart 2010, 11:44

Hoi Kelly,

Dan heb ik het goed onthouden en ben ik nog net op tijd om keihard te duimen voor een goede ontdooiing!
Hier gaat het op en af, het verdriet moet nog slijten he...
Heb nog geen vooruitzichten wat ik wel lastig vind.
Maar ik denk dat ik zaterdag mijn eisprong gehad heb, zou heel goed nieuws zijn want dan is mijn cyclus al terug opgestart!
Ik ga aan je denken morgen.
Doe het maar wat rustig aan en zeg maar tegen de ijskindjes dat ze deze keer eens moeten luisteren en blijven plakken!

Noa09

Rhune

Bericht door Rhune » 30 maart 2010, 12:09

Hey Noa,

Ik hoop het dat je eisprong is zodat je eindelijk kan aftellen enuitkijken naar de volgende poging.

het zal inderdaad moeten slijten mar ik denk dat dit pas gaat gebeuren als je opnieuw zicht hebt op de volgende poging, daarom stop ik ook nooit en ga ik van ene poging na de andere zodat ik alles een plaatsje kan geven.

ik had nog 3 ingevroren embryo's maar er is maar 1 tje overleefd maar wel een goeie zonder fragmatie enzo , en hierachter mogen we tgerug aan een verse poging beginnen dat vind ik wel goe , dan gaan we toch vooruit he

zo ga nu naar mijn accupuncturist se

knuffel

Noa09

Bericht door Noa09 » 30 maart 2010, 18:25

Hoi Kelly,

Toch goed dat er eentje van hele goede kwaliteit is overgebleven he!
Ik heb er zelf maar twee over dus ben extra bang dat, eens ik terug mag opstarten, ik op het allerlaatste moment te horen zou krijgen dat het niet kan doorgaan omdat geen enkel het overleefd heeft...
Heb je vandaag dan al besproken dat je meteen mag doordoen met een verse poging?
Ik wil echt niet nog eens een extra rustpauze opgelegd krijgen, door de miskraam ligt alles stil van half maart tot ca. half mei... (eigenlijk al vanaf 19/02, toen kreeg ik te horen dat het mis zou lopen en begon het wachten...)
Als ik dan weer 50 dagen of langer aan de pil moet zoals half december omdat het niet in hun planning paste word ik echt depri, net als bij jou red ik het enkel als ik meteen kan doordoen of een nieuwe datum heb.
Hoop echt dat deze keer de goeie is voor jou!

Noa09

beurtflight

Bericht door beurtflight » 5 april 2010, 18:12

Dag meiden,

Ondertussen weer even geleden dat ik nog op het forum ben verschenen.
Ja Noa, idd ondertussen al tweemaal naar de fysioloog geweest. Bekken zou terug ok moeten staan, maar de pijn bleef maar duren, dus echo laten nemen. Darmen en ingewanden ok. Raar en toch bleef de pijn. Het enige dat ze kunnen denken is dat de bloedkiste van 4 cm op mijn linker eierstok drukt tegen mijn darmen en hierdoor er stekende pijn wordt veroorzaakt in mijn buik. Ik dus terug naar Life. Had Prof.Gordts. Ik moest niet panikeren. Er was niets ernstig aan de hand. Blijven dafalgan slikken. Maar mag verlopig wel nog niet beginnen met een volgende cryo. Ik had mijn MS nog niet gehad na de miskraam, maar blijkbaar moest die er binnen de tien dagen doorkomen. En idd, de dag erna was het zover. Morgen moet ik terug gaan voor opvolging. Ik weet niet wat ze nu gaan doen, maar ik denk dat het weer onder het mes zal zijn.
Plezant is anders. En zo blijft de ellende duren...

Noa09

Bericht door Noa09 » 5 april 2010, 18:37

Hoi beurtflight,

Ben blij dat je nog eens iets van je laat horen.
Vorig jaar in mei heb ik een cyste van ruim 7cm (!) op mijn linkereierstok gehad.
Aan de hand van een bloedname konden ze zien of het een hormoonproducerende cyste was of niet.
Ik heb toen een maand lang de pil moeten nemen en daarna ws de cyste gelukkig terug weg.
Ik had heel pijnlijke uitstraling naar mijn bovenbeen en knauwende pijn in mijn buik.
Ik hoop heel hard voor jou dat het een soort cyste is die weggaat door inname van de pil, je hebt al zoveel pijn en ellende doorgemaakt, het is nu wel genoeg geweest!
Laat je iets weten morgen?

Sterkteknuf,

Noa09

PS: Ben aan het wachten op mijn eerste regels na de curettage, heb al enkele dagen last van PMS maar ben er nu te zeer op gefocust denk ik want ze komen (nog) niet door :evil:

Plaats reactie