Uitgerekend maart 2021

Plaats reactie
Jido

Re: Uitgerekend maart 2021

Bericht door Jido » 6 oktober 2020, 11:41

ZonderZorgen schreef:
1 oktober 2020, 15:12
7/10 mogen we op controle na 10 progynova te hebben genomen. Dus ik ben blij dat er weer voor uitzichten zijn maar langs de andere kant heel veel schrik.

Blijft zo'n beetje mijn topic. Dit is het topic van mijn tweede mk.

En soms krijg ik het moeilijk. Van onze eerste miskraam zou ik nu aan mijn laatste 4 weken ingegaan zijn.

Ik ben echt blij dat heel veel vrouwen/ koppels die ook moeilijke/ andere trajecten hebben. Wel kunnen genieten :-) :)
Even wat druk gehad dus niet kunnen komen lezen hier...
morgen grote dag dus, hopelijk ziet alles er goed uit en kan er een TP gepland worden 🤞🏻
Ik kan het goed begrijpen dat je het moeilijk krijgt door ons nieuws. Vond het in het begin ook heel lastig om erover te schrijven omdat je toch wel beseft dat iedereen hier wil schrijven en je niemand verdrietig wil maken.. 😔
Ik hoop heel hard dat het voor jou deze keer de goede keer mag zijn!! 👍🏻🍀👍🏻🍀
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Fie1992

Bericht door Fie1992 » 7 oktober 2020, 8:24

Hoi iedereen,

Gisteren hadden we onze 20-weken echo! Het was zoals voorspeld een uitgebreide echo, waarbij er veel tijd was om alles eens goed in detail te bekijken.
Hij/zij stelt het prima 🥰. Alles leek tiptop in orde. De gynaecoloog had er net als wij plezier in hoe de baby zich gepositioneerd had. Maar amai, wat een friemelaar. Het was niet gemakkelijk om alles fatsoenlijk in beeld te krijgen! Klopt alleszins met hoeveel beweging Ik op bepaalde dagen kan voelen. De ene dag is uiteraard de andere niet, maar over het algemeen krijg ik op z'n minst mijn dagelijkse portie "geruststelling" door beweging te voelen.

Ongelooflijk hoe je kan toeleven naar het moment van een echo! Die eerste week daarna loop ik altijd op wolkjes. Dan begint alweer het aftellen naar de volgende echo.

Hoe gaat het met de andere dames hier?

@Jido: heb jij binnenkort je suikertest gepland?
@zonderzorgen: ik leef met je mee... het had echt fijn geweest hier ook jouw positieve verhalen te mogen meelezen! Nu duim ik dat je snel een nieuwe kans krijgt en dat het een gelukspoging mag zijn! Toi toi toi 🤞🤞
❤ feb 2021

Sara1987

Bericht door Sara1987 » 7 oktober 2020, 9:31

Ik ben echt aan het aftellen naar de volgende afspraken (16/10 endocrinoloog, 19/10 intake kraamzorg, 23/10 20 weken echo). Ik voel mijn kindje vooral 's morgens, als ik even tijd heb voor ik moet opstaan, af en toe een bemoedigende 'tik' geven. Dat is dus vooral in het weekend.

Momenteel wel wat ongemak, misschien beginnende blaasontsteking? Ik weet niet goed hoe ik dat moet herkennen, heb dat nog nooit eerder voor gehad.

Moet 'gelukkig' maandag voor bloedafname langs de huisarts, dan kan ik in één keer bevragen van wat dit symptomen zijn (stekende, meestal kortdurende pijn rechts, en ook, behalve bij het plassen, ook vaginaal/urinebuis ook steekjes). Voor de rest ben ik erg moe, moe, moe. Heb wel vanaf volgende week maandag heel oktober de maandagen verlof genomen, om wat extra te kunnen recupereren (en af en toe ook eens iets in orde te kunnen brengen voor de 'mini').

Ik heb er nu een beetje spijt van dat ik niet tussendoor een extra echo heb gevraagd, maar dat heeft naar mijn aanvoelen op 2 weken van de 20-weken echo niet veel zin om dit nu nog effe snel te proberen te doen. Ze hebben het volgens mij sowieso erg druk in de praktijk, ik denk dat er nu ook meer mensen kiezen voor een consultatie in de privé-praktijk in plaats van in het ziekenhuis.

