Wat een leuk topic!
- beste luiers: Pampers (schoonma kocht ooit een vooraad Huggies, niet slecht maar véél stugger dan Pampers) Ik gebruik altijd Baby dry, dag en nacht.
- beste billetjeszalf: Daktozin en Dermocrem (grijze potje met rood etiket)
- beste badproductjes: tot nu toe alleen Mustela gebruikt, heel tevreden van!
- beste natte doekjes: Pampers
- beste babyvoeding: meestal vers, en qua potjes koop ik wat in promotie staat, heb altijd een voorraadje in huis voor uitstapjes enzo. Sem lust zo goed als alles, maar ik vind de potjes van Olvarit (zeker de grotere) niet zo handig op verplaatsing, dan gaat mijn voorkeur uit naar de "bordjes" van de verschillende merken.
- beste bodytjes: Petit Bateau, zonder twijfel! Ik koop ze altijd in hun outletwinkels (Maasmechelen Village, Mc Arthur Glenn in Roubaix), kosten dan evenveel als een body van Hema.
- leukste kledij: Filou, CKS, broekjes van Noppies voor onze smalle jongen, Mexx, Esprit, maar ook H&M, Hema, enz. goh eigenlijk te veel om op te noemen, als ik iets mooi vind koop ik het, ongeacht het merk...goeie tip voor babykleren: kleertjes.com!!
- beste schoentjes: Bobux als pantoffeltjes, sinds hij schoentjes draagt is het al altijd Rondinella geweest, heel goed merk.
- leukste speelgoed: Sem speelt overal mee, maar wij hebben vooral véél van V-tech in huis... Oja, en Litte People!
@Lie, dit weekend was een vriendin op bezoek met haar dochtertje van 9 maand, en zij heeft bij CM voor het luierpakket gekozen, en is héél erg tevreden van de Libero luiers! Ik heb nu ook de bons aangevraagd voor de luierboxen (blijkbaar kan je die toch nog aanvragen, ook al is je kindje van voor 01/01/2011!), ben eens benieuwd...
Phoeh, mijn bericht is wel heel uitgebreid geworden... sorry!