Gewoon pech... langs ene kant opluchting, langs andere kant vinden we dat ook verschrikkelijk jammer, de vraag waarom "ons" kindje...

We moeten sws verder laten begeleiden door een psycholoog, zeker na de bevalling want dan volgt er meestal nog een weerslag...
Voor de rest verloopt alles goed, ik voel hem goed bewegen, heb wel enkele keren terug moeten

En vaak zure oprispingen etc...Onze geboortelijst ligt ook, volgende week is langs een drukker...
Namen zijn gekozen (Niet makkelijk
) voor ons engeltje zijn we zeker, mooie betekenis, echt passend, voor one zoontje was het moeilijker maar we denken overtuigd te zijn... idem zoals soof en babybummy schreven soms denk je na en slaat twijfel toe... onze naam is zeldzaam in Belgie oude Italiaanse naam... heb meer bang voor de uitspraak hier...
Hij krijgt ook een 2,3de naam op papier ter nagedachtenis van onze grootvaders/peters (in Italië wordt dit nog gedaan, dus... heb ik gezegd dat het wel ok is voor mij)Hoe gaat het met jullie??? Het is hier zo stil...

maar ook weer miserie met de gemeente ivm de erkenning van ons kindje... hij Italiaan ik Belg, niet getrouwd maar wettelijk samenwonend en blijkbaar willen ze daarvoor extra documenten uit Italië uiteraard officieel vertaald etc... heel onlogisch heb dan ook contact opgenomen met dienst vreemdelingen zaken en Theo Francken ik hoop op een duidelijk antwoord

ik kan al die extra stress echt niet aan, strks wordt ik nog zot...
&
geboren!
juni’23
Onze geboorte lijst moeten de nog samenstellen maar afspraak staat wel al vast. 

) dus wss kunnen ze vermijden dat in beeld te brengen...