Groetjes,

Sara
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

Fie1992

Bericht door Fie1992 » 7 oktober 2020, 10:52

Sara1987 schreef:
7 oktober 2020, 9:31
Ik ben echt aan het aftellen naar de volgende afspraken (16/10 endocrinoloog, 19/10 intake kraamzorg, 23/10 20 weken echo). Ik voel mijn kindje vooral 's morgens, als ik even tijd heb voor ik moet opstaan, af en toe een bemoedigende 'tik' geven. Dat is dus vooral in het weekend.

Momenteel wel wat ongemak, misschien beginnende blaasontsteking? Ik weet niet goed hoe ik dat moet herkennen, heb dat nog nooit eerder voor gehad.

Moet 'gelukkig' maandag voor bloedafname langs de huisarts, dan kan ik in één keer bevragen van wat dit symptomen zijn (stekende, meestal kortdurende pijn rechts, en ook, behalve bij het plassen, ook vaginaal/urinebuis ook steekjes). Voor de rest ben ik erg moe, moe, moe. Heb wel vanaf volgende week maandag heel oktober de maandagen verlof genomen, om wat extra te kunnen recupereren (en af en toe ook eens iets in orde te kunnen brengen voor de 'mini').

Ik heb er nu een beetje spijt van dat ik niet tussendoor een extra echo heb gevraagd, maar dat heeft naar mijn aanvoelen op 2 weken van de 20-weken echo niet veel zin om dit nu nog effe snel te proberen te doen. Ze hebben het volgens mij sowieso erg druk in de praktijk, ik denk dat er nu ook meer mensen kiezen voor een consultatie in de privé-praktijk in plaats van in het ziekenhuis.

Groetjes,

Sara

Hoi Sara,

Ik heb op 16 weken een urinestaal moeten laten controleren bij de gynaecoloog. Dat was perfect in orde, maar een week later kreeg ik ineens continu het gevoel van aandrang te hebben om te plassen. Echt ieder half uur. Uiteraard moest ik dan amper, maar het voelde telkens erg dringend.

Normaal kan je een blaasontsteking herkennen aan frequente aandrang, pijn of branderig gevoel bij plassen (vooral de laatste druppels) en krampachtige klachten.
Een blaasontsteking tijdens de zwangerschap kan heel atypisch verlopen, maar heeft meer kans op complicaties (opstijgende infectie naar je nieren), wat niet zo goed is voor jou noch je baby. Het kan leiden tot harde buiken etc.

Naar aanleiding van mijn klachten heb ik dezelfde dag nog gebeld naar mijn huisarts, direct een staal binnengebracht en daar werd al direct een dipstick test uitgevoerd. Die was negatief, dus ik mocht nog wachten op de volledige uitslag alvorens antibiotica op te starten, maar ik kreeg wel al een voorschrift mee. Een blaasontsteking tijdens de zwangerschap moet altijd behandeld worden.
De kweek bleek negatief te zijn, dus wellicht had de baby diezelfde dag een positiewissel doorgemaakt. Na 1 dag waren mijn klachten ook voorbij, dus ik hoefde dat telefoontje naar de dokter eigenlijk niet meer te doen om dat zeker te zijn, maar ik word graag gerustgesteld over zulke dingen. De gynaecoloog zei gisteren ook dat ik goed gehandeld had. Zeker omdat een blaasontsteking soms veel minder herkenbaar is tijdens de zwangerschap of omdat we er zekere kwaaltjes bij nemen denkende dat het ligt aan de groeiende baarmoeder.

In jouw geval, zou ik niet wachten tot volgende week maandag. Bel eens naar je huisarts? Misschien willen ze ook direct een staal laten analyseren of kunnen ze je geruststellen dat je klachten wellicht niet wijzen op een blaasontsteking. Liever een keertje te veel bellen en voorzichtig zijn, dan op spoed belanden met een nierinfectie omdat je te laat gehandeld hebt.

Good luck! Ook bij de endocrinoloog binnenkort!

