Pindanootje schreef: ↑27 augustus 2020, 10:09
[quote=mich75 post_id=358705 time=<a href="tel:1598457198">1598457198</a> user_id=7548]
Wat wel belangrijk is, is dat je vit D en vit B12 voldoende hoog zijn, dit kan je laten controleren via een bn.
Deze ga ik inderdaad zeker eens laten checken bij de volgende x bloedprikken, thanks!
Hoorde ve kennis dat ook een orthomoleculair arts opzoeken eens zinvol kan zijn.Iemand van jullie dat al eens gedaan? omdat die ook kijken naar andere dingen in je bloedwaarden dan ze doorgaans in het ZH doen, en veel met voeding of vitaminen/mineralen proberen bij te werken enz..
Ik sta voor alles open momenteel maar wil anderzijds ook niet mn tijd/centjes wegsmijten aan iets wat niks kan uithalen..
[/quote]
Ik heb dat zelf nooit gedaan. Ik geloof wel dat voedingstoffen bij kunnen dragen tot misschien een be
tere eicelkwaliteit. In het boek innesteling wordt hierover ook gesproken, sindsdien neem ik dit ook allemaal in en laat is sommige dingen links liggen.
De dokter van Gent spreekt over volgende voedingssupplementen
http://www.dokterdecleer.com/nl/voeding ... ten-46.htm
Enkele van die voedingssupplementen staan ook in het boek.
Persoonlijk denk ik, dat je zeker eens ten rade kan gaan.
hoe gaat het nu met jou en je vriend? Ik hoop dat je wat rust hebt kunnen vinden.
Grtjes