@Emeltje: wat ambetant zeg dat gedoe met die oprit. Dat kan je nu toch echt wel missen... Wat dat wandelen betreft: ik heb altijd al gehoord dat veel bewegen goed is om te bevallen: wandelen, trappenlopen,... Ik ben bevallen na een hele dag shoppen, mijn schoonzusje na een goeie wandeling hier op de zeedijk... Dus het lijkt me zeker niet slecht!
Er was hier iemand die even geleden vroeg of de vermoeidheid niet te erg was met de borstvoeding, ik moest daar nog op antwoorden. Ja het is echt wel zwaar hoor. Ik ben supermoe, maar ik weet niet of dat zo veel beter zou zijn met flesvoeding. Ja ik moet natuurlijk wel altijd zelf eten geven en kan nooit eens blijven liggen. En ik heb ook al vaak gehoord dat je bij flesjes minder vaak eten moet geven en dat ze sneller doorslapen. De ene nacht slaapt hij eens 5 uur na elkaar, de andere nacht komt hij om de 2 uur eten vragen. Mijn weerstand is ook zo goed niet door de vermoeidheid, ik heb voor de tweede keer na de bevalling een zware verkoudheid (die ik waarschijnlijk weer aan dat dutsje zal doorgeven). Dusja, het is wel zwaar. Maar aan de andere kant is het ook zo leuk om hem zo dichtbij te hebben, te weten dat ik op die manier voor hem kan zorgen. Het is een beetje dubbel dus.. Voorlopig geen idee hoe lang ik er nog mee doorga. Ik hoor altijd dat BV vanaf week 6 betert, en hij is nu 5 weken oud dus nog eventjes afwachten. Ben benieuwd!
Ik ben precies wel wat aan het klagen he. Ik heb het een beetje moeilijk soms, vooral door die kl*te reflux. Ik heb soms zo'n medelijden met het ventje! Zo vaak spugen, en s svonds is het soms zo veel dat ik vermoef dat hij er pijn van heeft aan zijn keeltje. Dan vraagt hij constant om kleine beetjes melk, waarna hij dan weer moet spugen. Zucht. De dokter zegt dat het niets ergs is zolang hij goed bijkomt en we hem kunnen troosten als hij huilt na het spugen. Maar toch... Donderdag heb ik een afspraak met de osteopaat, ik heb horen zeggen dat die daar soms bij kunnen helpen.