Bevallen maart - april 2016

Plaats reactie
Uiltjes

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Uiltjes » 28 september 2015, 13:38

zalig. ik heb al van tevoren zo een broek met rekker/band, zo van die nieuwe 'hype' geweest, en die draag ik massaal veel, is idd een beetje pyjamabroek-achtig :D Totaal niet daarvoor gekocht, maar dat rekt wat mee.
In die uitverkoop waar ik bedje kocht hadden ze er ook van Noppies en die zagen er zo saaaaai en ouderwets uit, haha. Maar misschien daarom ook dat ze overbleven.. Ik was van plan om ene te halen in H&M, ze hebben een hele mama collectie die er wel nog tof uitziet (sommige dingen toch). Misschien moet ik dat dan toch niet doen.. Ofwel 1 van daar en een duurdere. Sowieso zal ik beginnen met ene want denk dat ik deze winter veel kleedjes die ik in mijn kast heb sowieso ook zal kunnen dragen. Dan moet ik enkel zo een speciale nylonkousen halen ;-)
Merci!!! Nog 5 uren! Ik laat zeker iets weten :-)
Laatst gewijzigd door Uiltjes op 28 september 2015, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
2011-'12 operaties man. Pilstop dec.'12, ICSI1 04/14 negatief, geen cryo's, ICSI2 08/14 negatief, geen cryo's, ICSI3 11/14 negatief, geen cryo's, ICSI4 eind 02/15 alweer negatief, geen cryo's, ICSI5 start juli '15 - zwanger, maar toch nog bang afwachten..

jackie

Bericht door jackie » 28 september 2015, 15:05

Ik ben benieuwd naar de echo Uiltjes, hou ons op de hoogte!

@phoebe, geen last van mijn bekken hier, dus daar kan ik je niet mee helpen.

Vandaag ben ik exact 12 weken!
Ik kijk er ook zohard naar uit om zwangerschapskledij te gaan kopen, niet dat ik het al heel hard nodig heb, maar dan ben je écht zwanger he. Kangourou (un ventre pour deux) doet komend weekend een stokverkoop in Wilrijk en 2 weken later in Gent. Ik ga dus komend weekend daar ne keer passeren, daar hebben ze heel veel merken : http://www.unventrepourdeux.be/nl/zwang ... j-verkopen
Maar eerst moet mijn echo donderdag natuurlijk in orde zijn. Ik wou dat de dagen sneller voorbij gingen en ik vanavond al kon gaan. Eindelijk weten of mijn prutske nog leeft en de kaap van de 12 weken heeft bereikt. Zooooo vervelend dat je niets voelt he. Ik moet in overgave gaan en vertrouwen hebben dat het allemaal ok is, maar daar ben ik niet zo sterk in :)
Ik ben precies een stresskieken, en dat is natuurlijk niet goed voor baby! pffff

Zien jullie trouwens al iets van buikje? Ik ben door de behandelingen op 5 jaar tijd 25 kilo bijgekomen, dus ik ben intussen ‘dik’ geworden, heb dus constant een dikke buik. Zou het kunnen dat ik daardoor nog niets merk.
41j, Jette,single mom, start aanvraag juli 2010, 7 IUI's waarvan 1 mk, ICSI 1, ICSI 2, ICSI 2.1 neg, ICSI 3 mk, ICSI 4, ICSI 4.1, ICSI 5 neg, ICSI 5.1 : ontdooiing niet overleefd, ICSI 6 neg, geen cryo.ICSI 7 geen TP, 1 cryo:20/4/2016 geboorte dochter.

Uiltjes

Bericht door Uiltjes » 28 september 2015, 16:29

waw!!!!!! spannend nog 3 dagen wachten. Ik denk ook altijd zo :-( van hopelijk dat het nog leeft.. Ben ook alweer bang voor sebiet.. We hebben het dit weekend aan ouders verteld.. Superblij en zo, off course, maar ik wil toch nog altijd voorzichtig blijven met mijn euforie.

