@Lie_29 ik gun haar ook mega zwangerschapsstriemen
En ja 3 maanden is zooooo lang! En nee, wij zijn uiteraard niet gemaakt om mama te worden.
Aaaargh zo ergelijk!!!
Ik word zot als mensen mij zeggen 'als je er niet mee bezig bent, komt het vanzelf hoor' ... precies of het is mijn eigen schuld dat het niet lukt omdat ik er teveel mee bezig ben ... ja als je al 3 jaar aan het wachten bent, niets in de toekomst kan plannen omdat je niet weet of je dan al dan niet met een behandeling bezig zal zijn, een abo hebt op bloedafnames,echo's, PU, TP ... en spuiten met zetten en daarna 3x dag Utro moet opsteken ...uiteraard is het dan makkelijk om er niet aan te denken!! *not* Ik zou die mensen willen tegen een muur plakken!
@pixi alé seg, ja kinderloos zijn wilt zeggen gelukkig zijn omdat je meer geld hebt. Komaan wat een ezels!
Ik word soms wel uitgenodigd op de verjaardagen van de kids van mijn vrienden maar dan word je als een soort rariteit bekeken omdat je daar zonder kids bent en ik heb ook geen officiele partner waardoor ik nog meer een 'rare' ben...ik ga dus meestal niet
@valentijn argh wat een lompe en groffe uitspraak van jouw schoonma.
Zoveel mensen beseffen niet wat voor een geschenk het is om makkelijk zwanger te zijn (en ja 3 maanden of 6 maanden is makkelijk zwanger worden

), en de zwangerschap zorgeloos te doorgaan ... zonder om de zoveel dagen een bloedafname om te zien hoe de hcg gestegen is en vroege echo's en veel controle.