Dikke proficiat, Imera!!Imera schreef: ↑28 juni 2019, 11:10Dag dames
Hier net telefoon gekregen dat test positief is. Goede hcg waarde MAAR weeral een lage progesteron en moet volgende week terug. Ik hoop dat het deze keer goedkomt, de laatste keren dat mijn progesteron laag was heb ik telkens een miskraam gehad.
Ik hoop zo hard dat het de derde keer goedloopt.
Voor alle dames tussen hoop en wanhoop, ik hoop zo hard dat het allemaal nog goedkomt... een bloeding is niet altijd slecht, maar snap jullie angsten... het volledig ICSI verhaal heeft mij al doen snappen dat een positieve test niet alles wil zeggen. Vreemd he, toen ik het daarnet hoorde aan de telefoon waren zowel ik als mijn partner zeer stil. İk zei enkel danku mevrouw. Niet blij, wel dankbaar én met een traantje van angst...
Voor diegene die aan het wachten, stimuleren,... zijn veel succes! Ik denk aan jullie!
Ps: 0,0 symptomen
We snappen allemaal die angst.. Zeker aangezien je al 2x een miskraam bent moeten ondergaan...
Ik hoop zo met je mee dat het deze keer allemaal goed mag verlopen! De eerste hindernis is al genomen en je hebt toch al die positieve test. Nu vooruit kijken en zien wat er aan die progesteron gedaan kan worden. Zou de raad van Mich zeker uitzoeken en mss eens informeren of je nog iets extra kan bijkrijgen! Als het maar helpt!
17/02/21