Jaa haha die chocolade is heerlijk he!! Gevaarlijke tip

Wat fijn dat je de donderdagen nu anders beleeft, het blijft waarschijnlijk heel dubbel maar mooi dat die dag nu ook een positieve herinnering heeft. En op een gekke manier leeft je papa zo misschien ook voort in je zoontje? Ja het is inderdaad 2 maanden geleden volgende week, dat gaat zo snel, en toch heb ik nog zo veel te doen. Is die admin voor jouw papa inmiddels een beetje afgehandeld?
Wij gaan begin maart een lang weekend naar vrienden in Frankrijk. Onze eerste road trip met twee, ik ben heel benieuwd!! Ga de MaxiCosi dan naast mij zetten denk ik, dan kan ik toch beter zien hoe het met haar gaat, want met dat spiegeltje boven haar zie je toch echt weinig he

Ohh die eerste dag creche gaat idd ff moeilijk zijn, zet de tissues maar klaar. Het wordt gelukkig wel makkelijker elke keer, maar geef jezelf tijd en ruimte om emoties te voelen die dag. Ofwel juist afleiding zoeken, of niet

Ivm dat slapen, ik snap dat je je zorgen maakt, heb je het al gevraagd aan de creche? Bij ons zeiden ze dat dit vaker gebeurt en ze dan de kleintjes ook helpen met wiegen etc. Misschien stelt je dat wat gerust als ze dit bij jou ook doen? Of als je er zelf eens bij mag blijven?
Het klinkt alsof het iets beter gaat met je vriend, maar nog niet waar je het zou willen hebben. Vind het zo jammer voor jullie, fijn dat jullie beide je best doen en leg ook misschien niet te veel druk. We zijn altijd streng voor onszelf en ons eigen partner, maar kleine stapjes vooruit is beter dan niks - en geen enkele relatie is perfect of zonder strubbelingen.