Gr,
Fie
❤ feb 2021

Jido

Bericht door Jido » 7 oktober 2020, 11:11

Hey hey

Leuk om hier nog eens iets te horen van de andere :D
Super goed nieuws van de 20-weken echo, en oh zo herkenbaar dat het moeilijk is om alles goed te bekijken. Wij hebben hier ook zo nen friemelaar en wordt precies nog drukker als er een echo apparaat tegen mijn buik staat :lol:

Op 19 oktober moeten we terug naar onze gynaecoloog voor echo en ik veronderstel dat ik dan de datum zal moeten vastleggen voor de suikertest. Vaccin kinkhoest en nog een spuitje omdat ik mijn bloedgroep negatief is zou dan ook al ingeplant kunnen worden. Mijn griepvaccin krijg ik op 24 oktober bij de huisarts.

@Sara: ik zou ook al eens eerder naar de huisarts bellen/gaan. Ze kunnen het inderdaad al met een simpele diptest bekijken of er iets van een blaasontsteking aanwezig is.
Vorige week moesten wij op intake bij de vroedvrouw en ze heeft direct getest op eiwitten en blaasontsteking.
Blijkbaar kan je dit inderdaad wel moeilijker zelf aanvoelen tijdens een zwangerschap, omdat je sowieso al wat vaker de drang hebt om te gaan plassen.

Hoe zit het met de kilo's bij jullie? Ik vind het zelf nog meevallen, maar word gek van al die verschillende weegschalen :lol: De onze weegt een kg of 3 te weinig, dat weten we. Die bij de gynaecoloog weegt 3kg teveel zei ze en dat komt uit met wat er op onze eigen weegschaal te zien is. Maar toen ik er bij de vroedvrouw moest opstaan kreeg ik waarschijnlijk alle kleuren van de regenboog. Volgens haar weegt die correct en in die gedachte zou ik dan plots 7kg bijgekomen zijn in nog geen 2 maanden tijd :shock: Ik weiger dus te geloven dat die laatste correct weegt! :lol: :D
KID 1-11 -neg
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI4 feb '20 -neg

Fie1992

Bericht door Fie1992 » 7 oktober 2020, 11:31

Jido schreef:
7 oktober 2020, 11:11
Hey hey

Super goed nieuws van de 20-weken echo, en oh zo herkenbaar dat het moeilijk is om alles goed te bekijken. Wij hebben hier ook zo nen friemelaar en wordt precies nog drukker als er een echo apparaat tegen mijn buik staat :lol:

Op 19 oktober moeten we terug naar onze gynaecoloog voor echo en ik veronderstel dat ik dan de datum zal moeten vastleggen voor de suikertest. Vaccin kinkhoest en nog een spuitje omdat ik mijn bloedgroep negatief is zou dan ook al ingeplant kunnen worden. Mijn griepvaccin krijg ik op 24 oktober bij de huisarts.

@Sara: ik zou ook al eens eerder naar de huisarts bellen/gaan. Ze kunnen het inderdaad al met een simpele diptest bekijken of er iets van een blaasontsteking aanwezig is.
Vorige week moesten wij op intake bij de vroedvrouw en ze heeft direct getest op eiwitten en blaasontsteking.
Blijkbaar kan je dit inderdaad wel moeilijker zelf aanvoelen tijdens een zwangerschap, omdat je sowieso al wat vaker de drang hebt om te gaan plassen.

Hoe zit het met de kilo's bij jullie? Ik vind het zelf nog meevallen, maar word gek van al die verschillende weegschalen :lol: De onze weegt een kg of 3 te weinig, dat weten we. Die bij de gynaecoloog weegt 3kg teveel zei ze en dat komt uit met wat er op onze eigen weegschaal te zien is. Maar toen ik er bij de vroedvrouw moest opstaan kreeg ik waarschijnlijk alle kleuren van de regenboog. Volgens haar weegt die correct en in die gedachte zou ik dan plots 7kg bijgekomen zijn in nog geen 2 maanden tijd :shock: Ik weiger dus te geloven dat die laatste correct weegt! :lol: :D
Wel plezant he, te zien dat er zoveel leven in je buik zit! Ik voelde me ergens wel trots, zo van "zie keer wat een enthousiast kapoentje". Maar de baby heeft het de gynaecoloog niet gemakkelijk gemaakt 😅!

