wow G en H cup, dat lijkt me gigantisch, en zeggen dat borsten nog eens groeien bij een zwangerschap..Ik heb kleine borsten normaal maar nu zijn ze groooot en voor mij is dat net wel eens leuk

maar de kans bestaat dat ze dan na de zwangerschap (en na borstvoeding) in mekaar vallen

Nuja, je kan daar toch niets aan doen dus valt gewoon af te wachten hé. Ik ga ook voor borstvoeding, maar je weet nooit hé dat het niet lukt.. Dan is het zo.. Of dat hij/zij te vroeg komt en dat borstvoeding niet kan lukken. We zien dus wel, maar ik hoop dat ik er kan geven! Mijn ma heeft dit nooit gedaan bij mij, en ik was nooit veel ziek en nu ook niet.. Dus ja, zo die theorie van dat ze gezonder zijn, kweet niet ...
Ik heb zo het gevoel dat ik echt niet gezond eet de laatste tijd.. Ale, toch veel ongezonde dingen (ook veel gezonde hoor). Hebben jullie dat soms ook?
't Gaat hem niet echt om verdikken ,maar gewoon puur om gezond/ongezond. Ben nog niet echt veel verdikt denk ik, mss 5 kg? Geen idee, maar alleszins mijn benen en armen nog niet denk ik. Heb mij nog maar 1 x gewogen toen mijn man zei van 'sta er eens op' maar sta anders nooit op de weegschaal. Bij de gynae ook nog niet moeten doen. Velen zeggen dat ik zo iemand ben die enkel in mijn buik zal verdikken, maar ben daar nog niet zo zeker van

Er zijn dan collega's die zeggen, je kan een zwangere vrouw haar snoep toch niet verbieden hé;-) dat stelt me dan wel efkes gerust als ik mij zo laat gaan

..
Ben nog altijd niet zeker of ik al iets gevoeld heb.. Soms denk ik van wel, soms denk ik van 't zijn mijn darmen.. Alleszins niet duidelijk te onderscheiden dus ik ga ervan uit dat het nog niet de baby was

blijkbaar helpt het als je echt heel rustig bent, om 's avonds in bad te gaan liggen en je echt te concentreren op je buik. Maari k ben niet zo een bad-persoon, dus misschien probeer ik eens eventjes op mijn rug te liggen in bed en mij erop te concentreren.
Bij ons komt de sint ook al voor mini-me..

dochtertje van mijn man vraagt allemaal babyspullen aan de sint.. Dus we kunnen bijna niet anders hé.

wel meeeegalief!
Amai en ik sta ervan versteld hoeveel verschillende ziektes er voor katten bestaan

die worden gewoon als mensen behandeld;-) ik ben daar totaal niet thuis in.
Oja en een batje = een koopje

2011-'12 operaties man. Pilstop dec.'12, ICSI1 04/14 negatief, geen cryo's, ICSI2 08/14 negatief, geen cryo's, ICSI3 11/14 negatief, geen cryo's, ICSI4 eind 02/15 alweer negatief, geen cryo's, ICSI5 start juli '15 - zwanger, maar toch nog bang afwachten..