Oh zalig BluePixie!!!! wiiiiiiiiiiiii

minder dan 1 op de zoveel, inderdaad geen extra test nodig, want bij NIPT is het zogezegd ook 99,...%, das ook minder dan 1% die nog resteert hé. ZALIGGGGG, blij voor jou!!!
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hier nog 4 x slapen.
Dat zegt mij ook wel iets die rode flyers! Al paar keer gehad van stockverkopen in de buurt. Die van Jabbeke heb ik deze keer wel niet gehad denk ik, misschien is het te ver

Ze zullen dat waarschijnlijk wel niet naar heel West-Vlaanderen sturen. Of het ligt nog tussen het papier..
Iemand al eens geweest naar een van die stuntverkopen? Zijn de kortingen wat de moeite?
Ben ook wel fan van Woodypyjama's en de savatten

wel nog duur, volgens dat ze groeien...
Goh, ik ben momenteel echt slecht, opt werk! Bah!!!! Een van de ergere dagen, zal een offday worden zeker...

Echt 't gevoel dat ik hier naar 't wc ga mogen spurten (maar aangezien ik overdag nog nooit heb moeten overgeven, ben ik er redelijk gerust in). Het wordt wachten op enkele verlossende boerkes

Alleen wat stress dat het nog niet over is eer ik vanmiddag moet gaan eten met collega's aan tafel..
Heb al 2 bezoeken gehad bij gewone gyn en nog niets gehad

we zien wel.. MAAR ik moet die doos hebben! haha!!
2011-'12 operaties man. Pilstop dec.'12, ICSI1 04/14 negatief, geen cryo's, ICSI2 08/14 negatief, geen cryo's, ICSI3 11/14 negatief, geen cryo's, ICSI4 eind 02/15 alweer negatief, geen cryo's, ICSI5 start juli '15 - zwanger, maar toch nog bang afwachten..