mich75 schreef: β26 april 2023, 18:11
Ik ben ook geen arts, maar wel autodidact en ervaringsdeskundige.
@Molski, hoeveel het oestradiol stijgt per dag is niet echt te zeggen. Over het algemeen groeit een follikel zo'n 2mm per dag, maar soms kan het ook eens 6mm zijn.
Je bent in behandeling in het ZOL en ik heb het je al eerder gezegd, het is niet mijn favo centrum.
Toen ik er nog ging kon je je resultaten nog niet digitaal inkijken, dus geen idee wat ze waren, maar ik weet wel dat ze geen rekening mee hielden, alles werd bepaald adhv de follikelmeting.
Enkele jaren geleden was er iemand daar in behandeling en die moest haar trigger zetten bij 16mm (omdat het weekend was π₯΄) en ze had er nog eentje van 12mm. Ze had geen schijn van kans, maar ik durfde dat niet vlakaf zeggen, iemand anders heeft het dan wel gezegd.
Toen ze het ging navragen bij de iui werd het weggewuifd, ze had zeker kans, meer nog ze had 2 kansen want er waren 2 follikels. Surprise surprise, ze was niet zwanger.
Ik ben zeker niet de alwetende, maar ik heb toch geregeld de indruk dat ik meer weet dan sommige artsen, wat ik eigenlijk toch bizar vind en ook wel triest.
Het is niet een exacte wetenschap, maar Glow en Cdj hebben wel succesverhalen met die goede waarden.
Hi Mich75
Vrijdag was het follikel 12, maandag 18. Wat klopt met die 2mm/dag. Hopelijk is het dan mooi doorgegroeid dat het vandaag nog wat groter was. Maar die waardes he

ik wil de hoop hoog houden, maar mijn buikgevoel laat me hard twijfelen of dit wel uberhaupt kan slagen.
Ik weet dat ZOL niet je favoriet is. En ben ook blij dat je het deelt en me er attent op maakt.
Op zich heb ik geen negatieve ervaring met hun. Maar ik heb wel beetje het gevoel dat het bandwerk is en er niet echt iemand is die het/mijn dossier bekijkt per poging.
Echo, bloedafname en dan telefoon met de volgende stap, weinig uitleg. De waarden staan nu wel online maar daar is ook alles mee gezegd.
Mijn vriend en ik hebben er ook al over gehad om over te schakelen naar Jette. Ik vermoed dat we na deze poging voor een afspraak gaan. Gewoon omdat mijn tijd te beperkt is met mijn lage amh waarde om te gaan sukkelen. Het lijkt me dat Genk dit nog aanneemt al "genoeg" kans, omdat er buiten lage reserve geen medische oorzaak is en mijn vriend zijn zwemmer prima zijn. Maar hoe meer ik lees is dit is iui (in mijn geval) gwn best kansloos en blind navigeren.
Ben op dit moment gewoon zo kwaad op mezelf dat ik geen eitjes heb laten invriezen toen ik wat jonger was