dag dames,
Lisa Marie, eerst en vooral jou toch nog ns proficiat wensen

wie weet 2 he ? Volgende week nieuwe echo, ik ben benieuwd in jullie plaats !
Audrey, ik vervoeg je met de spoed-echo, hoewel t bij mij toch wa meer paniek was :
gisteren naar toilet geweest, ineens inlegkruisje redelijk bebloed.. ikke paniek, direct tegen man gezegd, in auto gesprongen en naar spoed. Daar n dik uur moeten wachten op gyn van dienst (na 20u).. Echo en GELUKKIG alles in orde. Flinke hartslag, en een actief beebje...
Ik ben een goed uur thuis, SPUIT t bloed eruit, loopt langs mn benen, heel mn bureaustoel vol... terug naar spoed, weer een echo, waar ze extra onderzoek deden... en daar zien ze een hele prop bloed tussen de vleesboom en de vruchtzak. Ze deden heel geheimzinnig als ik vroeg of t kwaad kon voor t vruchtje. "tja, we kunnen niks garanderen hoe t verder zal verlopen" "je moet zeker rusten en zorgen dat de druk van de baarmoeder gaat, geen dingen heffen..." Ik kan de komende week bruinverlies hebben, of evenzeer gutsend bloed. Dus jah... ik mag zeker geen nieuwe bloeding krijgen. Dus tot hiertoe is met de zwschap alles in orde. Maar als die prop begint te duwen op de vruchtzak, bestaat de kans dat de vliezen breken en t vruchtje alsnog afsterft... En probeer nu maar eens te rusten se, niet te stressen.... ????

Ik ga van t ergste uit weeral he. Ik hoop zo dat deze bloedprop afkomt, kan me ni schelen hoe, al gutsend of weken bruinverlies. Ik wil t eruit, mijn beebje moet blijven leven !! Ik kan nu niks anders doen dan rusten en afwachten... gelukkig mag ik morgen dan voor de nieuwe echo bij de nieuwe gyn, die me heel de zwschap zal begeleiden, dus ik hoop daar weer wat geruststellend nieuws te krijgen he.
Duimen jullie mee dat mn beebje t overleeft
XXX