Hè wat verdrietigZonderGeduld schreef: ↑1 september 2020, 20:20Ondertussen zijn mijn maandstonden gearriveerd. Afspraak gemaakt voor laatste IUI poging.
Ik denk dat ik onmiddellijk alles in orde zal laten maken voor IVF, ik hoop dat het niet nodig zal zijn maar ben liever voorbereid.
Goh, dat boek klinkt echt niet aangenaam om te lezen. Ik probeer gezond te leven, maar geniet af en toe van iets lekkers ook! Het moet allemaal ook nog een beetje plezant blijven, we mogen al zoveel niet.
hopelijk is het vierde keer, goede keer voor jou! Mij gaf het wel rust om alvast ivf in te plannen, dan is er in elk geval een back up. Het kost ook wat tijd, dus beter al navraag doen mocht het nodig zijn. Trouwens, mijn pick up viel enorm mee vandaag, super lieve artsen en verpleegkundigen, en de morfine deed goed z’n werk dus niet al te veel pijn gehad! Ik ga dat boek dan ook niet lezen
Ik heb al veel bijgeleerd maar ik heb nu ff de rust nodig door op de artsen te vertrouwen.
bevallen op 13 sept 2021

hoorde ook al eens dat vrouwen er een soort kalmeerpilletje voor krijgen vooraf..

23/9
ga dat wel eens benoemen tegen die tijd in Jette