Yvonne1983 schreef: ↑26 mei 2019, 16:45
Imera schreef: ↑26 mei 2019, 0:08
Yvonne, hoe gaat het nog met u? Veel aan u gedacht..
Ik mag nog in bad zolang ik geen bloed verlies, dus na ons weekendje weg zit ik nu heerlijk in bad. Ik ga er beter mee om dan vorige keer dus ik vrees dat ik nog een klap ga krijgen nadat ik het vruchtje verlies.
Ik heb 14 juni afspraak met fertiliteit voor onderzoeken, ze hadden het over stollingsonderzoeken en chromosomen maar als jij nog meer testen weet die ik kan vragen hoor ik het graag.
We nemen een pauze tot september zodat mij lichaam kan herstellen. Ik adviseer het iedereen met een miskraam en blijkbaar luister ik deze keer ook naar mezelf. Er is wel een grote kans dat het niet vanzelf gaat komen en dan moet ik in het ziekenhuis pilletjes halen pf curretage ondergaan. Pff als ik dinsdag nog geen bloed verlies moest ik de gynaecoloog bellen dus ik vrees dat ik niet zo lang mag afwachten als de vorige keer.
Een ding ben ik wel blij om, ik heb tot 11 weken 3x utrogestan opgestoken dus het ligt niet aan een te laag progesteron (grootste kans blijft dat pech het resultaat is van de onderzoeken, maar gezien ZOonlief op laatst slecht voeding kreeg door placenta vermoed ik da placentas bij mij niet van topkwaliteit zijn).
Als ik met gynaecoloog bel dan zal ik vragen of ze onderzoek van de placenta van mijn zoon ook doorstuurt naar fertiliteit.
Terecht dat je nu even naar uw lichaam luistert... ik was ook even paniekerig dat ik nu terug moet stoppen met de behandeling (door o.a. De hysteroscopie), maar dan denk ik, neen luister naar uw lichaam...
Wat ze in Jette hebben voorgesteld is een algemeen bloedonderzoek: Dna, bloedstolling, chromosomenonderzoek, antilichamenonderzoek + schildklierwaarden. Wat ze nu niet gedaan hebben, maar de volgende keer wellicht wel (hoop van niet natuurlijk), het vruchtje zelf onderzoeken. En als laatst krijg ik nu een hysteroscopie. Tot nu toe zijn alle resultaten ok.
Wat ze in Jette nu ook nog doen (is nog in startfase), de Scsa test/dna fragmentatie bij partner. Bij ons was dat niet priotair volgens de arts terwijl ik van mening ben dat er misschien wel iets uit het onderzoek kan komen gezien de slechte kwaliteit/kwantiteit aan zaadcellen.
Morgen bellen ze mij op om de hysteroscopie in te plannen.