Super nieuws wel dat jullie zoontje het goed doet. Was echt opgelucht om dat te lezen ! En dat jullie jullie meisje willen vermelden op het geboortekaartje vind ik ook heel mooi. Ze zal uiteindelijk toch voor altijd zijn zusje blijven he..
Malibloem, dat is toch wel echt een nadeel van die testen he, dat ze soms paniek om niks veroorzaken ! Mag ik vragen waarom jullie dan toch nog extra opgevolgd moeten worden, als de vwp in orde was ?
Babybummy, proficiat met jullie zoontje !
Sterrie, epilepsie en zwangerschap zijn idd geen vanzelfsprekende combinatie. Maar als je medicatie op punt staat en je goed opgevolgd wordt, hoeft het geen problemen te geven he. Goed dat de echo dit bevestigd heeft !!
Mei, ja rechtstaan is echt het lastigste dat er is he als je zwanger bent. Hopelijk kom je je shift goed door ! En heel erg van je huisarts. Ik heb dat ook eens voor gehad. Iemand anders zoeken, niets aan te doen
Hier is het een week met horten en stoten geweest.. DInsdag amper de trap op geraakt, mijn man moeten roepen om mij te helpen. En woensdag was het zo ver. Weggedraaid en er af gedonderd. Tripje naar de spoed dus, waar ik ook nog eens ben flauw gevallen in de wachtzaal. Alles is gelukkig wel in orde met ons meisje en dinsdag gaan we naar onze eigen gynaecoloog voor de 16-weken echo. Aan dat flauwvallen is jammer genoeg niet veel te doen.. Veel zout eten, rusten, steunkousen dragen.. En hopen dat het binnen een paar weken beter is. Ik kan niet wachten !

leuk he.
Benieuwd of ik het volhou als het terug zomer wordt...