als je van nature (ofja, al een aantal jaar) een buikje hebt denk ik dat je het misschien minder rap ziet, en zelfs eerder 'slanker' zal worden? maar ik weet het echt niet, bij sommigen zie je tot 4-5 maanden niets, dus ik denk dat je je geen zorgen moet maken hoor! Van mij zie je het wel al, ik zelf toch (ik ben redelijk slank, en het valt in mijn eigen ogen echt al op, ik draag ook de meest losse T-shirts die ik kan vinden in mijn kast. (maar mijn mama is bv.nog fijner dan mij en zij moest toen ze zwanger was van mij pas na 5 maanden andere kleren dragen..) Denk dat het van persoon tot persoon verschilt. Een collega zei dat ze aan 11 weken nog niets zag en ze is suuuuupermager.. Van mij zijn mijn borsten ook gegroeid, in mijn ogen soms IMMENS, maar ik denk dat anderen dat zo niet zien eigenlijk.. :-) Of misschien net wel, haha! Wie zal't zeggen; -) mijne man zegt dat ze vre gegroeid zijn, maar soms denk ik dan ook weer van niet.:-) Denk dan soms dat ze gewoon verstevigd zijn. Mijn bh's passen nog :-)
2011-'12 operaties man. Pilstop dec.'12, ICSI1 04/14 negatief, geen cryo's, ICSI2 08/14 negatief, geen cryo's, ICSI3 11/14 negatief, geen cryo's, ICSI4 eind 02/15 alweer negatief, geen cryo's, ICSI5 start juli '15 - zwanger, maar toch nog bang afwachten..

BluePixie

Bericht door BluePixie » 28 september 2015, 16:35

@Uiltjes: de broeken die ik van noppies gekocht heb, zijn wel modern hoor, is van de laatste wintercollectie. De Esprit maternity collectie vind ik ook mooi. Ik heb gewoon voor 2 leuke jeansbroeken en een zwarte broek gekozen, kan je met alles dragen hé. Spannend, bijna echo-tijd voor jou! :)

@Jackie: Proficiat met het behalen van de 12w grens! Aftellen naar donderdag hé, zal zeker wel in orde zijn :) Die buik, dat heeft blijkbaar toch niet zo heel veel te maken met 'dik' zijn of niet. Van mijn beste vriendin (die heel erg slank is) zag je aan 4 maand nog niks. En ik heb ook al van mezelf een buikje, en ik merk het nu al aan 12w. Mijn buik is niet meer zo blubberig :lol: Hij voelt hard aan, en begint ook wat meer uit te steken. Mijn mama zei ook al dat mijn buik van vorm veranderd is. En ik voel het dus ook aan mijn broeken... Kleedjes zijn geen probleem om te dragen, maar die zwangerschapsbroeken had ik dus echt al nodig...

Tof, die stockverkoop! Misschien moet ik eens in Gent proberen te passeren ;)
.oOo. Dream a little dream .oOo.

IUI 1, 2 & 3 in 2015: neg
ICSI 1: juli 2015 - zwanger! 20/03/16: zoontje <3
ICSI 1.2: september 2017 - zwanger! 24/05/2018: opnieuw trotse mama van een zoontje! <3

Uiltjes

Bericht door Uiltjes » 28 september 2015, 18:54

Juist buiten. Alles ok! En het bewoog! Zo zotjes, die beentjes!!! Nu weer 2 weekjes stressen:-) k ga nog mijn 5 utrobollen uitnemen en er ook mee kappen;-)

jackie

Bericht door jackie » 28 september 2015, 19:16

Oh super uiltjes, dat is keigoed nieuws. Bij mij bewoog mijn Spruitje ook op de 10 weken echo, zot he :)
Ik ben de laatste die dat moet zeggen, stresskieken als ik ben, maar de kans dat er nu nog iets fout gaat is echt heel klein he.
Alé heel blij voor jou!!
41j, Jette,single mom, start aanvraag juli 2010, 7 IUI's waarvan 1 mk, ICSI 1, ICSI 2, ICSI 2.1 neg, ICSI 3 mk, ICSI 4, ICSI 4.1, ICSI 5 neg, ICSI 5.1 : ontdooiing niet overleefd, ICSI 6 neg, geen cryo.ICSI 7 geen TP, 1 cryo:20/4/2016 geboorte dochter.

Uiltjes

Bericht door Uiltjes » 28 september 2015, 19:21

Ja ze zei natuurlijk van"een miskraam kan tot 12 weken dus dat moet je toch in je achterhoofd houden" en niet van de kans is heel klein... Maar bon, ze blijft graag realistisch zeker:-)

Phoebe

Bericht door Phoebe » 28 september 2015, 20:55

ma zeg wa snuggere gynaecoloog is da!? ik zou mij wa slecht voelen moest die da tegen mij zeggen! Denk maar aan wat die van mij gezegd heeft: "nu we het embryo zien bewegen hebben op de echo is er al véél minder kans op een miskraam" ;)

jackie

Bericht door jackie » 28 september 2015, 21:18

Ik ga voor de gyn van Phoebe!! Ja seg, hoe onnozel om dat te zeggen. Tuurlijk weten we wel dat je voor 12 weken niet officieel safe bent, maar een zwangere vrouw ongerust maken dat heeft toch totaal geen zin! En dat creeert alleen maar extra stress en dat is niet goed voor de baby. Mijn gyn was ook niet zo snuger met zijn opmerking maar dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat het een man is :)
Het komt goed met ons en onze baby's, laten we daar vanuit gaan...zeg ik heel stoer :D

