Amai 0,9 dan scheelt dat toch een centimeter hé in vgl met Phoebe en ik?
@Phoebe, 6,74 cm en je bent een week verder dan mij. Zei hij dat het groot was of gewoon of? Van mij was het 5,94 cm en het was ok. En op de tweede foto was het 20mm kleiner, dus het kan varieren als het beweegt

't is voor 26 april! Een dag eerder dan wat ik berekend had. Bij mij is het niet mijn gyn die prikt maar moet daarvoor naar het labo. Ook al verschillende prikkers gehad! De ene keer denk ik ook van AWW.. Het is denk ik omdat gynaecologen amper bloed moeten trekken dat je zo gevaren hebt, ik ging voor follikelmetingen veel langs in het spoed om bloed te nemen (om te kunnen combineren met werkuren) en het werd mij nog verteld dat ze daar ook bruter zijn. In labo bv.doen ze niets anders en verpleegsters moeten ook veel prikken (baxters, bloed,...)dus dat is meer routine.
Ik vrees dat je niet teveel moet naar die horrorverhalen luisteren.. Iedereen heeft wel een horrorverhaal over een bepaalde gynaecoloog, veel blabla.. Mocht het een slechte zijn zou hij al niet meer werken denk ik? Nuja, je moet doen waar je je goed bij voelt.
Hij zei dat de nekplooi ok is en dus niets verontrustends heeft. Maar met die combinatietest zei hij dat het niet echt heel betrouwbaar is. Toch kunnen ze niemand verplichten ofzo aangezien het niet terugbetaald is, 460€, slik.. :-/ Gegarandeerd tegen dat we bevallen zijn is dat een heel stuk goedkoper!

. Ik neem liever het zekere voor het onzekere, zou het mijzelf nooit vergeven als er dan toch iets is, en het bestaat.. dusja. Hopelijk is het dus ok en stelt het ons gerust. Geslacht willen we niet weten

.
En ja reclame, hij bracht ons gewoon op de hoogte, hij begon er ook over na de echo.. Misschien zijn er ook wel gynaecologen die er eerder tegen zijn en die echt wel overtuigd zijn dat het zo ook ok is. Waarschijnlijk wel, maar ja.. Mag er niet aan denken!
@BluePixie, ik heb zo echt geen gevoel erbij hé!!! Misschien omdat we het niet zullen weten.. Ik heb natuurlijk wel een voorkeur maar heb zo geen voorgevoel

. Hier ook foto's op papier, aleja, zo'n dun vodjespapier

. Maar voldoende hoor voor mij! Oef, was al ongerust dat hij te hard had geduwd

2011-'12 operaties man. Pilstop dec.'12, ICSI1 04/14 negatief, geen cryo's, ICSI2 08/14 negatief, geen cryo's, ICSI3 11/14 negatief, geen cryo's, ICSI4 eind 02/15 alweer negatief, geen cryo's, ICSI5 start juli '15 - zwanger, maar toch nog bang afwachten..