Smorrebroodje schreef: ↑15 maart 2021, 8:49
Jena schreef: ↑15 maart 2021, 8:38
Deze morgen helderrood bloed verloren... Vrees een beetje dat dit niet zo een goed teken is, ook al niet omdat ik al paar dagen niets van zwangerschapsgevoel/kwaaltjes heb... Moest toch bloedafname doen, dus afwachten... succes an al de rest met het begin van deze nieuwe week!
Oh neee! Wanneer heb je je bloedafname? En was het veel bloed of roze? Krampen bij of niet? Ik hoop dat het toch gewoon bloedvaatje is die geraakt werd

Hou ons op de hoogte!
Heb afname deze morgen gedaan, was ook zo gepland vandaag te doen. Toen ik grote boodschap deed na het ontbijt, zag ik het aan het toilet papier..2x afgeveegd om zeker te zijn en was 2x zo.. was wel wat bloed aan, geen klein beetje, maar nu ook niet dat papier helemaal onder het bloed zat... eerder helderrood. Niet roos, ook niet bruin. geen slijm ofzo..De pot had blauw water van schoonmaak dus ja

Daarnet ook nog eens pipi gedaan met een bang hartje, maar geen bloed in pot/papier onderbroek voorlopig. Wel lichte krampen in mn darmen, beetje dat je diarree gaat krijgen precies, heb dat ook wel bij mijn maandstonden

10u naar monitoring bellen en resultaten afwachten deze namiddag zeker.. Niet dat ik onder stress zit, want weet dat ik het lot moet afwachten en ergens weet ik dat het zo wat fifty fifty is qua hoop...wil de moed niet opgeven en blijf wel kalm voorlopig, zou gewoon heel hard balen zijn als jette straks minder nieuws brengt

maar ja c'est la vie