Haha, zo herkenbaar van die weegschaal. Ik ging ondertussen al bij 3 verschillende gynaecologen op controle, wegens vakanties, en telkens een ander systeem (zelfs iemand met manueel gewichtjes verplaatsen... hoe oldschool is dat). De schommelingen zijn dus erg groot. Ik let vooral op wat mijn eigen weegschaal thuis zegt qua verschil. Niet perse de exacte kilo's. Die weegschaal blijft sowieso altijd op dezelfde plaats staan en je kan een vast tijdstip kiezen om je te wegen. Beter dan al die variabiliteit van verschillende weegschalen, andere tijdstippen, met schoenen en kleren aan of zonder etc.
Op basis van die wegingen thuis viel ik eerst 1,5kg af door misselijkheid en weinig honger. Nu ongeveer 1,5kg bij t.o.v. initiële startgewicht. Volgens de weegschaal van de gynaecoloog zou ik er dus ook al 3,5kg bij zijn, t.o.v. startgewicht.

Zolang ze jou niets specifiek zeggen over de toename, zou ik gewoon thuis de verandering van je gewicht opvolgen. Kies een vaste dag per week bv, ongeveer zelfde tijdstip van de dag (bij mij 's ochtends na het opstaan) en hou die gegevens zelf wat bij. Da's beter voor de moraal 😄😁. Maar of je nu veel of weinig aankomt, zolang je kindje gezond is en blijft weet je waarom je het allemaal doet he
Heb je al last van het extra gewicht? Rug, knieën, bekken?

Gr,
Fie
❤ feb 2021

Fie1992

Bericht door Fie1992 » 7 oktober 2020, 11:34

Ohja, nog een extra vraagje:
Laten jullie mensen in jullie directe omgeving vaccineren, cocoonvaccinatie voor kinkhoest?
Dat vaccin wordt hen dan gratis aangeboden door de Vlaamse overheid, maar wie wel en wie niet? Bovendien is niet iedereen daar even happig op, om zich te laten vaccineren voor uw kindje omdat ze het af en toe eens in hun armen gaan houden. Das zo moeilijk om dat te vragen...
❤ feb 2021

Mitte

Bericht door Mitte » 7 oktober 2020, 12:02

X
Laatst gewijzigd door Mitte op 26 december 2020, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Jido

Bericht door Jido » 7 oktober 2020, 12:24

Fie1992 schreef:
7 oktober 2020, 11:31
Jido schreef:
Hey hey

Wel plezant he, te zien dat er zoveel leven in je buik zit! Ik voelde me ergens wel trots, zo van "zie keer wat een enthousiast kapoentje". Maar de baby heeft het de gynaecoloog niet gemakkelijk gemaakt 😅!

Haha, zo herkenbaar van die weegschaal. Ik ging ondertussen al bij 3 verschillende gynaecologen op controle, wegens vakanties, en telkens een ander systeem (zelfs iemand met manueel gewichtjes verplaatsen... hoe oldschool is dat). De schommelingen zijn dus erg groot. Ik let vooral op wat mijn eigen weegschaal thuis zegt qua verschil. Niet perse de exacte kilo's. Die weegschaal blijft sowieso altijd op dezelfde plaats staan en je kan een vast tijdstip kiezen om je te wegen. Beter dan al die variabiliteit van verschillende weegschalen, andere tijdstippen, met schoenen en kleren aan of zonder etc.
Op basis van die wegingen thuis viel ik eerst 1,5kg af door misselijkheid en weinig honger. Nu ongeveer 1,5kg bij t.o.v. initiële startgewicht. Volgens de weegschaal van de gynaecoloog zou ik er dus ook al 3,5kg bij zijn, t.o.v. startgewicht.

Zolang ze jou niets specifiek zeggen over de toename, zou ik gewoon thuis de verandering van je gewicht opvolgen. Kies een vaste dag per week bv, ongeveer zelfde tijdstip van de dag (bij mij 's ochtends na het opstaan) en hou die gegevens zelf wat bij. Da's beter voor de moraal 😄😁. Maar of je nu veel of weinig aankomt, zolang je kindje gezond is en blijft weet je waarom je het allemaal doet he
Heb je al last van het extra gewicht? Rug, knieën, bekken?

