mich75 schreef: β19 juni 2021, 18:40Welkom aan de nieuwe dames, ons groepje groeit goed aan.
Wij zijn een midweek naar cp geweest met ons gezin, wij hebben al een dochter van 4 en een tweeling van 2, maar ook met mijn schoonmoeder, wij nemen haar wel vaker mee om haar een plezier te doen en is dan ineens haar verjaardagscadeau.
Nu had zij achter onze rug mijn schoonzus en haar zoon van 6 meegevraagd.
Dus het waren een aantal dagen met de nodige spanningen en discussies. Ik heb de nodige tijd besteed om kledij uit te zoeken zodat ze zeker niets zouden merken want mijn buik valt toch wel op en we willen de zwangerschap nog voor ons houden.
Na 2 dagen ging er een gesprek over zwangerschap of gewicht, weet het al niet meer en toen gezegd dat ik een kwabberbuik heb door de vorige zwangerschappen en ook laten zien, dan was het toch al een zorg minder dat ze zouden ontdekken dat ik zwanger was.
Nu zijn we dus terug thuis, maar ik ben stik op, uit ervaring weet ik dat dit wel 2 weken kan duren en de warmte helpt er ook niet aan.
Deze vermoeidheid heeft nog niets met de zwangerschap te maken denk ik.
Over 10 dagen heb ik controle bij een nieuwe gyn in een nieuw zh, dus hopen dat het meevalt. Soms heb ik ook wel even een moment dat ik denk dat ik slecht nieuws kan krijgen, maar ik dan ban ik snel die gedachte.
Buiten mijn dikkere buik en borsten heb ik geen kwaaltjes en ik weet dat zelfs als het misloopt ze nog een hele tijd aanwezig blijven, dus daar kan ik me niet op baseren.
Ik ga er vanuit dat het goed zit en hoop binnenkort met de doptone het hartslagje te kunnen horen, altijd handig als tussentijdse geruststelling.
Hey Mich
Ik leef met je mee, zo hard uitkijken naar je vakantie, zoveel geld aan uitgeven en dan door zoiets verpest worden..

Wat spannend voor de nieuwe gyn, dat was die Franstalige toch he? Ik heb morgen mijn eerste echo ook bij mij weet niemand het en ik zou het ook graag zo willen houden. Gezien ik zo veel ben aangekomen stelt niemand zich die vraag gelukkig

Maar het geval met je schoonzus heb ik aan de hand met mijn moeder:
Mijn moeder is verhuisd naar het buitenland en om kosten te besparen heeft ze haar huis hier verhuurd. Dus als ze naar BelgiΓ« komt blijft die op eigen initiatief bij mij logeren. Zonder te vragen of ik en mijn man plannen hebben of of dat het kan.
Ik heb twee broers en ze zei is een keer βik voel me meer op mijn gemak bij mijn eigen dochter als bij mijn schoondochtersβ.
Maar stelt zich zelfs niet de vraag of haar schoonzoon zich wel op zijn gemak voelt met de adem van zijn schoonmoeder op zijn nek.
Mijn moeder is zo slordig zowel in het huishouden als voor haar eigen gezondheid het enigste wat telt voor haar is haar uiterlijk. En ik baal ervan als ik verneem dat ze naar Belgie gaat komen dan begint de stress al. Ik kan niet meer positief zijn ten opzichte van niks. Ze helpt niet met het huishouden en laat al haar rommel liggen (een koffietas van haar kan dagen op de toog blijven staan zonder dat ze zich eraan stoort) rookt 4 pakken sigaretten per dag en hoest 24u aan een stuk. Het is precies een toerist die op hotel zit en dan ook nog eens bezoek uitnodigt zonder eerst te vragen of wij mss plannen hadden. Kort gezegd de wereld draait om haar en de rest interesseert haar niet. Stel dat je bijvoorbeeld iets wilt vertellen over de waterschaarste in de wereld, moet je zorgen dat dat in twee zinnen gebeurt want ze onderbreekt jou en begint dan over haarzelf te praten, ik ben nie zeker of ze de eerste twee zinnen dan wel al mee heeft.
Op de dag van mijn vorige miskraam had ik haar dat verteld en als antwoord kreeg ik βjammer, de volgende keer beterβ en ze is die dag op citytrip vertrokken. Terwijl ik de grootste trauma van mijn leven aan het meemaken was
Ik heb er zoβn afkeer van gekregen dat ik mezelf begin te beschuldigen en ik krijg schrik dat ik ook zoβn moeder zou worden. Daarnaast zou ik nie willen dat mijn kind met haar opgroeit ze zou maar eens roken in haar buurt of weer alles laten rondslingeren wat mijn kind in haar/zijn mond zou steken..
Het liefst van al zou ik willen zeggen dat ze de huurder eruit zet en er zelf terug intrekt gezien ze om de twee maanden voor twee weken verblijft, maar dat durf ik niet. Dan voel ik me weer een waardeloze dochter..
Sorry allemaal van al dat geklaag maar ik moest het ergens kwijt..

- 
3
2 

.