ICSI-clubje

ICSI Forum
Plaats reactie
Hope77

Re: ICSI-clubje

Bericht door Hope77 » 29 mei 2019, 22:17

Imera schreef: ↑
29 mei 2019, 20:12
Hope77 schreef: ↑
29 mei 2019, 13:49
Net terug van Leuven, 2 cryo’s teruggeplaatst.
Het wachten en aftellen kan beginnen 🍀👍🙏
Komaan laat het ons deze keer lukken 🤞🏻Heb je er zelf voor gekozen om er 2 terug te laten plaatsen?
Ik hoop het zo dat het lukt, we hebben er telkens zelf voor gekozen om 2 terug te laten plaatsen. Gewoon om onze kansen wat te verhogen dat als er eentje zich niet innestelt, dat het andere het wel doet.
Een tweeling schrikt ons niet af, gezien mijn leeftijd hebben we ook nog maar 1 jaar voor onze betaalde pogingen. Dus we blijven ervoor gaan... hopelijk lukt het ons🍀🍀🍀
10/18 ICSI1 14 ec, 2bv, 2tp, neg
2/19 2- 10 ec, 0 bv
3/19 3- 18 ec, 13 bv, tp 1/4, 13/4 hcg 32/mk
5/19 3.1 tp 2 29/5, mk 8w
10/19 3.2 tp 1 8/10 neg
11/19 4- 12 ec, 5 bv, 2 tp-18/11 mk 6w
2/20 5- 12 ec, 7bv, 3 cryo
6/20 5.1 tp 2 neg
7/20 5.2 tp 1 zwanger

Sannedv

Bericht door Sannedv » 30 mei 2019, 18:02

Hoi dames,

Ik lees nog steeds gezellig mee, maar reageerde even wat minder. De pauze heeft deugd gedaan,in juni beginnen we aan poging 3. Enerzijds heel veel zin in (want je weet liever gisteren zwanger dan morgen), maar anderzijds kijk ik er toch ook weer tegenop... Al dat gedoe weer.
Ik start dit keer ook met menopur (tot nu altijd rekovelle gehad) en dat lijkt me zo'n gedoe. Die rekovellepennen stak ik gewoon in mijn handtas en nam ik overal mee naar toe. Dat zal met de menopur niet lukken denk ik...

Wij gaan ook weer voor twee embryo's als het kan. Is ons na de eerste poging voorgesteld door het ziekenhuis desondanks onze jonge leeftijd (28) maar door de minder goeie embryokwaliteit.

Mijn vingers hebben al die tijd gekruist gestaan voor jullie en daar doe ik nog met veel plezier mee verder! 🍀 🍀 🍀
01/19: ICSI 1 - neg. Geen cryo's
03/19: ICSI 2 - neg. Geen cryo's
07/19: ICSI 3 - neg. Geen cryo's
11/19: ICSI 4 - positief! Nog 4 cryo's 😯
17/12 8w echo
16/01 12w echo
19/03 21w echo
29/05 31w echo
26/06 welkom lieve meid ❤️

Yvonne1983

Bericht door Yvonne1983 » 30 mei 2019, 22:11

..
Laatst gewijzigd door Yvonne1983 op 26 september 2020, 9:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Bloempje08

Bericht door Bloempje08 » 1 juni 2019, 10:31

Toch nog een update. Was maandag 40 en vrijdag 65. Ziet er dus niet goed uit 😔 dinsdag opnieuw bloed trekken. Ze deden precies alsof het nog kon de monitoring maar dat lijkt me toch echt niet.

Yvonne: heel veel sterkte, is vreselijk. Hopelijk doet de rust je goed zodat je met hernieuwde moed kan starten in september.

Veel succes iedereen. Hopelijk snel een wonderbaby voor iedereen!

