IUI-clubje

IUI Forum
Plaats reactie
Molski

Re: IUI-clubje

Bericht door Molski » 6 mei 2023, 11:51

Lieveheersbeestje4 schreef: ↑
6 mei 2023, 9:23
@Molski, Spannend! Probeer vooral geduld te hebben of wat afleiding te zoeken. Weet hoe moeilijk dat soms is. Overigens kan de test natuurlijk altijd nog positief uitslaan omdat je nu te vroeg hebt getest.

Ik heb vandaag IUI gepland staan. Vind het heel spannend. Alweer de 5e ronde. Na deze ronde zouden we ook overstappen op IVF. Afgelopen halfjaar is best pittig geweest met dit medisch traject, mijn vader die onverwachts is overleden en andere dingen. Kan wel een keer wat positiefs gebruiken!🀞
Langs de ene kant ben ik "blij" dat het negatief is. Wnt dan weet k dat de kans reeel is dat de ovitrelle eruit is. Als het positief was, zou ik toch alleen maar twijfelen of het positief is door de ovitrelle πŸ˜‚πŸ˜‚.
Maar inderdaad voor positief op zwangerschap is het vaak nog te vroeg.

Spannend wanneer mag je vandaag gaan?
5de ronde is ook niet niks. Al zeker niet als je nog te maken krijgt met een verlies. πŸ˜”
Ik hoop zo hard dat je positief resultaat mag krijgen met deze ronde. πŸ€πŸ€πŸ€
iui 1: ❌️
iui 2: ❀️
04 januari 2024: S πŸ’™

Lieveheersbeestje4

Bericht door Lieveheersbeestje4 » 6 mei 2023, 21:43

@Molski, ja snap ik. Duim voor je dat je over paar dagen positief test!
Dankjewel! Ik had hem vanochtend. Nu zelf ook afwachten. Heb alleen mega pijnlijke borsten. Had ik gisteren ook al beetje maar vandaag erger. Zal nog wel de Global-F zijn die nog niet uit mijn lichaam is.
Iui 1 t/m 6 ❌
IVF πŸ€

Cdj

Bericht door Cdj » 7 mei 2023, 16:48

toekomstigebam schreef: ↑
4 mei 2023, 19:50

Hihi ik zei int begin ook altijd ik ga het afwachten maar geloof me regen dat het bijna zover is ga je toch de kriebels krijgen om een testje uit te voeren. Ik had dat toch allesinds😊

Ik ben vandaag gegaan op dag 10 en had 1 eitje aan de rechterkant van 14 mm en men baarmoederslijm was ook goed op gang aant komen. Zondag weer een nieuwe echo
Oh echt, Γ©lke keer gaat het zo hier πŸ˜€

Hoe zag het er vandaag uit?
Lesbische relatie
2017-2018: partner 7x IUI = πŸ’™
2018-2019: 3x IUI = ❀️
2023: poging brusje - uitgerekende datum 14/03/2024

toekomstigebam

Bericht door toekomstigebam » 7 mei 2023, 17:35

Cdj schreef: ↑
7 mei 2023, 16:48
4 mei 2023, 19:50

Hihi ik zei int begin ook altijd ik ga het afwachten maar geloof me regen dat het bijna zover is ga je toch de kriebels krijgen om een testje uit te voeren. Ik had dat toch allesinds😊

Ik ben vandaag gegaan op dag 10 en had 1 eitje aan de rechterkant van 14 mm en men baarmoederslijm was ook goed op gang aant komen. Zondag weer een nieuwe echo
Oh echt, Γ©lke keer gaat het zo hier πŸ˜€

Hoe zag het er vandaag uit?
Hey hey,

Haha ik ken het😁

Vandaag was men eitje 16mm en men baarmoederslijmvlies was 8.4 wat goed zou zijn. Die moet minimaal 7 zijn zei de gynaecoloog. Dinsdag moet ik weer terug voor een echo en normaal donderdag de inseminatie. Vond dat men eitje precies slecht gegroeid was op 3 dagen. Vorige keren ging dat precies sneller??
Start BAM 28 oktober 2021(PCOS)
Iui 1: 21 Januari 2022 --> negatief
Iui 2: 26 Juni 2022 --> negatief
Iui 3: 25 november --> zwanger --> miskraam 8 weken
Iui 4: 11 mei --> negatief
Iui 5: 7 nov--> zwanger πŸ’™

Molski

Bericht door Molski » 8 mei 2023, 9:29

Goedemorgen dames!

