Bericht
door jackie » 28 september 2015, 15:05
Ik ben benieuwd naar de echo Uiltjes, hou ons op de hoogte!
@phoebe, geen last van mijn bekken hier, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Vandaag ben ik exact 12 weken!
Ik kijk er ook zohard naar uit om zwangerschapskledij te gaan kopen, niet dat ik het al heel hard nodig heb, maar dan ben je écht zwanger he. Kangourou (un ventre pour deux) doet komend weekend een stokverkoop in Wilrijk en 2 weken later in Gent. Ik ga dus komend weekend daar ne keer passeren, daar hebben ze heel veel merken :
http://www.unventrepourdeux.be/nl/zwang ... j-verkopen
Maar eerst moet mijn echo donderdag natuurlijk in orde zijn. Ik wou dat de dagen sneller voorbij gingen en ik vanavond al kon gaan. Eindelijk weten of mijn prutske nog leeft en de kaap van de 12 weken heeft bereikt. Zooooo vervelend dat je niets voelt he. Ik moet in overgave gaan en vertrouwen hebben dat het allemaal ok is, maar daar ben ik niet zo sterk in
Ik ben precies een stresskieken, en dat is natuurlijk niet goed voor baby! pffff
Zien jullie trouwens al iets van buikje? Ik ben door de behandelingen op 5 jaar tijd 25 kilo bijgekomen, dus ik ben intussen ‘dik’ geworden, heb dus constant een dikke buik. Zou het kunnen dat ik daardoor nog niets merk.
41j, Jette,single mom, start aanvraag juli 2010, 7 IUI's waarvan 1 mk, ICSI 1, ICSI 2, ICSI 2.1 neg, ICSI 3 mk, ICSI 4, ICSI 4.1, ICSI 5 neg, ICSI 5.1 : ontdooiing niet overleefd, ICSI 6 neg, geen cryo.ICSI 7 geen TP, 1 cryo:20/4/2016 geboorte dochter.