Je moet niet kwaad zijn op jezelf, steek daar geen energie in.Molski schreef: β26 april 2023, 21:37
Mijn vriend en ik hebben er ook al over gehad om over te schakelen naar Jette. Ik vermoed dat we na deze poging voor een afspraak gaan. Gewoon omdat mijn tijd te beperkt is met mijn lage amh waarde om te gaan sukkelen. Het lijkt me dat Genk dit nog aanneemt al "genoeg" kans, omdat er buiten lage reserve geen medische oorzaak is en mijn vriend zijn zwemmer prima zijn. Maar hoe meer ik lees is dit is iui (in mijn geval) gwn best kansloos en blind navigeren.
Ben op dit moment gewoon zo kwaad op mezelf dat ik geen eitjes heb laten invriezen toen ik wat jonger was![]()
Je zit nu in een situatie die je 10-15 jaar geleden (toen je eicellen in principe nog goed en in grote getale aanwezig waren) niet kon voorzien. Toen werd social freezing niet of amper gedaan.
De bewaartijd is normaal gezien maar 10 jaar en de kwaliteit van ontdooide eicellen ligt over het algemeen ook lager dan die van verse, dus misschien ook niet dΓ© oplossing.
Op zich kan iui wel, zeker als bij je vriend alles in orde is, maar dan moet de timing wel goed zitten.
Als je overschakelt op ivf/icsi verhoog je je kansen aanzienlijk en als het wat meezit heb je nog cryo's voor een volgende poging.
In Jette eens gaan horen kan zeker geen kwaad.