Gr,
Fie
Neen hoor, geen last van het extra gewicht. Volgens dat ik kan volgen op de weegschaal thuis ben ik bijna 5kg bijgekomen nu. Ben in het begin niet afgevallen (zit niet echt in mijn gestel blijkbaar :lol: ), dus tikte direct al aan.

Ik weet ongeveer wat mijn begingewicht was (thuis), maar dat is steeds s morgens gewogen en met zo weinig mogelijk extra gewicht (lees: kleren) :lol: Bij de gynaecoloog is het altijd al 's middags of 's avonds geweest met kleren én schoenen aan. En bij de vroedvrouw ook 's avonds met alles erop en eraan. :wink:

Mijn BMI is te hoog om goed te zijn, los van een gezonde levensstijl met gezonde voeding en regelmatig bewegen. Mijn partner steekt het op de hormonen en daar kan ik zeker in meegaan, want was bijna op gewicht en 17kg afgevallen, maar door heel het traject van 3 jaar weer naar af zonder grote veranderingen in dieet en beweging :roll:
Ik ga sowieso al jaren elke middag stevig gaan doorstappen in de pauze. Vroeger deed ik fitness, maar ben sinds een jaar overgeschakeld naar zwemmen (1x per week momenteel) omdat ik de fitness wat beu was.

Bij mijn vorige zwangerschap was ik bijna 30kg bijgekomen (super veel vocht) en hebben ze me 2 weken vroeger ingeleid hierdoor... Toen deed ik niets meer van sport erbij enkel het dagelijkse wandelen, maar op het laatste ging dat niet meer zo goed omdat ik meer deugd had van mijn benen omhoog te leggen tijdens de pauze (helemaal opgezwollen). Ik wil echt vermijden dat het opnieuw zo zou zijn, maar kan er precies echt niets aan veranderen of tegenhouden :roll:

Nu, sowieso is het niet dat ik me er heel erg druk in maak, is gewoon een beetje frustrerend als je dan ziet dat andere ongezond leven en geen last hebben van die kilo's. Kijk nu wel al uit om mijn streefdoel qua gewicht na deze baby dan weer te halen! De motivatie is groot :D
KID 1-11 -neg
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI4 feb '20 -neg

Jido

Bericht door Jido » 7 oktober 2020, 12:26

Wat het vaccineren betreft. Mijn partner staat in het kleuteronderwijs dus we zullen wel een vaccin aanvragen.
Voor de rest denk ik niet dat het nodig is om verder dan dat te vaccineren zeker? Of zie ik iets over het hoofd? En met heel die corona toestand is het goed mogelijk dat we in het begin niet veel mensen zullen zien hé :roll:
KID 1-11 -neg
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI4 feb '20 -neg

Sara1987

Bericht door Sara1987 » 7 oktober 2020, 13:49

Jido schreef:
Heb net gebeld met de huisarts: best urine (ochtendurine, midstream, heel de blablabla) naar het labo laten gaan voor een kweek. Ik kan alleen pas vrijdagochtend bij haar het staal binnen brengen en ze kan geen voorschrift voor het labo bezorgen. Gebeld naar de vroedvrouw en ingesproken met de vraag of zij voor een voorschrift kan zorgen. Nog geen antwoord terug.

