L.I.F.E Leuven

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Noa09

Bericht door Noa09 » 15 april 2010, 19:46

Hey Kelly,

Blij te horen dat je HCG mooi verdubbeld is!
Na de curettage hebben ze tegen me gezegd dat ik bij de tweede spontane regels terug mocht starten, maar denk dat ik beter voordien al eens contact opneem met LIFE om te horen of de medicatie en de dosering hetzelfde blijven.
Ik kijk er reikhalzend naar uit terug te starten en tegelijkertijd zie ik er erg tegenop...
De wachttijd (19/02 tot ca. midden mei als ik het wachten op de MK meetel) brengt voor mij absoluut geen rust, integendeel, ik doe niks anders dan stressen en piekeren over hoelang ik nog verder moet doen met behandelen...
Ik voel me ook leeg, moe, uitgeput.
Ben nochtans al bijna een maand ijzer aan het innemen...
Iemand tips om me een beetje energieker te voelen?
Kelly, soigneer jezelf goed he meisje, en houd ons op de hoogte van de stijging van je HCG he!
Ben zó blij voor je!

Noa09

Rhune

Bericht door Rhune » 15 april 2010, 19:59

Hey Noa,

Toch twee cyclussen afwachten, kan best snappen dat je er moedeloos van wordt, ik had dat ook al sje maar moest wachten tot je weer aan een poging kan beginnen is meer zenuwslopend dan de vele echo's spuiten en bloedafname's he

thx voor je steun echt, ik zal je blijven updaten, ik weet dat di tnu niet gemakkellijk voor jullie moet zijn. en ik hoop van ganze harte dat jullie vlug mogen volgen.
nu duimen dat ik niet hetzelfde voor heb als jullie , heb er ech wel super veel schrik voor maar zal het toch op mij moeten laten afkomen he
had ik nu maar geen buikpijn en lage rugpijn he dan zou ik al een pak geruster zijn maar zoals mijn man zegt , positief blijven denk he

Noa09

Bericht door Noa09 » 15 april 2010, 20:26

He Kelly,

Inderdaad, proberen het een beetje over je heen te laten komen en proberen positief te denken.
Je hebt alles gedaan wat je kan, nu is het de natuur die gaat beslissen over het verdere verloop van je zwangerschap.
Het blijft afwachten he, je bent er toch nooit helemaal gerust in denk ik maar je hebt alvast een goede start genomen!

Noa09

Noa09

Bericht door Noa09 » 18 april 2010, 22:49

Kelly,

Succes met je bloedname (maandag) en laat ons iets weten he!

Noa09

Rhune

Bericht door Rhune » 19 april 2010, 18:33

Hey Noa

Lief dat je er achter vraagt :)
hier gaat alles goed, vandaag inderdaad mijn bloedafname, en het wa serieus omhoog gegaan van 376 vorige donderdag naar 1900 nu ben super blij.

30/04 is de eerste echo voorlopig dus geen bloedafnames meer, kan al nie meer wachten.
en ik blijf een kaarsje branden dat alles blijft goed gaan.

Hoe is het met jullIe?

Noa09

Bericht door Noa09 » 19 april 2010, 18:46

Hoi Kelly,

Oef, alles OK bij jou!
Zeg, jij bent dus zwanger van een cryootje he?
Dat geeft mij toch wel weer wat hoop.
Moet je nog verderdoen met de Estrofem?
Niet teveel last van zwangerschapskwaaltjes (of van de medicatie)?
Ik wil jou zo graag volgen in juni he...
Maar hoe groot is de kans dat ik tweemaal na elkaar zoveel geluk heb...

Noa09

Rhune

Bericht door Rhune » 19 april 2010, 18:50

Hey Noa,

Ik duim met je mee dat je mij vlug mag volgen :)
inderdaad ook van een cryo terwijl ik op cryo's nooit geen hoop had.
Ik moet zowel mijn estrofem als mijn Utrogestan verder nemen hoor.
Nog nie echt veel kwaaltjes, aleen de pijn aan mjn lies langs beide kanten en opgewollen borsten.
Af en toe wat misselijk maar eigenlijk veel te weinig na mijn goesting hihi

heb je intussen al is gebeld naar life ? en moet je echt twee cyclussen afwachten?? lijkt zo lang he
ik hoop dat je er terug vollidg voor kunt gaan en ik blijf duimen :)

Noa09

Bericht door Noa09 » 19 april 2010, 19:49

Hoi Kelly,

Nee, ik heb nog niet gebeld, blijf het maar uitstellen :?
Ik heb het er nog steeds moeilijk mee dat ik terug in behandeling moet gaan, was zó opgelucht dat mijn droom in vervulling was gegaan...
Maar opgeven doe ik niet hoor.
Bedacht daarstraks ineens dat het langste wachten intussen toch al voorbij is en heb ook 2 forummaatjes om mee af te tellen dus zij sleuren me er wel weer door, net als jij trouwens!
Ik wil ook zo'n koppige 'frostie' in mijn buikje hebben :D
Geniet maar van je kwaaltjesloze periode, alles loopt goed!