Hoe gaat het?
Ik ben serieus aan het aftellen tot donderdag πŸ€
Na enkele negatieve testen denk ik dat de ovitrelle eruit is.
Gisteren 11dpo en 's ochtends een k2v5 test gedaan.
Een heel erg, amper te zien, lijntje.
Vanochtend terug een testje gedaan en is nog erg vaag. Maar wel beter zichtbaar dan op 11dpo
Ik hoop zo erg dat het raak is. Maar vrees dat het toch nog ovitrelle kan zijn of dat het te vaag is om goed af te lopen.
Van het weekend wel last van maagzuur gehad. Erge steken in mijn lies en constant tintelingen/kriebels in mijn borsten (nu nog).

Vorige x had ik op 12dpo ook maar een vaag lijntje en uit de bloedtest wees het uit op hcg 1.9
Ziekenhuis gaf aan dat dit de ovitrelle was. Thans ik ook toen eerder al negatief testte. Dus het blijft spannend.

Molski

Bericht door Molski » 8 mei 2023, 9:32

Ada

Bericht door Ada » 8 mei 2023, 9:41

Dat is het nadeel aan testen, het maakt je soms nog onzekerder, juist als het positief is πŸ˜‰. Ik zie toch al een mooi lijntje, ik heb op 13dpo getest en was ook nog heel vaag. (mijn bloedafname was al op 12dpo dus ik wist toen wel al dat het officieel positief was)
Hopelijk kan je snel bloed laten nemen?
2019 4x iui ❌
2020 1x iui, 2x icsi ❌ ---- icsi 3 - πŸ’™
2022 start brusje - fet 1-3 ❌
Nov 22 icsi 4 - biochemische zws
Feb 23 icsi 5 - 1 verse tp - stilgeboren na 37w
Maart 24 start brusje - 2x fet ❌
Aug 24 start icsi 6 :(

Molski

Bericht door Molski » 8 mei 2023, 9:57

Ada schreef: ↑
8 mei 2023, 9:41
Dat is het nadeel aan testen, het maakt je soms nog onzekerder, juist als het positief is πŸ˜‰. Ik zie toch al een mooi lijntje, ik heb op 13dpo getest en was ook nog heel vaag. (mijn bloedafname was al op 12dpo dus ik wist toen wel al dat het officieel positief was)
Hopelijk kan je snel bloed laten nemen?
Haha ja dat is helemaal waar.
Maar het is gewoon sterker dan mezelf haha.
Donderdag 7u30 bloedafname πŸ€πŸ€žπŸ»

Ada

Bericht door Ada » 8 mei 2023, 10:00

Oh dat is nog even aftellen. Ik testte dagelijks na mijn positieve bloedafname en werd daar soms ook heel bang door, omdat het dan niet donkerder leek te worden. Maar als je dan vergelijkt met de test van 48u ervoor moet het wel echt donkerder zijn en dat was wel altijd zo. Duimen voor jou dat het ook zo is!
2019 4x iui ❌

Jeanneke

Bericht door Jeanneke » 8 mei 2023, 10:45

Ik vind het toch ook al mooi. Zeker omdat je al een negatieve test had.
M'n duimen omhoog dat het nu wel okΓ© mag zijn.
04/19 ICSI 1: neg
05/19 ICSI 1.1: neg
06/19 ICSI 2: geen TP
10/19 ICSI 3: geen TP
07/20 ICSI 4: geen TP
07/21: ICSI 5: neg. Geen cryo
10/21: ICSI 6: neg. Geen cryo
09/22: IUI-D: neg
11/22: IUI-D: neg
03/23: IUI-D: 🩷 - Je bent ons alles.

Cdj

Bericht door Cdj » 8 mei 2023, 11:17

7 mei 2023, 17:35

Vandaag was het nog men eitje 16mm en men baarmoederslijmvlies was 8.4 wat goed zou zijn. Die moet minimaal 7 zijn zei de gynaecoloog. Dinsdag moet ik weer terug voor een echo en normaal donderdag de inseminatie. Vond dat men eitje precies slecht gegroeid was op 3 dagen. Vorige keren ging dat precies sneller??
Elke keer wat anders zeker? Dat zie ik hier zelf ook. Mijn eitje waarschijnlijk al op dag 10-11 gesprongen, terwijl de vorige keren doen springen met ovitrelle tegen dag 14. Je zou dan denken dat mijn regels er ook vroeger zijn, maar neen hoor, nog niks te bespeuren πŸ™„ wachten maar.

Zolang alles wel groeit zal het wel ok zijn zeker πŸ™‚
Molski schreef: ↑
8 mei 2023, 9:29
Goedemorgen dames!