Fie1992

Bericht door Fie1992 » 7 oktober 2020, 17:12

Mitte schreef:
7 oktober 2020, 12:02
Fie1992 schreef:
7 oktober 2020, 11:34
Ohja, nog een extra vraagje:
Laten jullie mensen in jullie directe omgeving vaccineren, cocoonvaccinatie voor kinkhoest?
Dat vaccin wordt hen dan gratis aangeboden door de Vlaamse overheid, maar wie wel en wie niet? Bovendien is niet iedereen daar even happig op, om zich te laten vaccineren voor uw kindje omdat ze het af en toe eens in hun armen gaan houden. Das zo moeilijk om dat te vragen...
Ik las onlangs in de Facebook groep van de beroepsvereniging van vroedvrouwen (wat ik dus ben) dat iemand de vraag stelde of het nodig is om de omgeving te vaccineren als de zwangere gevaccineerd wordt. Heb het even terug opgezocht.
Een apotheker (Eline Tommelein die de opleiding farmacologie voor vroedvrouwen geeft, ze is doctor in de farmacie zelfs) antwoordde dat het niet nodig is als de zwangere na de vaccinatie nog 2 weken zwanger is.
Het gaat dan over de bescherming van de baby (vanaf 2m wordt de baby ook zelf gevaccineerd). Het is los daarvan wel interessant dat zoveel mogelijk mensen gevaccineerd zijn omdat kinkhoest natuurlijk nog altijd voorkomt. Maar je baby’tje is dus goed beschermd als je zelf gevaccineerd wordt tijdens de zwangerschap. (Daarom doen ze dat ook elke zws opnieuw, omdat die boost nodig is om de baby te beschermen).
Ook is het interessant dat iedereen rond jou eens checkt wanneer die voor het laatst gevaccineerd werd tegen tetanus want dat zit ook in dat vaccin en is eigenlijk sowieso elke 10j te herhalen. (Maar dat heeft niks met de baby te maken)
Bedankt voor de info, Mitte! Zo weet ik dat ik niet al te veel hoef te panikeren als iemand het niet ziet zitten om zich te laten vaccineren.
Mijn ouders zijn al gevaccineerd, mijn schoonouders zou ik het nog willen vragen. De huisarts leek het toch wel aan te raden, maar nu weet ik dat de baby toch al goed beschermd is als ik het vaccin kreeg!
Handig, zo een vroedvrouw op dit forum!
❤ feb 2021

Fie1992

Bericht door Fie1992 » 7 oktober 2020, 17:16

Jido schreef:
7 oktober 2020, 12:26
Wat het vaccineren betreft. Mijn partner staat in het kleuteronderwijs dus we zullen wel een vaccin aanvragen.
Voor de rest denk ik niet dat het nodig is om verder dan dat te vaccineren zeker? Of zie ik iets over het hoofd? En met heel die corona toestand is het goed mogelijk dat we in het begin niet veel mensen zullen zien hé :roll:

Ik vrees ook dat we niet veel bezoek zullen moeten verwachten. Of zelf uitnodigen, want dat is ook niet verstandig.
In het ziekenhuis waar ik zou bevallen zijn de regels voor bezoek op materniteit nog erg streng. Eigen partner en max. 2 andere personen, op dit ogenblik toch. Kiezen tussen eigen ouders en schoonouders zie ik niet zitten, maar ons kindje de eerste keer tonen aan de wereld via Whatsapp of Facetime lijkt me ook verschrikkelijk 😔. Hopen dat de situatie nog betert, maar het ziet er niet goed uit. Zal volop griepseizoen zijn en Corona zal ook niet ineens verdwenen zijn. Duimen duimen duimen.
Een babyborrel plannen is zinloos, een doopsel hoop ik toch te kunnen regelen in het eerste levensjaar.
❤ feb 2021

Fie1992

Bericht door Fie1992 » 7 oktober 2020, 17:16

Sara1987 schreef:
7 oktober 2020, 13:49
Jido schreef:
Heb net gebeld met de huisarts: best urine (ochtendurine, midstream, heel de blablabla) naar het labo laten gaan voor een kweek. Ik kan alleen pas vrijdagochtend bij haar het staal binnen brengen en ze kan geen voorschrift voor het labo bezorgen. Gebeld naar de vroedvrouw en ingesproken met de vraag of zij voor een voorschrift kan zorgen. Nog geen antwoord terug.
Goed gedaan! Hopelijk is het allemaal niets he, maar je weet maar nooit. Heeft de vroedvrouw je kunnen helpen?
❤ feb 2021

Sara1987

Bericht door Sara1987 » 8 oktober 2020, 9:16

@Jido

Ben gisterenavond naar haar mogen rijden om het voorschrift te komen ophalen.

Nu wachten tot het labo komt om het staal op te halen en dan hopen dat er snel een resultaat is. Klachten zouden volgens de vroedvrouw ook kunnen komen omdat 'mini' graag erg rechts zit in mijn baarmoeder. Dat is zelfs nu al zichtbaar (dan heb ik links een 'put' en rechts een 'bobbel') en dan duwt ze daar natuurlijk tegen vanalles en nog wat aan. Ik denk dat ik er maar best van uit ga dat het een hevige gaat worden :wink:

Plaats reactie