29 mei 2019, 12:25
Bloempje08 schreef: ↑
29 mei 2019, 11:57
Oh nee, zou ik ook echt niet fijn vinden. Zou je dat in een ander ziekenhuis mogen doen? Ik hoop in elk geval dat het wat duidelijkheid schept of toch geruststelling dat alles in orde is.

Hier maandag getest ( een dag voordat ik mocht, dus dag 11 na dag 3 terugplaatsing) en HCG 40... Vrijdag opnieuw bloed trekken. Het blijft dus spannend/zenuwslopend.

27 mei 2019, 21:04

Ik was er eigenlijk van verschoten. Had het nog aan mijn arts gevraagd of de planning een probleem kon zijn.. zeker niet was het antwoord. De counselor zei dat het vooral te maken had met de feestdagen. Ze hebben mij ondertussen ingepland voor begin juli.
Positief dus? Alvast een voorzichtige proficiat, hoop dat het zeer mooi verderstijgt tegen vrijdag!!
Icsi 1 — • 1.1biochemische zw • 1.2 MA 9W • 1.3 neg
Isci 2 — • 2.1 neg • 2.2 💙 (2020)

Jido

Bericht door Jido » 1 juni 2019, 15:53

Veel sterkte voor iedereen met slecht nieuws en die nu verplichte rustmaanden moeten nemen 😔

Wij zijn hier net de derde dag opgestart met Progynava voor een hopelijke TP van 1 van onze 3 cryo’s 🤞🏻🍀
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Imera

Bericht door Imera » 1 juni 2019, 21:34

1 juni 2019, 10:31
Toch nog een update. Was maandag 40 en vrijdag 65. Ziet er dus niet goed uit 😔 dinsdag opnieuw bloed trekken. Ze deden precies alsof het nog kon de monitoring maar dat lijkt me toch echt niet.

Yvonne: heel veel sterkte, is vreselijk. Hopelijk doet de rust je goed zodat je met hernieuwde moed kan starten in september.

Veel succes iedereen. Hopelijk snel een wonderbaby voor iedereen!

29 mei 2019, 12:25
Oh nee, zou ik ook echt niet fijn vinden. Zou je dat in een ander ziekenhuis mogen doen? Ik hoop in elk geval dat het wat duidelijkheid schept of toch geruststelling dat alles in orde is.

Hier maandag getest ( een dag voordat ik mocht, dus dag 11 na dag 3 terugplaatsing) en HCG 40... Vrijdag opnieuw bloed trekken. Het blijft dus spannend/zenuwslopend.

Positief dus? Alvast een voorzichtige proficiat, hoop dat het zeer mooi verderstijgt tegen vrijdag!!
Oo :( jammer dat een tweede BN u niet gerust gesteld heeft...

LiNN89

Bericht door LiNN89 » 2 juni 2019, 14:21

29 mei 2019, 12:21
LiNN89 schreef: ↑
29 mei 2019, 11:59

Ik heb wel al eens een onderzoek lagen doen in een ander zh (Leuven ipv Jette waar we in behandeling zijn) omdat er ook geen plaats was door feestdagen. Wilde je het maar laten weten mocht dat voor jou zelf dan een optie zijn.
Hey Linn bedankt voor de tip! Ik heb er voor gekozen dat alle onderzoeken ihkv mijn miskramen door hetzelfde team gebeuren. Mocht het een bloedafname of echo zijn, dan zou ik dat zeker overwegen. Een hysteroscopie wil ik overlaten aan de artsen van Jette. Volgende week woensdag mag ik al langsgaan voor bloed en echo en dan kunnen we starten met deze nieuwe cyclus/ terugplaatsing van cryo nr 6 🤞🏻
Begrijp ik! Heel veel succes! 🤞🏼🍀