Emeltje

Bericht door Emeltje » 28 september 2015, 22:11

heyhey,

hier al een buikje... (op 11 weken) is natuurlijk al nummerke 3 en dan zie je dat wel rapper...
Heb sinds vorige week ook een zwangerschapsbroek aangetrokken want kan het echt niet verdagen dat alles zit te duwen...
Hier broeken van noppies, jbc en orchestra.

super uiltjes, op naar de volgende date binnen 2 weken :wink:
3 rondes clomid, 6 OI met menopur, zwanger tijdens wacht maand in jan '12.
Nov '12 dochterje. Aug '13 iui brusje, 4 iui en cystes, icsi 1 zwanger. Sept '14 2de dochtertje geboren. Juni '15 icsi brusje, icsi 1 neg, aug '15 zwanger tijdens 'rustmaand'

Uiltjes

Bericht door Uiltjes » 28 september 2015, 22:17

Ze zei natuurlijk wel dat het er goed uit zag (bij de echo)maar toch ervoor dat de kans bestaat (was voor de echo bij "bespreking", was mijn ontslag bij crg:-)). Ja ik wist dat toch al en denk zelf zo dus ik was niet zo in shock:-) was meer(positief dan) in shock dat het bewoooooooog!! Een mormeltje van 3 cm, magisch:-)

Linneke2

Bericht door Linneke2 » 29 september 2015, 9:51

Fijn dat de echo in orde was uiltjes!! Ongelooflijk dat zo'n klein wezentje al bijna af is hè. Bij de 12 weken is het echt zo goed als een compleet mensje, met enkel nog heel hard groeien natuurlijk :). En die gyns staan er denk ik te weinig bij stil wat die woorden voor ons betekenen, maar ga er idd maar vanuit dat alles goed blijft gaan!

Buikje hangt ook af van je buikspieren (hoe sterk die zich houden ;)). . Bij mijn eerste zwangerschap had ik pas andere kleren nodig rond 5 maanden ofzo. Nu is er ook niet echt iets te zien. Hoewel ik dus absoluut niet sportief ben en eigenlijk niks doe van sport, shame in me :). Ik draag dus gewone kleren.

Vorige keer heb ik ook geen kleren moeten kopen, moest platliggen en dan heb je genoeg aan een paar trainingsbroeken hè.. Hopelijk kan ik nu wel kleren gaan kopen :).

Jackie, nog even aftellen, het is voor jou bijna zover! Succes!

suikeratelier

Bericht door suikeratelier » 29 september 2015, 13:52

Een dikke proficiat aan alle toekomstige mama en papa's :)

http://www.suikeratelier.be

Phoebe

Bericht door Phoebe » 29 september 2015, 16:11

Hehe Jackie nu dacht ik eventjes dat je zwanger was van een tweeling omdat je het over "onze baby's" had, maar mijn frank is gevallen ;)

Wat zwangerschapsbroeken betreft heb ik er 2 gehaald in de C&A en ben er héél content van!

Ik voel aan mijn onderbuik dat mijn baarmoeder echt net onder mijn vel zit, dus ik vermoed dat het buikje er snel zal zijn bij mij, hoewel het er nu al is, maar dat kan onmogelijk die kleine al zijn ;)

Nu heb ik vandaag iets voorgehad waarvan niemand me allicht zal geloven... Ik zat in de les deze ochtend en opeens in het midden van mijn onderbuik, iets meer naar de linkerkant op voelde ik een heel duidelijke "ploep", zo'n beetje kriebelachtig. Ik wéét dat het Mr. Baby was want dit had ik nog nooit gevoeld! Het was een beetje te vergelijken met de "plopjes" die je voelt wanneer je net zwanger bent, al was ik mij daar toen niet van bewust want dacht toen dat het mijn darmen waren... Dit was nu toch echt wel iets speciaal maar ik vrees dat de meeste mensen mij zot gaan verklaren aangezien ik morgen pas 11 weken ver ben... Maar goed, ik heb het ondertussen toch maar gevoeld denk ik dan! ;)

jackie

Bericht door jackie » 29 september 2015, 20:55

Haha Phoebe, nee een tweeling op mijn eentje, dan zou ik toch wel wat in paniek zijn :D

Jij bent de enige die kan voelen wat je voelt, zo leuk dat je al zo'n 'plopje' voelde!!

Plaats reactie