Is dat een gewone injectienaald? Want ik heb onlangs van die optreknaalden (dikkere injectienaald) per 10 ofzo kunnen kopen bij de apotheek.Pindanootje schreef: β28 juli 2020, 10:15Net vd apotheek terug, blijkbaar zijn de naaldjes helemaal niet los te verkrijgen.. Ze kon ze enkel per 100 bestellen zei ze en dat zou me 116euro kosten. Dat vond ik echt belachelijk want ik hoor ze gratis mee te krijgen uit ZH en kom er maar 1 tekort! Dus ik bel de consulente. Zegt die dat ik ze ofwel helemaal in het ZH moet komen ophalen, ofwel de verpleegkundige gewoon 1 naaldje moet laten hergebruiken en even met fysiologisch water reinigen.. Ben er echt kwaad om eigenlijk. Wat een gedoe is dit nu weet allemaal.
Zouden jullie dat ook gewoon 1x hergebruiken of toch maar het uur extra rondrijden?
Ik zou anders even bij een andere apotheek horen of eventueel via je huisarts?
23/04/2021

bevallen op 13 sept 2021
). Hij was weer zeer kort want had het druk, eerst zei hij iets van "verminderde waarden" dus ik zette snel m'n luidspreker op voor m'n vriend. En toen was het ineens dat alles goed was voor Iui. Duidelijk m'n dossier niet aan het bekijken want hij zei "ja bel dus maar als je menstruatie hebt om met Puregon te starten he" terwijl ik al sinds vrijdag bezig ben. Ben er niet eens op ingegaan want hij wou duidelijk van me af dus heb gewoon geantwoord "okΓ© dan bel ik wel, dag".