ik ben zwanger van cryo nu
alleen is de vraag 1 of 2 dat zullen we zien met de echo
lijkt dat niet arrogant als ik zou vragen achter een andere dr?Noa09 schreef:Hoi Flien,
Ik zou dat ook doen als ik jou was.
Bij mij was de situatie anders, ik ben door Genk doorverwezen naar Life omdat ik in het verleden al tweemaal geopereed was aan endometriose en nu een grotere operatie moest hebben.
Die is uitgevoerd door Prof. St. Gordts en Dr. Puttemans.
Noa09
zo is dat, klagen mag ik het bij mij ook niet noemen, maar de andere zijn gewoon beter... Aangenamer in de omgang....wibbeltje schreef:Ah ... wel hier de eerste twee inseminaties, ook altijd op donderdag/vrijdag, door Sylvie Gordts, en ze is inderdaad karig met informatie. Maar we dachten dat het daar zo was met weinig informatie.
Tot afgelopen week... op woensdag echo door Puttemans die ook de intake had gedaan, en ongelofelijk veel uitleg gekregen en de inseminatie de dag erna was door St. Gordts.
En wauw (we hadden nooit klagen over Sylvie Gordts), wat een verschil, heel veel uitleg, en een zeer zachte aanpak.
DAn zeg je dus gewoon aan de telefoon dat je graag een afspraak wil bij Dr Puttemans, zo zonder meer eigenlijk?Noa09 schreef:Flien,
Je moet doen waar jij je het beste bij voelt.
Ik bedoelde dat ik zeker naar die operatie zou vragen.
Maar uiteindelijk hebben we toch recht op (zoveel mogelijk) informatie?
Dan kan je maar beter een dokter nemen die antwoordt op je vragen he.
En in dat geval zit je beter bij Dr. St. Gordts of Dr. Puttemans.
Noa09
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten