Ik had maandag Follikel van 17,3 en toen zei ze dat hij min 18 moet zijn. Na bloedanalyse mocht ik dan di omPindanootje schreef: ↑15 augustus 2020, 20:18Amai 3 kleine wondertjes dus al, wat super 🥰 Ik vind het heel fijn dat je hier af en toe nog komt "moeien" hoor, vind dat je er super veel vanaf weet en enorm bruikbare adviezen kan geven!! Dat kunnen we wel gebruikenIk zei vanmiddag zelf ook nog tegen m'n vriend dat ik nu al zoveel maandjes op dit forum bezig ben dat ik me haast niet meer kan voorstellen geen "contact" meer te hebben als ik ineens wel zwanger ben ooit. Is echt n vangnet aan steun en herkenning hé
Goh dan hebben ze inderdaad met mijn follikel van 16 en 14 mm veel te vroeg gestart.. Wat ongelofelijk zondeIk heb ook nog nooit iets vd bloeduitslagen terug gehoord inderdaad. Ze trekken ook pas bloed nadat bij de echo al beslist is wat te doen überhaupt
![]()
Krijg echt weinig info. Hoe het staal was bijvoorbeeld wisten ze ook vaker niet dan wel mee te delen. Allemaal zo'n essentiële dingen. Toen m'n vriend in Antwerpen labo extra testen op hpv en DNA fragmentatie moest laten doen (waar we ruim 6w op moesten wachten) heeft ombelet niet gecommuniceerd over de uitslag ervan, enkel telefonisch "ja is goed genoeg hoor" en daar moet je 't dan mee doen en voor betalen + ik die keer onnodig naar een consult gaan bij hem om me te laten afblaffen hoe druk hij 't had...
22u Pregnyl zetten en donderdag om 11u50 inseminatie dus ik denk idd dat je folikkels wat aan de kleine kant waren
ik hoor precies niet veel goeds hier op forum van die Omblets en op tv vond ik hem ook grof 

Ik zei vanmiddag zelf ook nog tegen m'n vriend dat ik nu al zoveel maandjes op dit forum bezig ben dat ik me haast niet meer kan voorstellen geen "contact" meer te hebben als ik ineens wel zwanger ben ooit. Is echt n vangnet aan steun en herkenning hé
Ik heb ook nog nooit iets vd bloeduitslagen terug gehoord inderdaad. Ze trekken ook pas bloed nadat bij de echo al beslist is wat te doen überhaupt 

Zal dan toch ergens wetenschappelijke studies aan vooraf gegaan zijn lijkt me. Dus zeker ff doen dames!
begin al weer mega zenuwachtig te worden!
bevallen op 13 sept 2021
normaal kan ik zo een controle freak zijn die alles moet weten en overal bovenop zit en met dit heb ik 't veel teveel uit handen gegeven, onbegrijpelijk. Als ik niet op dit forum zat was de helft van 't verhaal nog altijd onduidelijk geweest voor me..