Noa09

vlekjestreepje

Bericht door vlekjestreepje » 19 april 2010, 20:15

Hey,

Vandaag heb ik de uitslag van mijn bloedname gekregen. Geen zwangerschap:(
Ze zeiden als mijn maandstonden er door komen dat ik op dag 2 terug met estrofem mag beginnen. Verleden keer zat er een hele periode tussen en nu zal ik mss 1 of 2 dagen zonder medicatie zijn. Is dat bij jullie ook?

Groeten

Noa09

Bericht door Noa09 » 19 april 2010, 21:31

Hoi vlekjestreepje,

Hè, wat jammer... had het je zo graag gegund...
Na mijn eerste verse IVF-poging mocht ik bij het doorkomen van mijn regels ook meteen verderdoen met een cryopoging hoor, het kan dus.
Een cryopoging is minder belastend voor je lichaam, vandaar dat je er geen rustcyclus moet tussenlaten.
Ik duim voor meer succes met je cryopoging!

Liefs,

Noa09

Rhune

Bericht door Rhune » 20 april 2010, 7:22

Hey vlekstreepje

ook ik moest steeds met cryopoging op dag 2 beginnen met estrofem, twee tabletjes en vanaf dag 8 dacht is is dit 4 tabbletjes.

Noa,

ik begrijp je volkomen dat je het moeilijk hebt om terug te starten, maar je ben inderdaad een doorbijter we sleuren je hier wel door, en we tellen samen mee af echt ik gun je het zo hard

dikke knuffel

Rhune

Bericht door Rhune » 23 april 2010, 7:31

this voor bij , we zijn ons kleintje kwijt, vannacht zijn er hevige bloedingen begonen en krampen precies weenen, mij nman gaat direct naar life bellen om te kijken, maar hoop is 0,00 denk zelf dat ik het vruchtzakje vannnacht op mijn toiletpapier lag

waarom waarom waarom??? hoe kan ik dit een plaatjse geven, ik kan dit niet snappen en wil dit ook niet snappen

Noa09

Bericht door Noa09 » 23 april 2010, 10:30

Kelly,

Nee he... niet jij ook... wat een hartverscheurend nieuws...
Ik blijf nog even verderduimen, zelfs al is er maar een waterkansje meer...
Meid toch...
Ik kan niks anders doen dan je een virtuele knuffel geven...
Weet dat je hier steeds terechtkan met je verdriet he...
Ik ben er echt niet goed van...

Noa09

Rhune

Bericht door Rhune » 23 april 2010, 16:34

Hey Noa

vandaag een heel verwarrend dagje, vannacht dach ik dat het verloren was , met zoveel bloedverlies en krampen maar we zijn naar leuven mogen gaan en daar zagen we op de echo toch een mooi groot vruchtzakje met een klein wit babytje in, nog heel mini en hart slag is nog veel te vroeg maar op het eerste zich zag het er goed uit.

bloedafname gehad en heb net de resulaten , mijn waardes zijn goed gestegen dus ik moet rusten rusten rusten rusten

voel me raar en tegelijk happy maar heb zo'n bang 30 april echo en zouden we een kloppend hartje moeten zien. indien ik nog bloedverlies heb moet ik direct terug bellen.

lief van jullie medeleven echt, branden jullie mee een kaarsje echt wat een periode

groetjes van een onzekere Kelly

Noa09

Bericht door Noa09 » 23 april 2010, 16:48

Kelly,

Gelukkig ben je het vruchtje niet kwijt en zijn je waarden goed gestegen.
Natuurlijk duim ik verder voor je.
Het is een vreselijk zenuwslopende tijd nu voor jullie...
Rust alsjeblief zoveel mogelijk, echt, vaak komt het dan toch nog goed!
Ik denk constant aan je...

Knuf,

Noa09

Plaats reactie