Elvira ik zet m eerst in de relax in de badkamer, kleed dan mezelf uit en zet alles klaar en vul 't bad. Dan hem uitkleden op verschoon kussen, dan leg ik m in bad in zijn zitje en stap ik erbij. Eens ik zit pak ik hem bij mij want hij zit veel liever gezellig samen dan tegenover me in z'n zitje. En hij vind de kraan anders ook eng

en dan lekker badderen gewoon, is echt super super leuk. Gister ook weer gedaan. Je kan ook echt lang blijven liggen, ik heb m zelfs laten drinken terwijl enzo. Dan terug in z'n zitje om zelf uit bad te stappen en afdrogen. Dan pak ik m eruit en leg ik m in z'n badcape. Aankleden etc, terug in de relax en dan zelf aankleden.Daarna is hij doodmoe en ik eerlijk gezegd ook

Praktische tip is mss het echt lekker wellness-warm maken in de badkamer want zelf zit je echt amper int water, is echt maar een laag badje natuurlijk. En je kan er ook enkel zijn baby producten in doen dus je eigen shampoo etc kan je niet gebruiken
maar tis mega fijn.Minosh amai super knap hoe je dit voor elkaar hebt gekregen, respect zeg

Ze wordt ook nog wel heel vroeg wakker steeds, een nachtje sliep ze eens tot 6.30 maar vandaag was het weer 4.30.
bevallen op 13 sept 2021
ik pak de kleine ook soms op en zet m op z'n voetjes recht en dan kijkt ie ook enorm fier van Kijk mij hier eens recht staan
courage meid, is echt k*'t om mee bezig te moeten zijn. Volgende week ist zeker 2 maanden geleden al he:(? Weet dat de leegte elke dag aanwezig is maar zo'n "speciale" datums ist soms extra voelbaar. Mijn papa overleed op een donderdag ochtend en heb elke week op donderdag dat herbeleefd. Tot de kleine op donderdag geboren werd en nu herbeleef k dat 

Ivm dat slapen, ik snap dat je je zorgen maakt, heb je het al gevraagd aan de creche? Bij ons zeiden ze dat dit vaker gebeurt en ze dan de kleintjes ook helpen met wiegen etc. Misschien stelt je dat wat gerust als ze dit bij jou ook doen? Of als je er zelf eens bij mag blijven?
idd hopelijk is dat beter tegen de tijd dat je moet gaan werken. En als je ze een wat grotere fles geeft voor t slapen?
Ja die slaapregressie is toch wat he, ben je net gewend aan meer slaap en dan ineens weer vaker wakker
En gek he, onze dochters kunnen allebei zelfstandig in slaap vallen maar soms doen ze het dan gewoon niet... ik vraag me echt af waar het aan ligt, misschien dat ze te veel slaap krijgt overdag? Ik zal mijn boek er nog eens op naslaan.
zit ze graag in de auto? Fijn dat er veel afleiding en lieve mensen om je heen zijn, dat doet veel