Hoopvolmamatje

Bericht door Hoopvolmamatje » 4 juni 2019, 13:38

Hallo allemaal,

Ik heb zelf al een vervroegde zwangerschapstest gedaan en die was helaas negatief :( maar ik voelde het ook wel echt dat er helemaal niets verandere aan mijn lichaam dus het is geen super grote verrassing maar natuurlijk echt niet fijn :(. We hebben 1 bevrucht embryoke in de vriezer. iemand een idee hoe dat loopt? Moet je terug met spuitjes beginnen of? En hoe lang duurt het voor ze deze kunnen terugplaatsen? morgen is de bloedtest maar gisteren was de test negatief. Grtjs

Bloempje08

Bericht door Bloempje08 » 4 juni 2019, 14:09

Hoopvolmamatje schreef: ↑
4 juni 2019, 13:38
Hallo allemaal,

Ik heb zelf al een vervroegde zwangerschapstest gedaan en die was helaas negatief :( maar ik voelde het ook wel echt dat er helemaal niets verandere aan mijn lichaam dus het is geen super grote verrassing maar natuurlijk echt niet fijn :(. We hebben 1 bevrucht embryoke in de vriezer. iemand een idee hoe dat loopt? Moet je terug met spuitjes beginnen of? En hoe lang duurt het voor ze deze kunnen terugplaatsen? morgen is de bloedtest maar gisteren was de test negatief. Grtjs
Op hoeveel dagen test gedaan? Wacht toch nog even af want mijn vroege test was ook negatief en uiteindelijk wel zwanger. Wel laag hcg dus het loopt waarschijnlijk niet goed af helaas, maar je weet maar nooit dus...

Imera

Bericht door Imera » 4 juni 2019, 14:23

Hallo allemaal,

Oh jammer :( hopelijk vult het cryootje uw wens. Als het in een natuurlijke cyclus is, moet je niet meer spuiten. İndien hcg negatief is, zal je binnenkort uw regels krijgen en begint er een nieuwe cyclus. Als uw embryo een driedaagse is, plaatsen ze dat terug 3 dagen na uw eerstvolgende ovulatie (tenzij ze bij u in het ziekenhuis een verplichte rustmaand inlassen). İn Jette mag je gewoon verderdoen. Heel af en toe gebruiken ze pregnyl om ovulatie te kunnen plannen.

Banghartje

Bericht door Banghartje » 4 juni 2019, 16:58

LiNN89 schreef: ↑
24 mei 2019, 9:28
Banghartje schreef: ↑
22 mei 2019, 17:37
15 april 2019, 14:36
Om toch een klein overzichtje te bewaren om te kunnen duimen waar nodig! Vul maar aan of corrigeer:

İmera: wachten TP cryo (mei)
Jido: stimulatie
İrisbloem: wachtweken?
Ste92: wachtweken BN 23/04
Sannedv: pauze
Kaboutertje: wachten op TP cryo
Menste: wachten op TP cryo
Banghartje & Yvonne: positieve test ♥️
Hey iedereen

Ik ben even weg geweest ....
maar ik kan zeggen dat we ondertussen 14 weken zwanger zijn.
De nipt test was goed
En wil jullie wel een klein geheimpje vertellen het is een meisje ❤️
Ik wil jullie eerst en vooral allemaal bedanken om mij en elkaar zo te steunen terwijl vele van jullie heel moeilijke tijden meemaken. Ik wens alle dames veel succes en veel vruchtbaarheid toe ..... en hopelijk heeft iedereen dit jaar dat 1ne plakkertje
Proficiat! Geniet van jullie meisje 😍
Bedankt 😘
28/11/2018 azoospermie verhaal .. bij UZA overgestapt naar Jette
1/2/19 afspraak jette
28/2 pick up
5/3/19 eerste tp Zwanger ❤️
27/11/2019 bevallen van een super gezonde dochter 😍
10/10/2020 Proberen voor nog een wonder
30/10/2020 tp eskimo 🤞🏻💫🍀

Hoopvolmamatje

Bericht door Hoopvolmamatje » 4 juni 2019, 21:59

4 juni 2019, 14:09
Hallo allemaal,

Op hoeveel dagen test gedaan? Wacht toch nog even af want mijn vroege test was ook negatief en uiteindelijk wel zwanger. Wel laag hcg dus het loopt waarschijnlijk niet goed af helaas, maar je weet maar nooit dus...