Hoe gaat het?
Vanochtend terug een testje gedaan en is nog erg vaag. Maar wel beter zichtbaar dan op 11dpo
Ik hoop zo erg dat het raak is. Maar vrees dat het toch nog ovitrelle kan zijn of dat het te vaag is om goed af te lopen.
Van het weekend wel last van maagzuur gehad. Erge steken in mijn lies en constant tintelingen/kriebels in mijn borsten (nu nog).

Vorige x had ik op 12dpo ook maar een vaag lijntje en uit de bloedtest wees het uit op hcg 1.9
Ziekenhuis gaf aan dat dit de ovitrelle was. Thans ik ook toen eerder al negatief testte. Dus het blijft spannend.
Amai, ik zou stress krijgen van al dat testen πŸ€ͺ
Maar ieder z’n eigen ding natuurlijk e! Je doet waar jij je het beste bij voelt.
Succes alleszins!
Lesbische relatie
2017-2018: partner 7x IUI = πŸ’™
2018-2019: 3x IUI = ❀️
2023: poging brusje - uitgerekende datum 14/03/2024

toekomstigebam

Bericht door toekomstigebam » 8 mei 2023, 11:34

Goedemorgen dames!

Hoe gaat het?

Na een negatieve test zou het me sterk lijken dat het daarna nog de ovitrelle is. Maar ik heb uit voorgaande rondes tot nu gemerkt dat het soms heel erg raar kan lopen. Hoop voor je dat het donderdag heel positief nieuws zal zijn voor je🀞🀞

toekomstigebam

Bericht door toekomstigebam » 8 mei 2023, 11:36

8 mei 2023, 10:00
Oh dat is nog even aftellen. Ik testte dagelijks na mijn positieve bloedafname en werd daar soms ook heel bang door, omdat het dan niet donkerder leek te worden. Maar als je dan vergelijkt met de test van 48u ervoor moet het wel echt donkerder zijn en dat was wel altijd zo. Duimen voor jou dat het ook zo is!
Hoezo testen je na je positieve bloedname eigenlijk nog steeds? Ik zou daar zo onzeker van worden want als het dan is niet donkerder wordt (wat ook aan de tester zelf kan liggen) zou ik denk ik in paniek slaanπŸ™Š maar ben blij voor je dat het wel steeds donkerder werd. Hoever ben je nu?

toekomstigebam

Bericht door toekomstigebam » 8 mei 2023, 11:39

Cdj schreef: ↑
8 mei 2023, 11:17
7 mei 2023, 17:35

Vandaag was het nog men eitje 16mm en men baarmoederslijmvlies was 8.4 wat goed zou zijn. Die moet minimaal 7 zijn zei de gynaecoloog. Dinsdag moet ik weer terug voor een echo en normaal donderdag de inseminatie. Vond dat men eitje precies slecht gegroeid was op 3 dagen. Vorige keren ging dat precies sneller??
Elke keer wat anders zeker? Dat zie ik hier zelf ook. Mijn eitje waarschijnlijk al op dag 10-11 gesprongen, terwijl de vorige keren doen springen met ovitrelle tegen dag 14. Je zou dan denken dat mijn regels er ook vroeger zijn, maar neen hoor, nog niks te bespeuren πŸ™„ wachten maar.

Zolang alles wel groeit zal het wel ok zijn zeker πŸ™‚
Goedemorgen dames!

Hoe gaat het?

Amai, ik zou stress krijgen van al dat testen πŸ€ͺ
Maar ieder z’n eigen ding natuurlijk e! Je doet waar jij je het beste bij voelt.
Succes alleszins!
Amai ook vervelend dan dat je regels er nog niet zijn. Dat wachten duurd toch altijd zo lang he hihi. Maar uiteindelijk komt alles goed. Voor mij morgen weer een echo en dan zullen ze volgens mij wel met zekerheid zeggen wanneer de inseminatie zal plaatsvinden. Dan beginnen de langste weken weer🫣

Ada

Bericht door Ada » 8 mei 2023, 11:59

8 mei 2023, 11:36
8 mei 2023, 10:00
Hoezo testen je na je positieve bloedname eigenlijk nog steeds? Ik zou daar zo onzeker van worden want als het dan is niet donkerder wordt (wat ook aan de tester zelf kan liggen) zou ik denk ik in paniek slaanπŸ™Š maar ben blij voor je dat het wel steeds donkerder werd. Hoever ben je nu?
Om de tijd te overleven tot de volgende bloedafname en te zien dat de testen opliepen en niet af... (dat laatste had ik immers ook al meegemaakt). Ben nu 12w.
2019 4x iui ❌

Plaats reactie