@Emeltje: amai, da's ook een toffe reactie van je schoonmama!

Nu, 't is goed dat je je er niets van aantrekt. Als ze zo doen, dan is het alleszins niet de moeite dat je je er iets van aantrekt. Nuja, ik besef wel dat ik mijn handjes kan kussen met mijn schoonouders. 't Is ook ooit anders geweest bij mijn ex
@Uiltjes: hihi, 't is verslavend hé dat kopen. Ik kwam vrijdag thuis van die babywinkel waar de kleertjes aan 50% waren én het pakje van La Redoute was ook net toegekomen. Mijn man zei toch eens heel voorzichtig: "misschien moeten we nu eventjes stoppen met kleertjes kopen?" Haha

Hij heeft wel gelijk , 't zal nu eventjes gedaan zijn hoor. Al heb ik gisteren ook de eerste zelfgemaakte kleertjes afgewerkt: een babybroekje met bijpassend kwijlsjaaltje
En ja hoor, je echo zal uitwendig zijn vanavond

Was bij mij ook zo vanaf 12 weken. Nu kunnen ze het uitwendig echt wel al goed zien. Veel plezier vanavond!
@Phoebe: Ja, ik denk dat het inderdaad de vrouw is die bij de Bond Moyson moet zitten. Bij mij is ook alles van ICSI enzo op mijn naam verlopen bij de mutualiteit.
@Jackie: waauw, klinkt heerlijk! Geniet ervan daar!!! Mijn gyn zei ook dat je normaal pas beweging voelt aan 20 weken, dus ik zou me daar niet druk in maken!
Ik heb ondertussen wel al beweging gevoeld! Vorig weekend voor de eerste keer, maar was het toen nog niet zeker. Ondertussen is het wel duidelijk en ben ik zeker dat het onze kleine pruts is. Zo speciaal! Ik vraag me wel af wanneer mijn man het zal kunnen voelen, hebben jullie daar een idee van?
We hebben ook beslist over de naam. Amai, nu wordt het echt wel allemaal héél echt
Wat de sauna betreft: het mag, zolang ik niet overdrijf en naar mijn lichaam luister. 5 minuutjes kunnen geen kwaad. je moet er al 10 minuten inzitten om je lichaamstemperatuur met 1 graad te laten verhogen. Het mag niet in het eerste trimester (vruchtje is nog te broos) én ook niet bij een probleemzwangerschap. En Kind en Gezin... tja, die zijn nogal extreem in alles

.oOo. Dream a little dream .oOo.
IUI 1, 2 & 3 in 2015: neg
ICSI 1: juli 2015 - zwanger! 20/03/16: zoontje <3
ICSI 1.2: september 2017 - zwanger! 24/05/2018: opnieuw trotse mama van een zoontje! <3