oooh super nieuws voor jou!!!!! proficiat meid :) IK heb de test maandagochtend gedaan. Morgen (woensdag) gaan ze int ziekenhuis bloed afnemen. Ik vrees ervoor omdat het zo kort was voor de echte testdatum int ziekenhuis. Maar ergens wil ik hoopvol zijn maar anderzijds gaat dat mij alleen nog maar meer pijn doen dus heb zowat in mijn hoofd dat het niet gelukt is :( terugplaatsing was op 26/5

Hoopvolmamatje

Bericht door Hoopvolmamatje » 4 juni 2019, 22:02

4 juni 2019, 14:23
Hallo allemaal,

Oh jammer :( hopelijk vult het cryootje uw wens. Als het in een natuurlijke cyclus is, moet je niet meer spuiten. İndien hcg negatief is, zal je binnenkort uw regels krijgen en begint er een nieuwe cyclus. Als uw embryo een driedaagse is, plaatsen ze dat terug 3 dagen na uw eerstvolgende ovulatie (tenzij ze bij u in het ziekenhuis een verplichte rustmaand inlassen). İn Jette mag je gewoon verderdoen. Heel af en toe gebruiken ze pregnyl om ovulatie te kunnen plannen.

Bedankt voor de info meid, ik wist er echt niks van dus super :). Ik hoop echt dat dat ene eitje het overleefd, dat hoopt iedereen ik weet het. Ik heb geen idee of ze in het uza een rustmaand inplannen, ik hoop van niet :p Maar morgen weet ik het definitief en hopelijk weet ik dan ook meer van hoe snel de volgende pogin kan zijn xx

Bloempje08

Bericht door Bloempje08 » 5 juni 2019, 8:16

4 juni 2019, 21:59
Hallo allemaal,

oooh super nieuws voor jou!!!!! proficiat meid :) IK heb de test maandagochtend gedaan. Morgen (woensdag) gaan ze int ziekenhuis bloed afnemen. Ik vrees ervoor omdat het zo kort was voor de echte testdatum int ziekenhuis. Maar ergens wil ik hoopvol zijn maar anderzijds gaat dat mij alleen nog maar meer pijn doen dus heb zowat in mijn hoofd dat het niet gelukt is :( terugplaatsing was op 26/5
Helaas, gisteren hcg ferm gezakt dus het wordt niets. Echt vreselijk die rollercoaster. Maar anyway: het had evengoed wel kunnen lukken ook al was hcg niet hoog in’t begin, dus daarom dat ik het toch nog wou zeggen.

Als het inderdaad dicht bij testdatum is zou je wel al iets te zien moeten zijn denk ik... dus het is goed dat je de verwachtingen laag houdt )maar uiteraard hoop je nog altijd stiekem op toch positief nieuws he...). Hang in there en veel succes!

irisbloem

Bericht door irisbloem » 5 juni 2019, 11:38

5 juni 2019, 8:16
4 juni 2019, 21:59

Helaas, gisteren hcg ferm gezakt dus het wordt niets. Echt vreselijk die rollercoaster. Maar anyway: het had evengoed wel kunnen lukken ook al was hcg niet hoog in’t begin, dus daarom dat ik het toch nog wou zeggen.

Als het inderdaad dicht bij testdatum is zou je wel al iets te zien moeten zijn denk ik... dus het is goed dat je de verwachtingen laag houdt )maar uiteraard hoop je nog altijd stiekem op toch positief nieuws he...). Hang in there en veel succes!
Het spijt mij voor jou, heb dat ook meegemaakt, ook gestart met laag hcg, daarna wel een normale stijging maar toch verkeerd gelopen. Als het van in het begin niet goed zit kan je daar niets aan doen maar het is wel erg pijnlijk. Veel sterkte!

Plaats reactie