Mijn mama is door twee bevallingen ook van een C naar een F cup gegaan

Ik hoop dat ik haar daarin niet volg...
De echo gisteren was heel goed! Alles is in orde. Hij wil alleen volgende maand nog eens naar de niertjes kijken. Die waren niet echt vergroot, maar zaten op de grenswaarde van wat normaal is. Da's blijkbaar iets wat vaak voorkomt, en dat gewoon wegtrekt. Maar hij wou het toch eens in de gaten houden. Is toch raar om zoiets te horen, ik hoop maar dat alles in orde komt!
Hij wilde wel niet meewerken, en lag met zijn ruggetje naar voor. Heel mooi de organen en het ruggenwerveltje enzo gezien, maar zijn gezichtje wilde hij niet tonen. De gynaecoloog heeft hem nochtans zitten porren, maar hij wilde niet draaien

Nu, ze hadden wel al gezien dat het neusbeentje en het bovenlipje in orde zijn, dat er twee oogholtes zijn,... dus dat is het belangrijkste. Hij wou ook echt niet stilliggen

Maar op 7 januari mag ik al terug, en dan bekijken ze de niertjes en het gezichtje (als hij wil meewerken) nog eens in detail.
O ja, en de moederkoek ligt achteraan. Dat verklaart waarom ik al zo lang de schopjes voel
@Phoebe: zo leuk, al een hele uitzet! Je man heeft dat goed gedaan

Ik kijk al uit naar de levering van onze kinderwagen volgende week!
.oOo. Dream a little dream .oOo.
IUI 1, 2 & 3 in 2015: neg
ICSI 1: juli 2015 - zwanger! 20/03/16: zoontje <3
ICSI 1.2: september 2017 - zwanger! 24/05/2018: opnieuw trotse mama van een zoontje! <3